Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Plně souhlasím.Předejít tomu lze lehce a zároveň těžko - nevybrat velkou díru na silnici![]()
Myslím, že u 108kW je největší strašák ona spotřeba oleje a tam záleží na nájezdu a pravidelnosti servisů. Mám ten motor 2x, jednou v GH, které je dotažený z Německa, kde se jezdilo na servisy podle intervalu 20tis a ten si pápne tak 1l oleje na 10 000km. Nejvíce na dálnici, jezdím tak těch 135-140 podle GPS, takže to točí kolem 3800RPM. Když s tím jezdí manželka jenom těch 30km do práce/z práce, moc si to nevezme. Údajně má ten motor momentálně nájezd 200tis., ale u těchto dotažených aut těžko říctCo ty 2.0 v GH (108 koukam, 114 zere i travu u silnice) Dost tech 2.0 ma v prdeli motor koukam. Mame tady kousek Nemecko, takze hledame tam hlavne. Kamos tam bydlel a ted tam jezdi pracovne, tak i navolava auta. Nekde to maji rovnou napsany, ze motor klappert😄 a nebo to z nich vypadne az po telefonu, ze neco zlobi na motoru. To muze byt "jen" retez, nebo treba cep pistu i. U 2.5 jsem to jeste nevidel. Kamos hleda Avensise nebo GH nebo dodavku a ja GH AT nebo Verso automat. Kdyby se mi mel po case vyjebat motor, tak to asi spis vemu neco jinyho. Bude to jako druhy auto. Ale musi to byt automat. A Avensis uz je velky. Novejsi Corrola uz je mimo💶