• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Motor R2 (2.2 MZR-CD) - výměna řetězu

V dolním řetězu IMO žádné rázy od vysokotlakého čerpadla nevznikají, ten se prostě točí tak rychle jako klikovka a pohání vyvažováky. Každopádně se podle SI nemění. Je mě tak napadá, když vidím ten tvůj seznam, jestli ty tam nechceš montovat nějaký aftermarket. To bych každopádně určitě nedělal.
 
praveze chcem dat rozvody original mazda a preto potrebujem vediet co presne a vsetko sa tam meni. Chcem mat mazdu tip top.
 
Do prvního příspěvku přidán seznam dílů a postup opravy podle servisního programu Mazda z roku 2012.
 
u tohoto motoru motoru je ryziko časté jezdění v nízkých otáčách ,,podtáčení" že může dojít k vysipání řetězu, takže řadit
 
Má prosím niekto info aká je maximálna hodnota rozdielu natočenia cez diagnostiku ? Po kúpe mazdy som nameral hodnotu 13,4 stupňa :( niekde na anglickom fóre som videl max 14 kedy sa motor ešte nezničil . Ďakujem
 
V mazde velmi nechcu predat iba material potrebny na vymenu , ma niekto skusenost aj s druhovyrobou ?

Napriklada cela sada od FAI auto part ? TCK246NG cena cca 270e ? Bude to blato ?

dakujem


 
A který je to prodejce, co nechce prodat?

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Jeden autorizovany predajca v krajskom meste na severe slovenska .... v dnesnej dobe vyzadovat osobnu navstevu predajne v pripade poziadavky na cenovu ponuku, navyse spoplatnenu mi nepride velmi atraktivne pre zakaznika :)


A který je to prodejce, co nechce prodat?

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Pridam par fotiek z vymeny , aj ked to bola sice cx-7, ale retiazku z "kolotocu" mame rovnaku :)... natiahnutie retaze bolo na 13,4 stupna

2.jpg 3.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpg 8.jpg 9.jpg 10.jpg 11.jpg 12.jpg
 
Poslední úprava moderátorem:
Ahoj. Mám M6 2.2 mzr-cd. Bliká DPF, chybový kód P1336, bohužel mi nefachá Forscan, abych změřil úhel, ale jelikož motor v místě kde jsou rozvody poslední dobou skutečně začal chrastit, tak to není ani třeba... Předchozí majitel je dělal, teď má auto od výměny cca 40k km, takže mu tam dali asi to nejlevnější co se dalo sehnat. Mám tam teda chip na 147 kW, dělán necelých 30k zpět a dost ten výkon využívám na plno, ale i tak... Chtěl bych se teda zeptat jakou značku rozvodů byste mi doporučili? Co jsem koukal, tak nejdražší (a snad i nejkvalitnější) jsou ET ENGINETEAM a FAI, máte s nimi někdo zkušenost? Na kolik vyjde origo sada v Mazdě? Mysítě že to bude kvalitnější, než výše zmíněné?

Ještě by mě zajímalo, jestli vy kdo jste to dělali jste měnili i ty palivové trubky? Stojí dohromady 7k to se mi dávat nechce....
 
Ahoj,
Budu taky teď měnit rozvody na dieselu M6 2.2 120 kW R2. Nemátě nějaký dobrý tip na někoho kdo to dělá? Optimálně Praha / Středočeský kraj.
Max6 dělá jenom benzíny.
Zatím jsem je měnil už jednou při 255t km, v autorizáku to tehdy stálo 27 k, ale nevyměnili mi ani ty ozubená kolečka, což teď určitě chci.
Ty palivové trubky mi neměnili taky a co jsem se ptal, tak ani teď to nemají v úmyslu měnit.
 
ahoj, také by mě zajímal dodavatel rozvodové sady. Máme Mazdu 6 GH combi (132 kw), také nám začala po výměně oleje blikat kontrolka DPF, dle servisu vytahaný řetěz. Máme cca 240 tis. km, jezdíme výhradně mimo město. Podle servisu není žádná alternativa tak dobrá a trvanlivá jako originál, máte zkušenost? Také jsem narazila na FAI...
moc díky
 
Zatial som spokojny so sadou od FAI (cca 8000km) natocenie uhla sa zmenilo o par desatin stupna, dokonca jeden mazda servis mi ju odporucil ako lacnejsiu alternativu

Odoslané z M2007J20CG pomocou Tapatalku
 

Podobná vlákna

Back
Top