• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Na jaké hodnoty lze naladit NC 2.0 2007 v sérii? Mam jen koncovku na výfuk, jinak série.
Děkuji.
 
Zdravim, byl jsem asi pred mesicem u Shr3ka na odskrceni meho GJ 107 na 121kW, reakce na plyn je asi nejvic znat a nad 4000 otacek se asi taky neco deje 😉 ale zajimalo by me jestli dalsi SW upravou by se mohlo auto realne jeste pocitove ozivit hlavne v nizsich otackach? Nekde jsem to tady videl, ale nevim, jestli to byl uplne muj pripad.
A potom nevim, jestli delsi kvalty, co mam oproti origo G165, jsou tak zasadni...zda par set otacek navic ve stejne rychlosti dela realne tolik v dynamice...Dik za reakci.
 
Leda ostřejší mapa od proměnnýho časování jak to mam já ale je potřeba počítat s trochu větší spotřebou když to budeš často využívat delší kvalty jsou taky trochu znát
 
Leda ostřejší mapa od proměnnýho časování jak to mam já ale je potřeba počítat s trochu větší spotřebou když to budeš často využívat delší kvalty jsou taky trochu znát
O tom Shr3k mluvil, stage 2 pokud si dobre pamatuju, jenom bych rad zkusenkst, jak moc to bude realne znat vs. vliv na zivotnost motoru. Se zvysenim spotreby pocitam...teda s rozumnym zvysenim 😉
Jo a nevis jaky je rozdil otacky/rychlost mezi G165 a G145? Treba G145 toci tusim ve 110km na 2ku 6000...pro porovnani. Dik
 
Na klubu se to řešilo několikrát zkus pohledat. Kratší kvalty jsou lepší na město a okresky když si rád užíváš jízdu s autem, delší kvalty zas na spotřebu (a to jen v určitých případech)
 
Mám stage 0.5 a nevím jestli je to novinka, jen jsem se ptal shreka na https://mikstoreph.com/collections/...ries/products/mazda-skyactiv-throttle-booster jestli to funguje a on že za dvě minuty mi to udělá 😄 mám pocit že prodlevu snížil o 20% a funguje to parádně 😊

btw
Ještě mám v plánu si dát v budoucnu pádla pod volant a chtěl jsem se zeptat jestli to už někdo zkoušel a jsou s tím spokojení 😊
 
Mám stage 0.5 a nevím jestli je to novinka, jen jsem se ptal shreka na https://mikstoreph.com/collections/...ries/products/mazda-skyactiv-throttle-booster jestli to funguje a on že za dvě minuty mi to udělá 😄 mám pocit že prodlevu snížil o 20% a funguje to parádně 😊

btw
Ještě mám v plánu si dát v budoucnu pádla pod volant a chtěl jsem se zeptat jestli to už někdo zkoušel a jsou s tím spokojení 😊
Jeee, závist 😂 snížit prodlevu bych potřebovala i na svém BM, už jsem se totiž po něčem podobném taky poohlížela 😁
 
Předpokládám že se bavíte o zvýšení citlivosti první poloviny polohy plynu aby auto působilo více agilní jinak opak by nedával smysl

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
Je zlepšení citlivosti plynu součástí Stage 1? Znedlouho pojedu do Palkovic tak ať vím co chtít nebo co to obsahuje.
 
Za sebe doporučuji jít rovnou na Stage 1 oproti 0.5 je to výraznější změna, i ten zvednutý volnoběh tomu autu dělá dobře plus třeba ty upravené reakce plynu, ale i silnější spodek kdy to líp pobere nějaké krátkodobě nízké otáčky (typicky křižovatky na dvojku), ale táhne to proste od 2000 lip a dá se používat i šestka pak..
Samozřejmně je to podmíněné N98 a víc. Nicméně nouzově se dá i N95 - otestováno na M3 BM kdy v Itálii nebyla jiná možnost, potom se natankovala 98 a pak zas 100 - ano trochu to cukalo a autu se to nelíbilo ale v případě nouze se dá vzít třeba za 200 a dojet proste na jinou benzínku (tím neříkám na to spoléhat).
 
Taktéž doporučuji rovnou Stage 1. Posílí střed ale je třeba tankovat vyšší oktan. Je upraven předstih a časování. Já mám tedy ještě zvýšen limiter otáček na tuším 7200. Volnoběh na upravených 600 je určitě pro auto klidnější. Z 0.5 už si pak nesete odemčenou mapu G165, takže živější od 4000 otáček...

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
To mne zajímá ze mas posunutý omezovač. Jaký to má význam?
Mám za to že po 6000 už to dle grafu jde mírně dolu a od cca 6200-6300 pak rapidně ne?

Má smysl točit na 7000?

Nebo z jakého důvodu to máš?
 
To mne zajímá ze mas posunutý omezovač. Jaký to má význam?
Mám za to že po 6000 už to dle grafu jde mírně dolu a od cca 6200-6300 pak rapidně ne?

Má smysl točit na 7000?

Nebo z jakého důvodu to máš?
Já mám Stage 1 a podle měření na brzdě maximální výkon v 6300ot, a od 6400ot už to jde rapidně dolů.. Takže smysl to nemá.
 
Já bych to chápal pokud jsou v plánu nějaké další úpravy HW - saní, svody…. Pak by se asi dalo naladit na jiný průběh ale takhle…. O to víc mne to zajímá jaký to má důvod.

Edit - Katka - jo možná je to o trochu jinak ty otáčky nehledal jsem to teď ale vím ze to tam pak šlo rapidněji dolu už.
 
Poslední úprava:

Podobná vlákna

Back
Top