• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Tak jsme zase o něco chytřejší. Samozřejmě myslel označení výkonu skyactiv motorů. Že se mu zvedl výkon z g122 na minimálně g150 třeba, ale to z toho textu jde pochopit ?
Šak já vím přemýšlel jsem jestli napsat tohle nebo že moje sestra má v autě Géček víc ale fotku kde má kufr plnej lahváčů jsem už nenašel ?
Jinak tam bude tak 170.
 
Chlapci na to géčko to byl bonmot ! V klidu. Kliiiid ! G122 se švihla na ,,G150 ´´ a za me super. Jasný, ze nevystřelíš na křižovatce jak otevřený 50 ccm skůtr, ale za me vážně cítitelná změna k lepšímu.
 
To je Géček - tě uvedu do reálu… není tam ani jedno. Abys v autě dosáhl aspoň jedno G musel bys dát z 0-100 pod 3 sekundy. ;)
Ale čoby. 1G máš vždy a všade. 0G je beztiažovy stav. To čo myslíš, je 2G, človek pociťuje 2nasobnu gravitačnú silu, teda akoby vážil 2x viac. 0,5G je zasa opačný stav, keď má človek akoby 2x menšiu vahu
 
Ahoj, zdravím,

Zatím jsem se prokousal asi polovinou příspěvků v tomto vlákne, ale zkusím dotaz již teď. Zvažuji nákup CX5 první generace před fl, 2.0 awd automat. Trošku mě u toho automatu odrazuji informace o podtaceni motoru, vyřešilo by to zmíněné premapovani? První generace před fl nemá u automatů ani sport režim, je to tak?

Díky
 
Jen takový malý dotaz. Kam mam posílat složenky za rychlost radar ? Zlatá g122 😂 ja Vam dam, ze tam není rozdíl ! G150 snad jezdí na krev. Prostě mi ten pedál teď říká sešlápni mě nebo vystup a jdi do pr…. 😂.
 
Tak ono obecně ty Skyactiv letí cca do 160km jak z praku. Až se tomu kolikrát nechce věřit, že to fakt nemá turbo

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Jsem za 20 let nedostal ani 1 pokutu ;) a to litam po okresce běžně 150 když mi rupne v kouli tak i 200 ;)

Proste musíte jezdit tak, aby vás nestihli změřit - když se budete loudat 100 tak vám to spocitaji ;)))
 
Jen takový malý dotaz. Kam mam posílat složenky za rychlost radar ? Zlatá g122 😂 ja Vam dam, ze tam není rozdíl ! G150 snad jezdí na krev. Prostě mi ten pedál teď říká sešlápni mě nebo vystup a jdi do pr…. 😂.
To rád slyším, v pondělí jedu do Zlína... 🙂
 
Tak už mám taky upraveno a spokojenost. Samozřejmě je cítit větší tah nad 4000 otáček, ale hlavně co mě překvapilo, je projev motoru v nízkých otáčkách... Chvíli jsem dokonce na displeji sledoval, jestli není deaktivován dvouválcový režim. Ale není... Jen je teď ten přechod nepoznatelný a dá se jezdit i na nižší otáčky, aniž by se auto chvělo. Rozdíl ve spotřebě jsem nezaznamenal. Takže za mě jsem rád, že jsem do toho šel. Díky Shreku 🙂
 
Zdravím. Jsem čerstvý majitel CX-5 2.5 G194 AWD, po dlouhých letech zase funglovka. Má smysl aplikovat nějakou úpravu na tento motor? A co na to záruka?
 
Tak už mám taky upraveno a spokojenost. Samozřejmě je cítit větší tah nad 4000 otáček, ale hlavně co mě překvapilo, je projev motoru v nízkých otáčkách... Chvíli jsem dokonce na displeji sledoval, jestli není deaktivován dvouválcový režim. Ale není... Jen je teď ten přechod nepoznatelný a dá se jezdit i na nižší otáčky, aniž by se auto chvělo. Rozdíl ve spotřebě jsem nezaznamenal. Takže za mě jsem rád, že jsem do toho šel. Díky Shreku 🙂
Podepisuji se
 
At tu koukam jak tu koukam, tak vypinani valcu u mazdy jeste nekde dealtivovat? Ptam se ze zvedavosti jen diky
 
Dnes jsem také navštívil @shr3k se svojí BM a vše proběhlo hladce. Dřív jsem do vysokých otáček moc nechodil, protože se tam nic moc nedělo. Po úpravě je auto okolo 5000 ot. krásně živé, což si myslím, že předtím takhle nebylo. Ale budu to muset ještě pořádně otestovat, abych si byl jistý, že to není placebo. :D
Rozhodně ale pozoruji zvýšenou citlivost plynu. Stačí lehce přidat a auto ihned akceleruje (nebo se aspoň snaží - ve vyšších rychlostech a nižších otáčkách).
Při pomalých rozjezdech a obzvlášť u mě v garáži při výjezdu dokopce jsem si všimnul, že motor nemá tendenci škubat. Jakoby měl v otáčkách okolo volnoběhu více síly. Jiné změny v otáčkách do 3000 jsem zatím nepozoroval, ale to je otázka delšího testování. Navíc jsem měl v nádrži mix Vervy a 95, s čistým vysokooktanem by to mělo být ještě lepší.
 

Podobná vlákna

Back
Top