Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Mě ty recara v Miatě na ty vyhřezlé plotýnky fakt pomáhajíZáda mám dost rozbitý, a už jsem bohužel něco v tomto duchu četl
Zdravím tě shr3ku,odpojením těch dvou solenoidů se zamezí jen změně směru tlaku oleje,sice sací ventily na 1a4 válci v tomto případě zůstanou aktivní,ale myslím,že bude problém s dávkováním paliva pro tyto dva válce,ŘJ do nich dávkovat nebude,protože vypínání válců je závislé na otáčkách a zatížení motoru,tedy na poloze škrtící klapky v daný okamžik.Pokud tedy budou otáčky a poloha plynového pedálu konstantní,pak ŘJ na základě těchto informací vypne dávkování do těchto dvou válců i přesto ,že ventily díky odpojeným solenoidům budou pracovat v normálním cyklu.Pokud se mýlím,pak mě oprav.Díky za tvou práci zde.Odpojit oba OCV ventily a deaktivovat příslušné DTC. DTC tabulku jsem asi nalezl. Chceš být pokusným králíkem?
Odpovídáš na 2 a půl roku starý příspěvěk, ve kterém šlo o řízenou simulaci závady - občas má jednotka pro tyto případy failsafe logiku a cílem bylo vyzkoušet ji. https://www.mazdaklan.cz/search/60949/?q=vypínání&t=post&c[thread]=4113&o=dateZdravím tě shr3ku,odpojením těch dvou solenoidů se zamezí jen změně směru tlaku oleje,sice sací ventily na 1a4 válci v tomto případě zůstanou aktivní,ale myslím,že bude problém s dávkováním paliva pro tyto dva válce,ŘJ do nich dávkovat nebude,protože vypínání válců je závislé na otáčkách a zatížení motoru,tedy na poloze škrtící klapky v daný okamžik.Pokud tedy budou otáčky a poloha plynového pedálu konstantní,pak ŘJ na základě těchto informací vypne dávkování do těchto dvou válců i přesto ,že ventily díky odpojeným solenoidům budou pracovat v normálním cyklu.Pokud se mýlím,pak mě oprav.Díky za tvou práci zde.
Já odpovím tím, co mi dnes řekl Shr3k a co je sem tam v předchozí diskuzi. Pokud půjdeš do Stage 1, tak zejména v létě je N98+ nezbytné, jinak to nemá význam. V zimě občas, když není zbytí, tak kvalitní N95 sem tam... Ale jinak "klepsenzor" během pár desítek km sníží předstih a výkon jde dolů, pouze s N98+ využiješ potenciál Stage 1. Pokud u G165 chceš jezdit klasicky N95, nemá úprava příliš smysl.Ahoj. Jen takový dotaz. Má cenu jít do Stage1, když nebudu jezdit pořád na N98+?
Ne, stačilo 2x za sebou vzít 95 a nastalo to, co popisuje ThomasHK.Ahoj. Jen takový dotaz. Má cenu jít do Stage1, když nebudu jezdit pořád na N98+?
Ne musíš jezdit na 98+ mladá s M3 BM Stage1 natankovala v Itálii 95 a cukalo to autu se to nelíbilo - tedy jako nouzovka to použit jde, ale že bych na to jezdil to fakt ne.Ahoj. Jen takový dotaz. Má cenu jít do Stage1, když nebudu jezdit pořád na N98+?
Co tam leješ ? Mol Orlen OMV 100 ? Kdyz mam 0,5 stage dam 100 co nastane ? A nerozjebe se vstřik ? A muzu se kdykoliv vratit na 95 ?By bylo fajn, kdo se obětuje? Já si do auta ten humus co je v 95 lejt nebudu
A graf na Stage 1 tu už par lidí dávalo.
Tiež by som mal mať od od Shr3eka presne to isté - stage 1. Mal som možnosť vybrať si N95 alebo N98. Vybral som si N95. Nejaký extrémny rozdiel medzi natankovaním N95 a N98 nepociťujem. Skôr záleží na pravej nohe V každom prípade auto ide skvelo - a reakcia na plyn oproti povedzme Golfu 8 / 1,5 TSI (96 KW) je neskutočná.Tak ja tiez prispejem do diskusie. Ja som si dal asi pred dvoma rokmi nahodil stage 1 na mazda 3 g120. Softver bol od Orange virus. Sice ja som chcel zachovat tankovanie n95. Ale striedam to povedzme niekedy 2 mesiace tankujem n100 a inokedy n95. No a skusal som porovnanie v dynamike (80-120, 3 prevod. stupen) kde som to meral cez obd II. N100 slovnaftu vs n100 TAM plus vs n95 slovnaft a rozdiely boli minimalne. Ano najrychlejsie casy som mal na n100 Slovnaft potom n100 TAM a n95 slovnaft to bolo skoro totozne. No rozdiely boli tak max do 0.3s (n100 slovnaft vs n95 slovnaft). Ci je chod motora lepsi na n95 alebo n100? Neviem, pocitovo je na n100 ten volnobeh tichsi ale nic drasticke. Ale asi zalezi od mapy si clovek da nahodit.
Pokud mas Stage 0,5 tak je to jen na tobě na co jezdíš - stejně jako na original SW.Co tam leješ ? Mol Orlen OMV 100 ? Kdyz mam 0,5 stage dam 100 co nastane ? A nerozjebe se vstřik ? A muzu se kdykoliv vratit na 95 ?