• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Ahoj, prošel jsem vlákno, asi nepořádně, ale nenašel jsem. Je nějaká možnost upgradů pro G150 v M3 BP s automatem?
Je tam omezovač výkonu na 150 koní, takže otevřít na cca 160 koní (třeba i s úpravou pedálu) nebo pak Stage 1 (jak referuje třeba @MK-M3).
 
Dobrý den,
je možné softwarově u CX60 vypnout hlídání pruhů? a hlídání "bdělosti" a ostatní systémy nechat?
 
Je tam omezovač výkonu na 150 koní, takže otevřít na cca 160 koní (třeba i s úpravou pedálu) nebo pak Stage 1 (jak referuje třeba @MK-M3).
Já bych dal rovnou tu Stage 1 je to lepší plus jak se zvedne ten volnobeh tak to beru jako výrazné pozitivum pro motor.
 
Já bych dal rovnou tu Stage 1 je to lepší plus jak se zvedne ten volnobeh tak to beru jako výrazné pozitivum pro motor.
Je někde nějak konkrétně sepsané, co to všechno dělá, jaké jsou možnosti (čtu něco o Stage) event. jaká to má negativa (vztah k zárukám, opotřebení), nejlépe pro daný konkrétní motor? A taky samozřejmě kolik ty dané varianty stojí :)
 
Všechny aktuální informace by měli být v prvním příspěvku či případně přes SZ oslovit @shr3k

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Díky. Skoro by z toho měl člověk pocit, že si měl koupit o 40k levnější motor a nechat si ho za pár tisíc odemknout...
No vždyť právě - říkám celou dobu ze příplatek na G150 jsou vyhozeny peníze oknem, protože ten motor je taky uskrcený jako G122 jen trochu min, ale pokud chceš plný výkon toho motoru tak je úplně jedno jestli se otevírá G122 nebo G150 protože to jsou HW dva naprosto stejný motory.

Bylo to tak i u minule generace kde tedy G165 měla aspoň jiné kratší převody takže tam se dalo říct ze mas aspoň něco jiného. Ale u BP je to naprosto stejný.
Já tedy kupoval BP už s tímto záměrem takže jsem ušetřil.
 
No vždyť právě - říkám celou dobu ze příplatek na G150 jsou vyhozeny peníze oknem, protože ten motor je taky uskrcený jako G122 jen trochu min, ale pokud chceš plný výkon toho motoru tak je úplně jedno jestli se otevírá G122 nebo G150 protože to jsou HW dva naprosto stejný motory.

Bylo to tak i u minule generace kde tedy G165 měla aspoň jiné kratší převody takže tam se dalo říct ze mas aspoň něco jiného. Ale u BP je to naprosto stejný.
Já tedy kupoval BP už s tímto záměrem takže jsem ušetřil.
Člověk se pořád učí :)
A když koukám na tu tabulku na začátku vlákna - proč někdo dělá stage 0,5? Nechápu výhody...
 
Ja mam od Shr3ka na GJ Stage 0.5 ze 107kW na 121kW...zajimavy, ze v tabulce je psany 118kW, melo byt 121kW... ale treba je to aktualizovany. Stage 1 mi treba nebyla doporucena, kdyz auto neni uplne v idealni kondici a ma smysl na 98+ oktanovem benzinu. Takze Stage 0,5 je jistota a s upravou reakce na plyn a vypnutim i-stopu dobra volba, minimalne pro me urcite. Jo a skoda, ze prevodovku z delsich na kratsi prevody Shr3k bohuzel odemknout neumi 🤣 jinej HW...taky se porad ucim 😉
 
Ja mam od Shr3ka na GJ Stage 0.5 ze 107kW na 121kW...zajimavy, ze v tabulce je psany 118kW, melo byt 121kW... ale treba je to aktualizovany. Stage 1 mi treba nebyla doporucena, kdyz auto neni uplne v idealni kondici a ma smysl na 98+ oktanovem benzinu. Takze Stage 0,5 je jistota a s upravou reakce na plyn a vypnutim i-stopu dobra volba, minimalne pro me urcite. Jo a skoda, ze prevodovku z delsich na kratsi prevody Shr3k bohuzel odemknout neumi 🤣 jinej HW...taky se porad ucim 😉
Tak to je ale zajímavá informace. Sice předpokládám, že moje auto je v top kondici, když je prakticky nové, ale protože benzín moc neřeším, tak by pro mě (BP + G150) Stage 0,5 vlastně vůbec nic nepřineslo a Stage 1 teda asi taky ne. Nic vypínat nepotřebuju, i-stop ani podobné věci.
 
Tak to je ale zajímavá informace. Sice předpokládám, že moje auto je v top kondici, když je prakticky nové, ale protože benzín moc neřeším, tak by pro mě (BP + G150) Stage 0,5 vlastně vůbec nic nepřineslo a Stage 1 teda asi taky ne. Nic vypínat nepotřebuju, i-stop ani podobné věci.
No tobě to ale přinese vyšší výkon. Pak taky rozlišuj ze kolega co psal má GJ a ne BP.
Pokud jezdíš na N95 pak je pro tebe jen Stage 0,5.
Pokud jezdíš na N98+ (tedy dnes nejčastěji 100 oktany) tak pro tebe má Stage 1 větší smysl než Stage 0,5.

U BP se i-stop na trvalo SW deaktivovat zatím nedá u staré generace Mazd ano.
 
No tobě to ale přinese vyšší výkon. Pak taky rozlišuj ze kolega co psal má GJ a ne BP.
Pokud jezdíš na N95 pak je pro tebe jen Stage 0,5.
Pokud jezdíš na N98+ (tedy dnes nejčastěji 100 oktany) tak pro tebe má Stage 1 větší smysl než Stage 0,5.

U BP se i-stop na trvalo SW deaktivovat zatím nedá u staré generace Mazd ano.
Ale já mám 110 kW a v té tabulce u Stage 0,5 nic navíc není. Takže těch event. 10 kW navíc bude jen pro Stage 1 a ještě když použiju 98. To mě asi úplně neoslňuje.
 
Já si myslím, že u tvého téměř nového auta se tímto přestaň zabývat a užívej ho k radosti. Tobě to nic nedá, respektive u toho BP to moc neudělá narozdíl od BM/BN.

A že tu někdo píše, že by u starší verze M3 bral převodovku z G165? No nevím, za mě je optimální kříženec těch převodovek. První čtyři kvalty z kratší převodovky G165 a zbývající dva z dlouhé G120. Asi nechceš na dálnici točit při 130km přes 3300otáček dlouhodobě pro pohodovou jízdu že?
 
Já si myslím, že u tvého téměř nového auta se tímto přestaň zabývat a užívej ho k radosti. Tobě to nic nedá, respektive u toho BP to moc neudělá narozdíl od BM/BN.

A že tu někdo píše, že by u starší verze M3 bral převodovku z G165? No nevím, za mě je optimální kříženec těch převodovek. První čtyři kvalty z kratší převodovky G165 a zbývající dva z dlouhé G120. Asi nechceš na dálnici točit při 130km přes 3300otáček dlouhodobě pro pohodovou jízdu že?
Jo, já si myslím, že se tím (aspoň zatím) přestanu zabývat. Díky za rozšíření obzorů.
Opakuji, že se bavíme o automatu, takže ani nevím, jestli se mě poznámka o kvaltech týká. Při běžné dálniční rychlosti (120-140) chci samozřejmě točit pokud možno málo, je to typicky věc, která mě štve u některých (starších) aut.
 
Souhlas - jezdi a příště koupit slabší motorizaci+chip :cool:

PS: Ten kříženec převodovek by byl super...jenom ještě mít nějaký boost na 6. kvalt na dálnici ;) Automat je taky nějak převodovaný, upřímně nevím, jestli se dělalo víc typů automatů, ale samozřejmě si sám podřadí, jenom otázka kdy...
 
Poslední úprava:
Já vím, že to na fóru milovníků atmosferických benzíňáků schytám, ale jsem o tom přesvědčen. Pokud teda ještě nestihnu v nějakém mezičase Miatu :)
Tak tu doporučuji,je to super terapie.🤣
@Psycho si v ní léčí záda.😂
 

Podobná vlákna

Back
Top