Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Běžné km. Až uvidíš ten řetízek od jízdního kola, nebudeš se divit.Je to na 150k hodně brzo? Měl jsem za to, že řetezy "jsou na vždy".
Tak jedině kontaktovat Hirošimu, třeba vysvětlí logiku detekce tohoto DTC (diagnostic trouble code) P1336...Kdybych pres Forscan nevidel stejne hodnoty natoceni, jako kdyz DPF blikalo, tak bych si to taky myslel.
Je potřeba dodržet teploty:Zdravím,
tak jsem právě na mojí M6 2.2 mzr-cd 136kW vyměnil rozvodový řetěz podle postupu od shr3ka, ale nejde mi spustit ta kalibrace řetězu (nastavení základní hodnoty vzájemné polohy vačkového a klikového hřídele) a stále bliká DPF a ukazuje to chybu P1336. Kalibrace vstřiků šla spustit a proběhla v pohodě (5x propojení kontrolního konektoru a kostry), kontrolka žhavení se rozsvítila, po doběhnutí kalibrace 5x zablikala a zhasla.
Když ale propojím kontrolní konektor s kostrou a 5x současně sešlápnu spojku a brzdu do 5ti sekund, tak se kontrolka žhavení vůbec nerozsvítí, ani nebliká.
Jinak úhel natočení mi ForScan po výměně na zahřátém motoru ukazuje 7,28°. Chyba P1336 nejde smazat.
Nevíte někdo, proč ta kalibrace nejde spustit, případně jak smazat tu chybu P1336?
Je potřeba dodržet teploty:
Engine coolant temperature: 65—95 °C
Intake air temperature: 15—65 °C
Fuel temperature: 30—60 °C
Koukal jsem ještě na YouTube a na fotky rozvodů na netu a maj to stejně... Takže to tak taky nechám, prostě 11 článku od spodní značky ke klíčku na horním kole.Je možný že ten vršek je nastavovanej na počet článků od spodní značky
Ne to nemá. To se měří mezi snímačem otáček vačky a klikovky.Svítilo dpf s tím, že nesouhlasí nastavení rozvodů, ale na to by spodní řetízek neměl mít vliv ?
Starej řetízek se mi nezdá oproti novýmu vytahanej, ale oni budou i kola opotřebený a lišty a když se to sečte bude problém...Ne to nemá. To se měří mezi snímačem otáček vačky a klikovky.