• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Tak taky sdělím nějaké ty poznatky. Konečně má to auto spodek. Šlápnete na plyn a hned je cítit zátah. Žádný lenivý nástup. Hned je to tam. To mě na tom baví nejvíc. To že to táhne až do červených je pak takové příjemné překvapení. Za mě paráda. Ten motor si to zaslouží. Velké díky @shr3k a také pánovi Mikušovi do Pálkovic.
 
Tak taky sdělím nějaké ty poznatky. Konečně má to auto spodek. Šlápnete na plyn a hned je cítit zátah. Žádný lenivý nástup. Hned je to tam. To mě na tom baví nejvíc. To že to táhne až do červených je pak takové příjemné překvapení. Za mě paráda. Ten motor si to zaslouží. Velké díky @shr3k a také pánovi Mikušovi do Pálkovic.
Který sis nechával dát? Stage 1 nebo 0,5? Já taky vážně uvažuju, že se na to objednám. Ale pořád si nejsem jistý který vybrat.
 
Tak taky sdělím nějaké ty poznatky. Konečně má to auto spodek. Šlápnete na plyn a hned je cítit zátah. Žádný lenivý nástup. Hned je to tam. To mě na tom baví nejvíc. To že to táhne až do červených je pak takové příjemné překvapení. Za mě paráda. Ten motor si to zaslouží. Velké díky @shr3k a také pánovi Mikušovi do Pálkovic.
Já si ten Skyactive nemohu vynachválit. Boží motor. I třeba to jak sametově popojíždí v kolonach... O výkonu na atmosféru ani nemluvě. A třešnička na dortu je že netrpí na žádné závady. Prostě klenot v téhle třídě...

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Taky jsem dlouho přemýšlel do které varianty jít. Ale pak jsem si řekl že když už tak pořádně. Bál jsem se jestli nebude problém s kvalitní 100vkou ale bylo mi sděleno že to je vcelku jedno. Takže můžeš vzít cokoliv od ORLEN, SHELL nebo MOL.
 
Chlapi rád by som sa spýtal ak máte stage 1 zmenila sa vám nejako spotreba ,ale alebo je to rovnaké?

Odoslané z 23030RAC7Y pomocou Tapatalku
 
Chlapi rád by som sa spýtal ak máte stage 1 zmenila sa vám nejako spotreba ,ale alebo je to rovnaké?

Odoslané z 23030RAC7Y pomocou Tapatalku
Jasne ze změnila. Nejde s tím jezdit pomalu. 😉
Ale většinou jezdím kolem 7
 
Podívej záleží jak jezdíš. Vpodstate tahle atmosféra nemá moc výkyvy. Abys pochopil. Jezdíš na klobouka tak cca 6.4 a jezdíš pilu tak max 8. Furt se pohybujes mezi tím. Takže za mě neřešit a šlapat na krk a bavit se. To auto nežere ani když lítám 7000 otáček

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Věř mi. Mám to celkem často že lítám pilu. A spotřeba je max 8.6 nikdy víc. A věř mi že jezdím pilu když je příležitost. Ten motor fakt nežere...

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Tak už i moje M3 G165 má po dnešku nahrán Stage 1. Po úpravě nalítáno cca 100 km a jak to jenom říct 🤔 Jede jak pila!!! Už před úpravou to s ní byla zábava, proto jsem ani nečekal, že těch 8 kW navíc a cca 15 Nm, může udělat nějak zásadní rozdíl. Ale ono to zřejmě není jen o kilowatech, ale o celkovém nastavení motoru. Po úpravě na Stage 1 se citelně zrychlila odezva na sešlápnutí plynového pedálu a motor jde lépe za plynem už od nižších otáček. Jako kdyby v něm bouchly saze 😃 Od cca 2,5 tis. se motor velice hezky sbírá, a to i dokonce na 6tku. Samozřejmě, čím nižší kvalt, tím vyšší dynamika. No a nahoře, to už je sinfonie😇 Vše je podtrženo krátkými převody z G165. Trochu jsem měl obavu, že s rychlejší odezvou na plyn se auto stane ucukanější, ale opak je pravdou, jízda je uhlazená. Celkově nyní motor působí vypilovanějším dojmem. A perlička na závěr, nechci aby to znělo jako klišé, ale dunění u mého motoru v pásmu otáček 2000 - 2500 se hodně potlačilo a nyní se v otáčkách 2250 - 2500 ozývá jen takový snesitelný baryton. Trvalé vypnutí i-stopu a vyšší volnoběžné otáčky už jsou jen třešničkou na dortu. Za mě maximální spokojenost, a to si nechci ani představit, co zažívali majitelé G120, kterým se otevřela jimi nepoznaná špička motoru 😇 @shr3k je pohodový chlápek a navíc dělá dobrou práci za dobrý peníz 👍
 
Poslední úprava:
Co se týká stage 1, je nutné tankovat 100 nebo je 95 taky ok? Samozřejmě je 100 bez debat lepší v každém případě, ale jde mi o to, zda 95 motoru se stage 1 škodí nějak víc než v základu bez úprav? Tankuji jednou to jednou to, tak jestli by pro mě bylo vhodnější stage 0,5 nebo je 1 v pohodě? Mám M3 G120
 
Na Stage 1 musíš brát vyšší oktan. Je to zde probrano snad 1000x.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Co se týká stage 1, je nutné tankovat 100 nebo je 95 taky ok? Samozřejmě je 100 bez debat lepší v každém případě, ale jde mi o to, zda 95 motoru se stage 1 škodí nějak víc než v základu bez úprav? Tankuji jednou to jednou to, tak jestli by pro mě bylo vhodnější stage 0,5 nebo je 1 v pohodě? Mám M3 G120
Pokud tankuješ 95 i 100 dej stage 0,5.Stage 1 potřebuje 100.95 jen nouzově.
 
Nooo, když tomu dávám, tak jezdím zhruba za 9-9,8l 😂
Když takovým svým normálním způsobem, tak 7,3-7,5l 😅
Ty si Katko asi pěkná dračica😉 Já mám na své G165 průměr 6,6l a to nejsem brzda provozu😃

Co se týká stage 1, je nutné tankovat 100 nebo je 95 taky ok? Samozřejmě je 100 bez debat lepší v každém případě, ale jde mi o to, zda 95 motoru se stage 1 škodí nějak víc než v základu bez úprav? Tankuji jednou to jednou to, tak jestli by pro mě bylo vhodnější stage 0,5 nebo je 1 v pohodě? Mám M3 G120
Stage 1 je jen pro oktanové číslo 98 a výš. Pokud tankuješ půl na půl, vykašli se na 95, která je stejně od nového roku s E10 pro motor horší variantou, tankuj 100 oktan a nech si rovnou nahrát Stage 1. Stage 0,5 je vlastně "origo" mapa z G165, jen (u G120) s dlouhými převody. Stage 1 posune tvůj motor ještě o úroveň výš. I u mé G165 byl po nahrání Stage 1 rozdíl v chování motoru velmi dobře znatelný.
 
Stage 1 je jen pro oktanové číslo 98 a výš. Pokud tankuješ půl na půl, vykašli se na 95, která je stejně od nového roku s E10 pro motor horší variantou, tankuj 100 oktan a nech si rovnou nahrát Stage 1. Stage 0,5 je vlastně "origo" mapa z G165, jen (u G120) s dlouhými převody. Stage 1 posune tvůj motor ještě o úroveň výš. I u mé G165 byl po nahrání Stage 1 rozdíl v chování motoru velmi dobře znatelný.
Díky za info. Jen mě zajímalo, zda bych s N95 "jen" nevyužil plný potenciál Stage 1 a nebo by to v porovnání s defaultem i více ničilo motor, to jsem tu nikde jasně nevyčetl. Každopádně těch pár desetikorun na nádrž mě asi nezruinuje, takže asi zůstanu u té 100.
 
Díky za info. Jen mě zajímalo, zda bych s N95 "jen" nevyužil plný potenciál Stage 1 a nebo by to v porovnání s defaultem i více ničilo motor, to jsem tu nikde jasně nevyčetl. Každopádně těch pár desetikorun na nádrž mě asi nezruinuje, takže asi zůstanu u té 100.
Jestli si to tady nikde nevyčetl tak Ti po osobním pokecu s @shr3k říkám, že Stage 1 je pouze pro 98 a výš.
 
Ono to navýšení není tak zásadní aby to výrazně snížilo životnost.
 
Aha, tak podotázku na kratší životnost motoru po úpravě na Stage 1 jsem v příspěvku od @Heppma přehlédl. Myslím, že se k tomu v tomto vlaknu @shr3k už vyjadřoval. Něco v tom smyslu, že pokud budeš motoru dávat soustavně naprdel, tak se samozřejmě životnost motoru sníží. Ale to za mě platí i o motoru bez jakýchkoliv úpravy 😉 Tak jak jsem z rozhovoru se Shr3kem pochopil, když tak ať mě opraví, tak při úpravě na Stage 1 mj. řídící jednotce "řekne", že může ještě více zvýšit předstih, a tím lépe využít potenciál 98 oktanového benzínu.
 

Podobná vlákna

Back
Top