Ahoj, díky a přesně takto jsem to myslel Zda se jen nevyužije plný potenciál a nebo jestli je to vyloženě špatně. Ale když člověk netankuje 2x týdně, tak ten rozdíl 95/98/100 cenově není až takový, tak asi není co řešit.Aha, tak podotázku na kratší životnost motoru po úpravě na Stage 1 jsem v příspěvku od @Heppma přehlédl. Myslím, že se k tomu v tomto vlaknu @shr3k už vyjadřoval. Něco v tom smyslu, že pokud budeš motoru dávat soustavně naprdel, tak se samozřejmě životnost motoru sníží. Ale to za mě platí i o motoru bez jakýchkoliv úpravy Tak jak jsem z rozhovoru se Shr3kem pochopil, když tak ať mě opraví, tak při úpravě na Stage 1 mj. řídící jednotce "řekne", že může ještě více zvýšit předstih, a tím lépe využít potenciál 98 oktanového benzínu.