• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Já přemýšlel o ostré vačce a chtěl jsem ten limit zkusit ale je pravda že ta atmosféra u 6400 vydechne...
Honda S2000 to není

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
😍 S2000 je krásný stroj v Británii ho měla ve sbírce kolegyně spolu s MR2 a komplet sbírkou všech generací MX5.
Až mě udivilo jak tam jsou tyhle auta populární další S2000 měla ženská z benzínky denne s ní jezdila 5km do práce jako by to byla tuctová Octavie.

A ostrá vačka tedy už v plánu není?
 
Narodil se malej tak z toho nějak sešlo. Ale kdo ví... Ještě není všem dnům konec.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Zdravím, uvažuji, že po půl roce, co spokojeně jezdím M3 BP, bych si ji nechal lehce upravit na Stage 0.5. Mám ji v té verzi mildH s vypínáním válců, tak řeším jestli vůbec to půjde a jestli se to nebude nějak hádat s tím mildH systémem? Vypínání válců - je to nutné vzhledem k tomu mildH systému nebo se to dá nějak zneaktivnit?
Máte někdo tady s tím vlastní zkušenost? A taky mne zajímá, jestli tuto úpravu zjistí v orig. servise Mazda?
 
Já to mám. Max spokojenost a chci jít do stage1 jinak se nic s ničím nehada a nic nebylo třeba deaktivovat.

A myslim ze vypínání válců se snad ani nedá deaktivovat. Max istop. A ten se vypne u zámku kapoty. Ale já ho zapinal protože se mi pak nezamykalo víčko nádrže
 
Taky mám Stage 0,5 a naprostá spokojenost.Pokud se něco nezměnilo tak vypínání válců deaktivovat nejde.Nejvic ti o tom může říct @shr3k .
 
Dík, jak je to s tím orig. servisem(zjistí to). Kdyby něco, dá se to přehrát zpět a zjistí se to, že to bylo měněné? Mám ji ještě v záruce.
 
Mám M3 BP 2021 měl jsem Stage 0.5 i Stage 1 za sebe pokud jezdíš na 98 plus tak Stage 1 je to co chceš je to výrazně lepší jak 0,5 - zvýšení volnobehu takže se už tak neklepe motor, lepší citlivost plynu a lepší průběh výkonu plus nějaký ten poník navíc.
Ohledně toho jestli to servis zjistí - ano muže si to zjistit, ale…. vždy se to dá zas vrátit a nějaké zkušenosti s tím mám… chudák Shr3k ;)
 
Zdravim, mam blbej dotaz nebo spis ujisteni, ale mymu paranoidnimu mozku to neda... odemceni vykonu i vypnuti i-stopu se predpokladam po dlouhem odpojeni baterie nebo resetu ECU nevrati do defaultniho nastaveni ne? :no_mouth:
 
Zdravim, mam blbej dotaz nebo spis ujisteni, ale mymu paranoidnimu mozku to neda... odemceni vykonu i vypnuti i-stopu se predpokladam po dlouhem odpojeni baterie nebo resetu ECU nevrati do defaultniho nastaveni ne? :no_mouth:
Registry SSU (i-Stop) jsou v EEPROM paměti. Mapy v PCM (výkon) jsou ve flash paměti. Ani jedno není závislé na napájení. Ze stejného důvodu se ti nevymažou aplikace z telefonu, když se ti vybije.
 
Dekuju, skoda, ze na flash nejsou i nektera nastaveni, aby se nemuseli znova nastavovat 😉
Jo a prosim te, psal jsem nekde vyse dotaz na stage 2, pokud tedy odemceni a uprava plynu je stage 1 (nekdo pise stage 0.5), ale bez komplexnejsi odpovedi. Jde rict jaky zasah to je do zivotnosti motoru, kdyz se hraje s predstihem a realny plusy a zda neni problem se zvysenim volnobehu, coz by mazde prospelo, na STK? Dekuju za info.
 
Odemčení a úprava plynového pedálu je Stage 0.5. Stage 1 přidává VVT, předstih, směs, volnoběh, omezovač rychlosti, omezovač otáček, ofset pro omezovač otáček na různé kvalty atd. Životnost motoru se při využívání celého spektra otáček a plného výkonu určitě sníží.
Volnoběh je např. v databázi Bosch BEA 550-600 ot/min., je tam tedy 600. Ostatně některé dovezené mazdy nebo automaty s motory P5/PE/PY mají 600 standardně z výroby.
 
Tak to si tu stage blbě pamatuju. Mě točí moje G145 podle ForScanu 550 ot/min. a motor se chvěje, takže těch 50 ot/min. by mu neuškodilo.
Četl jsem tu , že Stage 1 je už spojený s 98 oktanovým benzínem, pro 95 se taky něco dá udělat nebo je to kromě zvýšení otáček volnoběhu k ničemu?
S tou Stage 1 a 98kou se zvednou parametry motoru jak (krouťák/výkon)? ...alespoň pro představu. Samozřejmě to asi bude i v reakcích motoru, jako u plynu u Stage 0.5, co jde nejvíc poznat, ale to asi člověk musí někde zkusit. Děkuju.
 
Četl jsem tu , že Stage 1 je už spojený s 98 oktanovým benzínem, pro 95 se taky něco dá udělat nebo je to kromě zvýšení otáček volnoběhu k ničemu?
S tou Stage 1 a 98kou se zvednou parametry motoru jak (krouťák/výkon)?
Pro 95 to je potřeba nakrmit benzínem pro chlazení spalovacího prostoru a alespoň nějakému zamezení detonací. A i stejně se potom nedá jít s předstihem tak vysoko, jako u 98+, protože klepsenzor to stáhne. Někdo to chce, ale nedělám to rád, pak si leckdo stěžuje, že to na plný plyn žere a je to bohaté. Jakoby nechápali, že mění moment za antidetonační rezervu...
Ano, zvednou, pochopitelně s navýšením momentu v celém spektru otáček přichází i výkon podle otáček. Vzoreček je stále stejný.
Nicméně, když si pročítám nějaké ty tvoje problémy s RVM, cívkami, svíčkami, nejsem si jistý, že Stage 1 je pro tebe to správné. Lepší by bylo odstranit problémy se 100% továrními mapami předstihu, směsi, VVT atd.
 
No s tou 95 me to jenom zajimalo...pravda je, ze kdyz chces silnejsiho kone, tak ho musis lip krmit 😉 S RVM jdu v po k Dufkovi, tak jsem zvedavej, co to zase bude...svicky mam novy, tak snad civky vydrzi. Jo a prosim, jak je to s tim MF-CAT 1-4 chybne zapaleni, co je normal a co ne. Je to v jinym tematu,ale u svicek nikdo nereaguje 🤗 Dik
 
Jo a prosim, jak je to s tim MF-CAT 1-4 chybne zapaleni, co je normal a co ne. Je to v jinym tematu,ale u svicek nikdo nereaguje 🤗 Dik
Nevím, pokud někdo nereaguje, možná to neviděl, nebo k tomu nic nemá.
 
Nevím, pokud někdo nereaguje, možná to neviděl, nebo k tomu nic nemá.
Obcas nejaky dotazy zapadnou mezi priliv dalsich a ten kdo vi, kdyz nepotrebuje, proste neprochazi cely dlouhy vlakno a navazuje na posledni page. Nekdo se na to ptal uz pred par lety...I tak dik za reakci, treba se k tomu dostane Max6 nebo dalsi odbornici 😊 Je to tema, ktery me ted docela pali nebo nepali...😉
 
Vcera vecer u @shr3k absolvovana blokace i-stopu a optimalizace na 100okt palivo u moji ctyrlete Mazdy 6 s 2.5 G194. Dlouhodobe jezdim z 95 % na Vervu 100, vyjimecne MaxxMotion 100 ci ONO 98, auto ma najeto jen 43 tis, takze problemu se neobavam.

Start & stop opravdu nestopuje, parada, a chod motoru je v prostrednim pasmu otacek v zatizeni klidnejsi, jakoby sametovejsi. Na to, ze poznam rozdil ve zrychleni nebo tahu, aniz bych mel optimalni podminky a nekolik identickych jizd pred/po, si tady hrat nebudu, ale i tahle jednoznacne pozorovatelna zmena, ktera se projevuje nejvic asi na zvukovem projevu, je prijemna. Rovnez lze konecne ve sport modu s manualnim razenim tocit motor do o nekolik set vyssich otacek, nez v tovarnim nastaveni... driv mi ten konec tesne za 6000 prisel divny, i kvuli nesouladu s barevnym znacenim na otackomeru. Motor se tvaril, "ze by jeste mohl", drobna otackova rezerva mi prijde pri manualnim razeni "k veci". Takhle to podle me melo byt z vyroby.

Domluva perfektni, uprava do 15 minut hotova, naprosta spokojenost, doporucuji a jeste jednou dekuji ;)

Brzy s MX-5 na videnou, taky uz se tesi na Stage 1 a i-Stop blokaci :)
 
Poslední úprava:

Podobná vlákna

Back
Top