• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Aha, tak podotázku na kratší životnost motoru po úpravě na Stage 1 jsem v příspěvku od @Heppma přehlédl. Myslím, že se k tomu v tomto vlaknu @shr3k už vyjadřoval. Něco v tom smyslu, že pokud budeš motoru dávat soustavně naprdel, tak se samozřejmě životnost motoru sníží. Ale to za mě platí i o motoru bez jakýchkoliv úpravy 😉 Tak jak jsem z rozhovoru se Shr3kem pochopil, když tak ať mě opraví, tak při úpravě na Stage 1 mj. řídící jednotce "řekne", že může ještě více zvýšit předstih, a tím lépe využít potenciál 98 oktanového benzínu.
Ahoj, díky a přesně takto jsem to myslel 🙂 Zda se jen nevyužije plný potenciál a nebo jestli je to vyloženě špatně. Ale když člověk netankuje 2x týdně, tak ten rozdíl 95/98/100 cenově není až takový, tak asi není co řešit.
 
Nevím jak u M3 na té sem to neměřil. Ale u M2 provozované na 95 byla spotřeba cca 5,1l a na 100 byla spotřeba 4,7l - tedy cca 0,4l rozdíl na stejných trasách.
Když si pak vezmes rozdíl na ceně za 1l cca 3kč tak to vyjde cenově na stejno - ale mas lepší palivo bez Ethanolu a ještě můžeš využít vyšší výkon na Stage1.

Takže bych to neřešil a šel do Stage1 s 100 oktanem.
 
Já mám třeba spotřebu přes tyden do práce (trasa 11 km + z kopce do kopce) pravidelně 8,5 na stage 1, ikdyž tomu nějak zasadně nenakladam. Celkovy pruměr mam 8. Nějakou dobu zpět jsem měl 7, ale to jsem asi víc jezdil. Chvili jsem to pozoroval, nebot nějak často davam plnou :D Na byvalce 1.4 tsi na 18kach jsem tak často netankoval. Trošku jsem vahal, jestli není něco špatně, ale když jezdím rovinky tak 6.5 - 7. Věřím tomu, že je to prostě kombinace citlivosti plynu a atmosfery oproti downsizovaneho turbomotoru.
 
Já mám třeba spotřebu přes tyden do práce (trasa 11 km + z kopce do kopce) pravidelně 8,5 na stage 1, ikdyž tomu nějak zasadně nenakladam. Celkovy pruměr mam 8.
Píšeš svou spotřebu na Stage 1, ale v podpisu máš "Odemknuto na 121 kW...", což je Stage 0,5 ;)
 
Čau borci. Měl bych otázku :innocent: Jelikož mi skončila možnost "výhodně" tankovat obyč. 95, kam jsem teda od začátku přidával VIF, samozřejmě začínám uvažovat, že bych tankoval 100 oktan a zároveň uvažuju o upgradu ze Stage 0,5 na Stage 1. Že u této je povinnost tankovat 100 vím, to je mi jasné. Jelikož jsem ale dobral VIFku, chtěl jsem zkusit změnu a koupil jsem Millerse Petrol Power Ecomax, který údajně zvyšuje oktanové číslo o 2-3 jednotky. A moje otázka zní... Dá se udělat upgrade na Stage 1, když bych bral 95 + Millerse nebo jej mám dobrat s 95kou a pak tunit na Stage 1 se 100 oktanem ?? Předpokládám, že brát 100 oktan a přidávat Millerse je nesmysl. Taková blbost a nedá mi to spát :) Předem díky 👍
 
Já na 95+Millers už nějakou dobu jezdím s upravenou stage 1 bez problémů. Millers uvádí, že zvýšení davky více oktanů nepřidá a nemá smysl ho přidávat do 100ky
 
Já na 95+Millers už nějakou dobu jezdím s upravenou stage 1 bez problémů. Millers uvádí, že zvýšení davky více oktanů nepřidá a nemá smysl ho přidávat do 100ky
Nejezdil bych na to, ale díky žes to napsal, přijde mi to totiž jako ideální nouzové řešení pro situaci kdy se nedostaneš ke 100 oktanu - typicky třeba jižní státy kde jsou tyto paliva zřídka.
Lahvička v kufru mne nezabije.
 
Mě to přijde že to jede líp než na mm100 co jsem jezdíval + ostatní důvody co jsem tu několikrát zmínil
 
Zdravím
viděl jsem, že budete v Brnu odemykat výkony Mazda aut. Nevím, jestli postupuji správně, ale chtěl bych se objednat, právě na ono odemčení výkonu, jestli by to bylo možné. Mám Mazdu 3 2016, 2-0 skyaktiv G - hatchback - 88Kw. Četl jsem na fóru, že je možnost jít buď na 110KW nebo 129KW. Chtěl bych tedy poprosit o 129KW. Budete případně někde sdílet, kde se ono odemčení bude konat, nebo nějaké blížší informace? Díky moc
 
Chlapi riešil niekto z vás úpravu prevodovka A/T ,aby tak nepodtacala motor. Myslím zmeniť mapu radenia. Dá sa to?

Odoslané z 23030RAC7Y pomocou Tapatalku
 
To je opět dotaz spíš na @shr3k, ale nevím jestli to vůbec dělá
 
Chlapi riešil niekto z vás úpravu prevodovka A/T ,aby tak nepodtacala motor. Myslím zmeniť mapu radenia. Dá sa to?

Odoslané z 23030RAC7Y pomocou Tapatalku
Flasher by byl, TCM musí ven z auta na stůl. Kontrolní součty spočítá. Nicméně nikdo neví, co je "uvnitř", neexistuje žádná dokumentace. Jedině zkusit sehnat TCM z nějakého USA modelu, jestli se to bude lišit a pak to podobně upravit systémem pokus-omyl.
 
Chcem sa opýtať, dá sa upraviť aj CX 9, či už 3.7 do 2015 alebo 2.5T od 2016? Aké výsledky by bolo možné očakávať?
Vďaka
 
Chcem sa opýtať, dá sa upraviť aj CX 9, či už 3.7 do 2015 alebo 2.5T od 2016? Aké výsledky by bolo možné očakávať?
Vďaka
3.7 prakticky nijak, 2.5T změřených 228 kW na 95oktan, 98oktan asi i víc.
 
Ahoj!
Predpokladám, že táto otázka tu na fóre určite aspoň raz padla, ale po dlhom hľadaní sa mi túto otázku a ani odpoveď na ňu nepodarilo v úplnosti nájsť. Preto sa vopred ospravedlňujem :) Veľmi rád by som dal svojej Mazde 3 BP 90kw upraviť riadiacu jednotku u Shr3ka, len stále neviem, či to môže byť rozpoznateľné na garančnej prehliadke v servise a aj na EK a TK.
Za odpoveď vopred ďakujem!
 
Ahoj!
Predpokladám, že táto otázka tu na fóre určite aspoň raz padla, ale po dlhom hľadaní sa mi túto otázku a ani odpoveď na ňu nepodarilo v úplnosti nájsť. Preto sa vopred ospravedlňujem :) Veľmi rád by som dal svojej Mazde 3 BP 90kw upraviť riadiacu jednotku u Shr3ka, len stále neviem, či to môže byť rozpoznateľné na garančnej prehliadke v servise a aj na EK a TK.
Za odpoveď vopred ďakujem!
Mám tu samou Mazdu 3 2019 90kw a po úpravě od @shr3k a loni na podzim první STK + EM a bez problémů, nemusíš mít strach, to ti určitě potvrdí i další kolegové tady z klanu.
 

Podobná vlákna

Back
Top