• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Nákup ojeté Mazdy 6 s benzínovým motorem

Jo, je to desny strasak! Bububu.

A ted vazne, mam to v M3 2018, 100tkm najeto a vubec nevim, ze tam neco takoveho je.
 
Kondenzátor samotnej se může poškodit jen vyšším napětím než na jaký je vyroben - prorazí se izolační materiál, nebo časem = únava materiálu, a dojde k tomu co v předchozím případě. V prvním případě to způsobí altik kterej s sebou vezme vsechny jednotky, v druhym případě k tomu dojde za několik desítek let. Že by u mazdy nové generace odešel altik jsem ještě neslyšel z čehož plyne že ten kondík to auto přežije,
 
Kondenzátor samotnej se může poškodit jen vyšším napětím než na jaký je vyroben - prorazí se izolační materiál, nebo časem = únava materiálu, a dojde k tomu co v předchozím případě. V prvním případě to způsobí altik kterej s sebou vezme vsechny jednotky, v druhym případě k tomu dojde za několik desítek let. Že by u mazdy nové generace odešel altik jsem ještě neslyšel z čehož plyne že ten kondík to auto přežije,
Altík (verze pro i-Eloop) vydrží cca 250000km a pak tomu odejdou uhlíky. Ložiska i zbytek elektroniky drží. Už jsem jich řešil cca 5-6 kousků.
 
Je to pravda..pouze 2.5 po FL, ale můžeš být myslím v klidu ... přijde mi že to spíš řeší ti co to ani v autě nemají :-)
Prosím tě, a jak ročník 2015-2018, 2.0 benzín. Platí to samé, že má vypínání pouze 2.5l, nebo se to týká i dvoulitru. Děkuji.
 
@Max6 jasný uhlíky, ale myslel jsem to tak že by tomu odešel stabilizátor a v celým autě vylezlo dost nahoru napětí, pak by ten kondík odešel (možná), ale o takovým případě jsem neslyšel ;-)
 
@Max6 jasný uhlíky, ale myslel jsem to tak že by tomu odešel stabilizátor a v celým autě vylezlo dost nahoru napětí, pak by ten kondík odešel (možná), ale o takovým případě jsem neslyšel ;-)
mne sa niečo podobné stalo, altík začal dávať skokovo až 15,3V a začala sa hlásiť elektronika (preblikávala kontrolka poruchy tempomatu, núdzového brzdenia) a odišla nová origo batéria
 
Pekný deň prajem. V prvom rade želám všetko dobré do Nového roka 2025 :) myslím, ze v tomto vlákne som Vás prosil o radu s výberom konkrétneho modelu Mazdy 6. A tak, ako som už bol viac menej rozhodnutý pre jej kúpu začal som ešte zvažovať alternatívu v podobe hybridnej Toyoty Corolly s 2.0 l motorom. Čo si o nej myslíte ako o alternatíve k Mazde 6 kombi? Nejak sa neviem definitívne rozhodnúť medzi kombi verziami Mazdy 6 2.0 automat a Toyoty Corolly 2.0 hybrid. Auto by malo byť väčšinu svojho času prevádzkované v meste. Vopred ďakujem za odpovede.
 
Pekný deň prajem. V prvom rade želám všetko dobré do Nového roka 2025 :) myslím, ze v tomto vlákne som Vás prosil o radu s výberom konkrétneho modelu Mazdy 6. A tak, ako som už bol viac menej rozhodnutý pre jej kúpu začal som ešte zvažovať alternatívu v podobe hybridnej Toyoty Corolly s 2.0 l motorom. Čo si o nej myslíte ako o alternatíve k Mazde 6 kombi? Nejak sa neviem definitívne rozhodnúť medzi kombi verziami Mazdy 6 2.0 automat a Toyoty Corolly 2.0 hybrid. Auto by malo byť väčšinu svojho času prevádzkované v meste. Vopred ďakujem za odpovede.
Otázka za všechny peníze porovnávat tyhle dvě auta.
Corolla - určitě hnusnější a plastověji vypadající interiér
M6 - interiér už jen jak do toho sedneš je daleko víc oku lahodící

Corolla v hybridu - určitě se bude daleko líp hodit do města, ve městě bude určitě úspornější, ale je to e-CVT (bezestupňová převodovka)
M6 automat - má klasický hydrodynamický měnič, takže tam jsou pevný kvalty a na dálnici je veliká pravděpodobnost, že to auto bude žrát o malinko míň než ta Toyota, ale určitě bude Mazda žrát víc ve městě než ten hybrid

Corolla v hybridu - servis stejný jak na tý Mazdě a dokonce si ten olej v tom automatu dokážeš vyměnit sám, protože je to jak u manuální převodovky
M6 v automatu - obě auta se servisují stejně, bohužel u Mazdy tě navíc čekají věci navíc co hybridní motor nemá (startér, řemeny) + olej v automatu je lepší vyměnit někde kde umí udělat proplach

Myslíš rozumem ? Vem Toyotu. Myslíš srdcem ? Vem Mazdu.
Ale úplně nejlepší by bylo, kdyby jsis ty dvě auta půjčil a projel s nima stejnou trasu, která bude nejvíc odpovídat tomu jak s tím autem budeš jezdit.
 
Krásne ďakujem za odpoveď :) ono viac menej mi ide o spoľahlivosť tých áut aby čo najdlhšie pri mojom štýle jazdy vydržali. Jazdím väčšinou mesto a tých cca 10 000 km ročne. Presne ako je uvedené s tou voľbou rozumu a srdca
 
Back
Top