• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Odemčení výkonu u řídících jednotek motorů Skyactiv-G, Skyactiv-D (chiptuning, i pro RF, R2, LF, L5, L3 a ostatní)

Ten i-Stop závidím i když jsem si zvykl už mačkat.
Ale co když moje nejmilejší tlačítko vypoví službu? V rámci ochrany čudlíku bych to chtěl taky - bohužel prý nejde :(

A hlavně přítelkyně si mě stále dobirá - heč u mojí 3 to mačkat nemusím mám jí lepší….

Shr3k - tys ji ten i-Stop neměl vypínat 😂😂😂
 
@MK-M3 na forde som čítal že montujú nejaké relatko ktoré po štarte vypne stop-štart a následne si to vieš zapnúť podľa chuti.
P.s. dokonca to existuje hotové.

Screenshot_20231109_133827_AliExpress.jpg
 
Žádné relátko ani mačkání. Jenom odpoj konektor senzoru zámku kapoty.
 
Po nájezdu 10 tis km ma motor lepší chod nádech nebo to je pouze mýtus. Dekuji
 
No já nevím pak bych se bal co to bude dělat za neplechu.
Tak jedine žeby to zapinalo vypinalo náhodne až sa to pokazí, je to aktívne len po štarte takže väčšinu času to nemôže nič urobiť. Mám čínske radio, čínske ledky všade, ambientne podsvietenie, po novom aj čínske časové relé a nebojím sa. Ale samozrejme nejdem nikoho nahovárať, ale keď budem mať novšie auto a nebude sa dať niečo cez pc urobiť tak to urobím inak, vlastne to som robil aj doteraz :)
 
Když si představím, že budu muset rozdělat palubku tak budu ten čudlík raději mačkat….
 
Jo před 20 lety jsem si rozdělat během odpoledne palubovku na G Astře a skládal to pak týden, bůh ví kolik je tam těch červíků nebo jak to je nechci se do toho hrabat aby mi to pak ještě vrzalo. 😉

Ale jestli se hlásíš dobrovolně tak já se zas stavím, dlouho jsme se neviděli 😂😂😂
 
Taky by mě zajímaly výsledky BP... a třeba i reálné grafy z brzdy pro G122, G150 a odemčené G122... :)
Tady je měření plzeňského M+H. Sice nevím, co tam v tu dobu bylo za sw v PCM, ale vcelku jsem trval na tom, že to neumějí změřit, oni trvali na tom, že jsou experti a já mám rozbité auto :) Kdybych pozorněji četl vlákno a poslechl shr3ka, mohl jsem ušetřit kopu peněz i času.
Mimochodem zde ještě poněkud čestnější jednání konkurence:
"S velkou pravděpodobností to změřit půjde, ale občas novější auta umí něčím nečekaně "překvapit" a měření bojkotují. Mazdy k nám jezdí výjimečně, takže za nás se klidně zastavte, ale nechci Vám s jistotou sdělovat, že to bude na 100%."
 

Přílohy

Dekuji Ti tez, takze bila ceramic. A je mozne tez odemknout motory G121 na vetsi vykon, nebo jen G120?

Odesláno z mého STF-L09 pomocí Tapatalk
 
Dekuji Ti tez, takze bila ceramic. A je mozne tez odemknout motory G121 na vetsi vykon, nebo jen G120?

Odesláno z mého STF-L09 pomocí Tapatalk
Ano jde, je tam omezovač výkonu přesně na 89 kW od 3500 ot/min.
 
@MK-M3 dnešní auta jsou sestavený jednodušeji než před 20 lety aby šly rychleji montovat na lince. Zvlášť u mazdy je to většinou jen nacvakáno bez šroubků
 
Dnes v Palkovicich u Tomáše Mikuše nahrána stage1 na 98+ vše proběhlo hladce včetně rychlé telefonické konzultace se shrekem. Tak jsem zvědavý na rozdíly.
A díky na obě strany 😉
Domlouval jsi se snim na tom cisle, jak je na strankach Auto Palkovice? Nebo to je nekam do kanclu? Jedu v pondeli pro 3 do Ostravy, ze bych se tam stavel pak.
 
Já jel kolem tak jsem se zastavil a domluvil se přímo osobně. A po oběhové pauze se to realizovalo.
Takže číslo jsem nezkoušel 🤷🏼‍♂️😊
 

Podobná vlákna

Back
Top