himself
výkonný člen KLANu
- 298
Ahoj, prošel jsem vlákno, asi nepořádně, ale nenašel jsem. Je nějaká možnost upgradů pro G150 v M3 BP s automatem?Až bude možnost BP, dám všem vědět...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Ahoj, prošel jsem vlákno, asi nepořádně, ale nenašel jsem. Je nějaká možnost upgradů pro G150 v M3 BP s automatem?Až bude možnost BP, dám všem vědět...
Je tam omezovač výkonu na 150 koní, takže otevřít na cca 160 koní (třeba i s úpravou pedálu) nebo pak Stage 1 (jak referuje třeba @MK-M3).Ahoj, prošel jsem vlákno, asi nepořádně, ale nenašel jsem. Je nějaká možnost upgradů pro G150 v M3 BP s automatem?
Já bych dal rovnou tu Stage 1 je to lepší plus jak se zvedne ten volnobeh tak to beru jako výrazné pozitivum pro motor.Je tam omezovač výkonu na 150 koní, takže otevřít na cca 160 koní (třeba i s úpravou pedálu) nebo pak Stage 1 (jak referuje třeba @MK-M3).
Je někde nějak konkrétně sepsané, co to všechno dělá, jaké jsou možnosti (čtu něco o Stage) event. jaká to má negativa (vztah k zárukám, opotřebení), nejlépe pro daný konkrétní motor? A taky samozřejmě kolik ty dané varianty stojíJá bych dal rovnou tu Stage 1 je to lepší plus jak se zvedne ten volnobeh tak to beru jako výrazné pozitivum pro motor.
No vždyť právě - říkám celou dobu ze příplatek na G150 jsou vyhozeny peníze oknem, protože ten motor je taky uskrcený jako G122 jen trochu min, ale pokud chceš plný výkon toho motoru tak je úplně jedno jestli se otevírá G122 nebo G150 protože to jsou HW dva naprosto stejný motory.Díky. Skoro by z toho měl člověk pocit, že si měl koupit o 40k levnější motor a nechat si ho za pár tisíc odemknout...
Člověk se pořád učíNo vždyť právě - říkám celou dobu ze příplatek na G150 jsou vyhozeny peníze oknem, protože ten motor je taky uskrcený jako G122 jen trochu min, ale pokud chceš plný výkon toho motoru tak je úplně jedno jestli se otevírá G122 nebo G150 protože to jsou HW dva naprosto stejný motory.
Bylo to tak i u minule generace kde tedy G165 měla aspoň jiné kratší převody takže tam se dalo říct ze mas aspoň něco jiného. Ale u BP je to naprosto stejný.
Já tedy kupoval BP už s tímto záměrem takže jsem ušetřil.
Tak to je ale zajímavá informace. Sice předpokládám, že moje auto je v top kondici, když je prakticky nové, ale protože benzín moc neřeším, tak by pro mě (BP + G150) Stage 0,5 vlastně vůbec nic nepřineslo a Stage 1 teda asi taky ne. Nic vypínat nepotřebuju, i-stop ani podobné věci.Ja mam od Shr3ka na GJ Stage 0.5 ze 107kW na 121kW...zajimavy, ze v tabulce je psany 118kW, melo byt 121kW... ale treba je to aktualizovany. Stage 1 mi treba nebyla doporucena, kdyz auto neni uplne v idealni kondici a ma smysl na 98+ oktanovem benzinu. Takze Stage 0,5 je jistota a s upravou reakce na plyn a vypnutim i-stopu dobra volba, minimalne pro me urcite. Jo a skoda, ze prevodovku z delsich na kratsi prevody Shr3k bohuzel odemknout neumi jinej HW...taky se porad ucim
No tobě to ale přinese vyšší výkon. Pak taky rozlišuj ze kolega co psal má GJ a ne BP.Tak to je ale zajímavá informace. Sice předpokládám, že moje auto je v top kondici, když je prakticky nové, ale protože benzín moc neřeším, tak by pro mě (BP + G150) Stage 0,5 vlastně vůbec nic nepřineslo a Stage 1 teda asi taky ne. Nic vypínat nepotřebuju, i-stop ani podobné věci.
Ale já mám 110 kW a v té tabulce u Stage 0,5 nic navíc není. Takže těch event. 10 kW navíc bude jen pro Stage 1 a ještě když použiju 98. To mě asi úplně neoslňuje.No tobě to ale přinese vyšší výkon. Pak taky rozlišuj ze kolega co psal má GJ a ne BP.
Pokud jezdíš na N95 pak je pro tebe jen Stage 0,5.
Pokud jezdíš na N98+ (tedy dnes nejčastěji 100 oktany) tak pro tebe má Stage 1 větší smysl než Stage 0,5.
U BP se i-stop na trvalo SW deaktivovat zatím nedá u staré generace Mazd ano.
Jo, já si myslím, že se tím (aspoň zatím) přestanu zabývat. Díky za rozšíření obzorů.Já si myslím, že u tvého téměř nového auta se tímto přestaň zabývat a užívej ho k radosti. Tobě to nic nedá, respektive u toho BP to moc neudělá narozdíl od BM/BN.
A že tu někdo píše, že by u starší verze M3 bral převodovku z G165? No nevím, za mě je optimální kříženec těch převodovek. První čtyři kvalty z kratší převodovky G165 a zbývající dva z dlouhé G120. Asi nechceš na dálnici točit při 130km přes 3300otáček dlouhodobě pro pohodovou jízdu že?
Nestraš.Příště si myslím, že bude jednoznačně EV
Já vím, že to na fóru milovníků atmosferických benzíňáků schytám, ale jsem o tom přesvědčen. Pokud teda ještě nestihnu v nějakém mezičase MiatuNestraš.
Tak tu doporučuji,je to super terapie.Já vím, že to na fóru milovníků atmosferických benzíňáků schytám, ale jsem o tom přesvědčen. Pokud teda ještě nestihnu v nějakém mezičase Miatu