• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6 GH

Podezřívavost je na místě. Jak všichni víme tachometry se prostě stáčí.
No nechal jsem si to dovézt přímo na zakázku od zde známého pana Peška z Druztové. Při koupi mělo ani ne 39tis km. Sám říkal že takový stav ještě u GH neviděl (dokonce jej nazval muzejním kouskem). Dle mého auto nikdy před mým nákupem nejelo v soli. Po prověření všech míst nešlo jinak než tomu stavu a poskytnutým informacím věřit. Však taky stála 10.500eur. Výjimečně asi pohádka o německém doktorovi bude reálná. Hodil jsem do inzerátu fotku výfuku hned po koupi a před mým ošetřením. standardně bývá po 10letech ze spojovacího materiálu výfuku hrudka rzi. Tady byla krásně vidět prozatím netknutá pozinková vrstva.
 
Super, tak to má vyzerať. Úprimnosť a transparentnosť pri takých predajov je na mieste. Potencionálny kupujúci si hneď spraví úsudok a predaj je zase o niečo bližšie. Ja by som si ten výpis s históriou nachal spraviť v Cebia aby som to môhol dokázať. Viac spraviť nemôžeš.

Držím palec.
 
DiSi by měl být výkonnější a úspornější ale díky značně delším kvaltům oproti 108 je ve skutečnosti linější
Se 108 jsem nejezdil, zato jsem měl dvě 114 DiSi a líné mi nepřišly. Díval jsem se teď na rozdíly v délce kvaltů a trochu liší se u 3. a 4. a pak u 6. rychlosti - a tam mi to přijde rozhodně jako výhoda, když to netočí na dálnici značně přes 3000 ot. S dvojkou se dalo jet až do 100 km/h a pak i trojka IMHO zabírala dostatečně. Samozřejmě naložená měla už své akcelerační limity dost nízko, ale to 108 asi taky, ne?
No a olej tedy nežraly.
 
Na lont asi výhoda ale delší 3 a 4 ve městě a v příměstským provozu bude spíš na škodu

@Stan_86 Podívej svou jsem před 5 rokama koupil za 225 tis Kč s podobnýma kilometrama. Dnes je běžná cena 160-180 dle stavu. Vzhledem k tomu co má tvoje za sebou v tom dobrým slova smyslu, tak bych to viděl max těch 200, ale otázka je, jestli to kupující v poměru k těm levnějším kouskům ocení, zvlášť když kdejaký vw o 5 let mladší stoji míň. Je to taky jeden z důvodů proč GH chci dojezdit protože jakakoliv prodejní nabídka by pro mě byla prodělečná
 
Taky se teda přikláním k názoru, že 250tis Kč je na 15 leté auto bohužel moc. Zvláště, když se benzínové GJ začínají objevovat i pod 300tis Kč. Nad stavem těchto kusů samozřejmě můžeme polemizovat, ale pořád je to auto o pár let mladší a o generaci novější. Myslím, že u GH je taková psychologická hranice těch 200tis Kč... :)
 
Osobně bych do tohoto motoru dotaženého z Němsobně bych do tohoto motoru dotaženého z Německa už asi nešel. Leda bys trefil na poctivce, který si zkrátil servisní interval, ale jak to u těch Němců zjistit?
Ona zrovna 2.0 liftback je v CZ. 220k najeto. Komplet brzdy a zadni naprava v lednu a z D. Volal jsem s nim, prijemny fair chlapik. Pokecali jsme a rikal, ze ted uplne teda nevi jestli se mu to teda chce prodavat, ze se asi unahlil to dat na net, po tom co tam je udelano. Tak mu rikam, at si to necha a uziva si s tim tu jizdu😉
Měl jsem za to, že 114kW by měl být přímovstřik a tudíž by měl být oproti 108kW mírně úspornější, není tomu tak? Sám jsem koketoval, že až budu dojíždět do práce/z práce 50km, že bych do něj šel
Noo ale opak se zda byt pravdou dle spritmonitoru. Prvni+druhy 114 MT+AT a treti+ctvrty 108 MT+AT. Ja mam se svou 2.3 AT prumer dle opakujicich se plna-plna 8.6.
Mazdar,
Je bláznovství se domnívat že ji prodám za 250.000,- ? (když si vezmu že i draží Ovce mají na hrbu i 250tis km)
Tys ji koupil za 10k a ted po letech za ni chces uplne stejne? Jako fain, ze mas auto rad a pecujes o nej👍, ale to se kazdemu jen hodi, ale nikdo ti to nezaplati🤷‍♂️. I kdyz to tu cenu realne muze mit. Treba GG s malym najezdem klidne za 7k nabizeji, ale take tam jsou strasne dlouho. Vzdyt lehce pod 10k zacinaji GJ s najezdem 170k. Pokud ty love vyslovene nutne nepotrebujes, tak bych si ho radsi nechal. Jednak takove uz nesezenes a nebo nekdo za nej bude chtit balik....jako ty😁

IMG_20240206_122115.jpg IMG_20240206_105716.jpg IMG_20240206_105754.jpg IMG_20240206_105842.jpg
 
Poslední úprava:
Noo ale opak se zda byt pravdou dle spritmonitoru. Prvni+druhy 114 MT+AT a treti+ctvrty 108 MT+AT. Ja mam se svou 2.3 AT prumer dle opakujicich se plna-plna 8.6.

Ok, možná nám to potvrdí někdo ze zdejších majitelů, ale každopádně to je zajímavá informace :) Ten 108kW celkem souhlasí. Na GH máme dlouhodobou 8l/100 a na GG mám dlouhodobou 8,4l/100.
Kamarád, co má GJ - benzín 107kW, s tím údajně jezdí 6,5-7l/100. Říkal jsem si, že kdyby ta DISI jezdila za těch 7l/100, nebylo by to zlé :D takto pro mě nějaká výměna nedává vůbec smysl :)
 
Ok, možná nám to potvrdí někdo ze zdejších majitelů, ale každopádně to je zajímavá informace :) Ten 108kW celkem souhlasí. Na GH máme dlouhodobou 8l/100 a na GG mám dlouhodobou 8,4l/100.
Kamarád, co má GJ - benzín 107kW, s tím údajně jezdí 6,5-7l/100. Říkal jsem si, že kdyby ta DISI jezdila za těch 7l/100, nebylo by to zlé :D takto pro mě nějaká výměna nedává vůbec smysl :)
Hlavne s tim automatem je to teda uzrany. K tomu jeste veci okoko co se muzou podelat a nedava to smysl. Nektery motory ac na prvni pohled se zdaji jako idealni, tak zerou. Treba jako 1.8 Mivec v Lanceru nebo 2.4 v Kizashi a Avensisu.
 
Ok, možná nám to potvrdí někdo ze zdejších majitelů, ale každopádně to je zajímavá informace :) Ten 108kW celkem souhlasí. Na GH máme dlouhodobou 8l/100 a na GG mám dlouhodobou 8,4l/100.
Kamarád, co má GJ - benzín 107kW, s tím údajně jezdí 6,5-7l/100. Říkal jsem si, že kdyby ta DISI jezdila za těch 7l/100, nebylo by to zlé :D takto pro mě nějaká výměna nedává vůbec smysl :)
Tak na 7 l se s DiSi těžko dostaneš, ledaže bys jezdil na dálnici tachometrových 125 a nejezdil moc po městě. Dá se jet na dlouhé cesty kolem 7 l, pokud v tom nejsou moc dálnice, resp. jedeš velkou část cesty po dálnici z Kufsteinu do Innsburcku, kde je pořád limit 100 km/h, a v Německu jedeš max. tachometrových 135 km/h a tech 120, co je kolem Řezna :p . Já měl dlouhodobě 7,8 l/100 km, ale v zimě a víc jízdách po Praze to bývalo 8,1.
 
Zdravím!
Našel jsem na prodej 2009 Mazda 6 GH 2.2 MZR-CD 120kW původ ČR, s nájezdem 251000km za 80 tisíc Kč.
Chci se zeptat jaký máte názor na koupi, má čerstvou STK, 2 sady.
Podle VIN toho za posledních let moc nenajela, STK a SME vypadají v pohodě.

Výbava: Výbava: Bixenony,tempomat, dešťový senzor,el.okna,el.zrcátka, pal.počítač,hudba Bose, dvouzónová klimatizace atd.

Momentální majitel má auto 5 let, v inzerátu píše:
4/23- výměna klínového řemene + řemenice
6/23 - výměna předních ramen
7/23 - vyčištění DPF
11/23 - komplet zadní brzdy včetně brzdičů,výměna oleje + filtr
5/23- výměna tyček stabilizátoru

Na co se při prohlídce zaměřit, co očekávat za opravy nebo možné komplikace?
Sháním auto co má prostor, moc toho nežere a je schopné také něco táhnout (tažné bych nechal dodělat), díval jsem se na Mondea MK4, ale upřímně se mi Mazda 6 více zalíbila.
Měsíčně najedu okolo 1000-1500km, ale k tomu se přidá více, když bude možnost do auta něco naložit a přivézt.
Upřímně jsem se přikláněl spíše k Benzínu, ale toto se dnes objevilo a ne daleko, nicméně si nechám poradit, předpokládám, že 2.0/2.5 by mohl být jistější kup, když se něco najde?

VIN: JMZGH19B601230106
hc=BGZWEWm2-PQQ7kNvgHnAe17&_nc_ht=scontent.fprg1-1.jpghc=Qa6IxAjFxOoQ7kNvgGB9ok4&_nc_ht=scontent.fprg1-1.jpghc=jcQlwGg8Ae4Q7kNvgF1KI1P&_nc_ht=scontent.fprg1-1.jpghc=E7kIrMiRYT8Q7kNvgEeopd5&_nc_ht=scontent.fprg1-1.jpg
 
Poslední úprava:
Zdravím!
Našel jsem na prodej 2009 Mazda 6 GH 2.2 MZR-CD 120kW....
Za mna čistá sebavražda, čo myslíš prečo stoja dieslové Mazdy výrazne menej ako benzínové???
Určite to nebude z dôvodu že sa na teba usmialo šťastie a natrafil si na servisovaný kus za super cenu.
Ked nevieš kde dávať peniaze smelo do toho, inzercia je plná kusov s problémovým motorom a to čo riešia iný budeš presne riešiť aj ty.
Vieš čo to znamená "vyčistené DPF"??? To že s tým boli problémy a ver že vyriešené nie sú, lebo riešenie je velmi drahé. Problémy sa vrátia...

Kamoš zhánal Šestku v benzíne a všetko tak 170tKč+ (ty si našiel za 80tKč), nakoniec zobral práve 2,5i lebo 2.0i Disi 114kW nejak pocitovo nepresvedčil - bolo to také "lenivé" a bzučalo to jak keby to malo pod kapotou vysavač 1400ccm.
A v podstate by tten 2.0i Disi žral nech o 0,5l menej a riešiť mesačne 5-8l paliva naviac ani nemá cenu voči tomu ako je tá 2.5i pružnejšia.
Diesel mal doteraz a už sa "vyliečil", za 3 roky 5000€ do udržby / porúch
a to mal Grand Vitaru 1.9DDiS čo má priemerku 8l nafty
 
Díky, už jsem dopátral, že aplikace se jmenuje "FORScan Lite", jak se s tím člověk k autu připojí?
A jaké by měly vypadat správné hodnoty?
Odpověď na první dotaz tu najdeš stačí hledat "forscan". Hodnoty blízké nule, jde o dobu v ms, o kterou musí jednotka prodloužit nebo zkrátit vstřik, aby dosáhla rovnoměrného chodu motoru. Nad -50 ms = dost ojeté vstřiky, co netěsní. Nad -80 ms = vstřiky na výměnu.
 
Ideš na to od konca...
Nerieš korekčné dávky a neviem čo...
Rieš prečo sú dieslové za polovičnú cenu voči benzinovým, čítaj aké problémy trápia iných majitelov a potom sa rozhodni.

Ja mám Subaru a nikdy nikomu dieslové Subaru neodporúčam, lebo nestojí ani za deravý groš a dieslová Mazda má k nej dosť blízko. Je to jednoducho problémový motor, tak neexistuje jeden dôvod nad tým uvažovať. Leda by si mal servis a údržbu svojho "utopíš" na zákazkach zákazníkov.

PS: zabudni na to že ty budeš mať to šťastie a problémy ťa budú ochádzať, nie nebudú...
Opotrebené vstreky = problémy s DPF, všetko zasraté od karbonu, zasrané, sanie, EGR...
 
Pre mna je to staré 15 ročné auto čo má najlepšie časy za sebou a pri dnešných cenách servisov sa z toho lahko stane čierna mora.
Kto chce lacnú údržbu má si kupovať primitívnu techniku...
Sviečky na benzináku si človek vymení kludne sám, čo urobí s kachlovými vstrekmi?
Nič - je odkázaný na servis...

Ak už raz je v inzeráte spomenuté že sa riešilo čistenie DPF, tak už problémy boli...
 
Back
Top