• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Dnes jsem také navštívil @shr3k se svojí BM a vše proběhlo hladce. Dřív jsem do vysokých otáček moc nechodil, protože se tam nic moc nedělo. Po úpravě je auto okolo 5000 ot. krásně živé, což si myslím, že předtím takhle nebylo. Ale budu to muset ještě pořádně otestovat, abych si byl jistý, že to není placebo. :D
Rozhodně ale pozoruji zvýšenou citlivost plynu. Stačí lehce přidat a auto ihned akceleruje (nebo se aspoň snaží - ve vyšších rychlostech a nižších otáčkách).
Při pomalých rozjezdech a obzvlášť u mě v garáži při výjezdu dokopce jsem si všimnul, že motor nemá tendenci škubat. Jakoby měl v otáčkách okolo volnoběhu více síly. Jiné změny v otáčkách do 3000 jsem zatím nepozoroval, ale to je otázka delšího testování. Navíc jsem měl v nádrži mix Vervy a 95, s čistým vysokooktanem by to mělo být ještě lepší.
Ten benzin udelá nejvíc...
Určitě natankovat premiak je to poznat.
I treba co se tyce spotreby, při stejném stylu jízdy mi ukazuje presne o litr min.
 
Ahojte,
V piatok som bol na úprave CX-30 G122 na G150. Rozdiel je dosť citeľný najmä pri pruznom zrýchlení pri pripájani na diaľnicu alebo pri zrýchľovaní v diaľničnom tempe (zo 110 na 140). Motor ide fakt o dosť lepšie.

Zaujímavostou je že na pravidelnej trase do práce a domov ktorú jazdím v meste v rovnakých časoch mi klesla spotreba cca o 0,5 litra 😊 a netuším čím to je spôsobené.

Takže za mňa úprava určite top.
 
Protože to nemůžu nikde najít, @shr3k lze vylepšit výkon Mazdy CX5 2.5 Skyactiv-G 194? Pokud ano, mám zájem.
 
Protože to nemůžu nikde najít, @shr3k lze vylepšit výkon Mazdy CX5 2.5 Skyactiv-G 194? Pokud ano, mám zájem.
Vždycky jde přidat předstih a upravit časování ventilů v oblasti maximálního výkonu. Záleží na tom, kolik oktanů chceš tankovat.
 
Na tyto modely (BP, DM) to potřebuješ 4x4 brzdu se simulací otáčení zadních kol (tzv. synchro mód), protože jinak ti tam zasahuje nějaký idiotský omezovač momentu při 3800 otáčkách za minutu, který se objevil někdy v říjnu 2020.

Tohle mám od BRE Performance, pro které jsem to dělal, 150k má v synchro módu 150.

Zobrazit přílohu 44350

A tady je ten rozdíl, který nastal při zavedení té fičury, u 90 kW verze, která má tak bez synchro módu 112 koní.
Zobrazit přílohu 44351
Ahoj. Když se na někoho lepím a auto ubírá plyn, tak to znamená, že je vybaveno touto fičurou nebo je to ještě něco jiného?
 
Ahojte,
V piatok som bol na úprave CX-30 G122 na G150. Rozdiel je dosť citeľný najmä pri pruznom zrýchlení pri pripájani na diaľnicu alebo pri zrýchľovaní v diaľničnom tempe (zo 110 na 140). Motor ide fakt o dosť lepšie.

Zaujímavostou je že na pravidelnej trase do práce a domov ktorú jazdím v meste v rovnakých časoch mi klesla spotreba cca o 0,5 litra 😊 a netuším čím to je spôsobené.

Takže za mňa úprava určite top.
nazdar, mam rovnake auto a tiez som uvazoval o uprave ale ako je to so zarukou pls? snazil som sa to tu najst vo vlakne ale zatial neuspesne
 
nazdar, mam rovnake auto a tiez som uvazoval o uprave ale ako je to so zarukou pls? snazil som sa to tu najst vo vlakne ale zatial neuspesne
Záruka na motor pochopitelně padá. V tomto vlákně je to zmíněno.
 
Ahoj,
máte prosím už někdo zkušenost (poznatky, pocity) u motoru 2.5 G194 se Shr3kovým tuningem? :) Kromě Reddwarf, u kterého se nedělal ,,plnohodnotný tuning,,
Díky!
 
Ahoj,
máte prosím už někdo zkušenost (poznatky, pocity) u motoru 2.5 G194 se Shr3kovým tuningem? :) Kromě Reddwarf, u kterého se nedělal ,,plnohodnotný tuning,,
Díky!
Áno mám, a som veľmi spokojný. Otestoval som to na dovolenke a samozrejme aj cestou od SHR3KA. Citeľná zmena, najmä pri natankovaní 100 oktanu, ale aj s 95kou je to citeľný rozdiel. Neľutujem ani jedinú CZk za úpravu.
 
Zdravím všechny. Prosím o radu. Jsem úplně neznalý. Zvažuji koupi nové Mazdy CX 30 G122 nebo G150. Samozřejmě bych raději G 150, proto se chci zeptat, jestli mám koupit G122 a nechat odemknout na 150 s tím, že se záruka nebude vztahovat na motor nebo koupit rovnou G150 a být v klidu v případě nějakého servisního úkonu. Jde mi o to, jestli odemknutí není pro motor nějak nebezpečné ( jak jsem zde četl, tak se nejedná o chiptuning) a v případě poruchy na motoru, zda jsou v servisu schopni toto odemknutí nějak rozpoznat? Omlouvám se za technické neznalosti a možná hloupý dotaz. Děkuji
 
Zdravím všechny. Prosím o radu. Jsem úplně neznalý. Zvažuji koupi nové Mazdy CX 30 G122 nebo G150. Samozřejmě bych raději G 150, proto se chci zeptat, jestli mám koupit G122 a nechat odemknout na 150 s tím, že se záruka nebude vztahovat na motor nebo koupit rovnou G150 a být v klidu v případě nějakého servisního úkonu. Jde mi o to, jestli odemknutí není pro motor nějak nebezpečné ( jak jsem zde četl, tak se nejedná o chiptuning) a v případě poruchy na motoru, zda jsou v servisu schopni toto odemknutí nějak rozpoznat? Omlouvám se za technické neznalosti a možná hloupý dotaz. Děkuji
Pokud chceš kupovat fungl nové auto, určitě bych šel do G150 s ohledem na https://unece.org/sites/default/files/2023-02/R155e (2).pdf, které vstupuje v platnost v dubnu 2024 a nová auta (MY2023 Mazda3 i CX-30 s velkým 10.25" displejem) určitě mají aktualizace, umožňující větší kontrolu přes vzdálený servisní přístup. Jako jsou střelci, co koupí auto a autorizovanému servisu řeknou "nasrat, je to moje auto", ale .... :D

Odstranění omezovače výkonu nebezpečné není. Ano, s novými prostředky cyber security a rozšířenou evidencí verzí software v jednotkách vs. VIN je to možné odhalit. Nicméně i to se časem vyřeší. Např. i teď mě napadá, jak dosáhnout stejného kontrolního součtu, jako u sériového software...

Už teď doporučuji každému postiženému říct virtuálně "fuckoff OBFCM"
https://www.mazdaklan.cz/threads/ob...ho-mereni-spotreby-paliva-jak-odmitnout.6184/ - jde o naše soukromí a náš majetek.
 
Dobré ráno. Přesně to jsem chtěl slyšet. Takže půjdu rovnou do G 150, ať jsem v klidu a nemusím případně řešit nějaké problémy se servisem. Děkuji za radu od odborníka. 👍
 
Ahoj, jsem téměř rozhodnutý pro úpravu (MX-5 NC 2.0). Mám jen jeden dotaz, našel jsem tu odpověď jen pro Skyactiv, i když předpokládám, že to u LF bude stejné… Nebude problém na STK? Např. readiness kódy?
 
Tak včera jsem byl u shr3ka s 3kou BP, z 90kw otevřeno na 110kw, cestou jsem zkoušel a ve vyšších otáčkách to táhne citelně líp, při městské jízdě je to asi stejný.
Za mě tedy znatelný rozdíl. 👌🏻
 
Ahoj, jsem téměř rozhodnutý pro úpravu (MX-5 NC 2.0). Mám jen jeden dotaz, našel jsem tu odpověď jen pro Skyactiv, i když předpokládám, že to u LF bude stejné… Nebude problém na STK? Např. readiness kódy?
Pro NC je k dispozici úprava od zkušeného ladiče z USA. Při zachování hardware jako katalyzátorů žádný problém na STK není.
 
Jsou tam jiné svody bez katalyzátoru ale informace z internetu jsou takové, že hodnoty to splní, pokud je druhý zahřátý. Tak snad.
 

Podobná vlákna

Back
Top