• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Ja mam 2,5i 2008 a kupoval sem ju z nemecka v 2016 s najazdem 91.000km. Nemci jazdia vacsinou na diesloch a benziny su skor na vikendy :)
 
Zdravím Vás Kolegáčci,
v pátek mně bude dovezena tato Mazda a rád bych se zeptal, zda ji tady někdo s tímto motorem provozuje.
Na co si dát pozor a jak o auto pečovat.
Dovoz Německo, aktuální nájezd 69 000 km.

Děkuji za případné reakce.

@3nv1r0 má M6 2.0 DISI, ale ročník 2010. :)
Jinak nic moc extra, tankovat kvalitní benzín, u DISI nejlépe 100 oktan a jak už bylo řečeno, pravidelně měnit olej.
 
pokud je to pravda, tak to auto spíše postávalo u baráku nějakého důchodce hádám
Proč důchodce?
Jezdím celý rok do práce na kole.
V týdnu autem do glóbusu na nákup a pak dovolená.nejsem důchodce. Mám nájezd cca 8k.
Němci mají většinou více aut v rodině a pokud to je mazel tak výkendové.
 
Poslední úprava:
Pokud muzu pridat,tak ja sem taky kupoval sice M3 ale po duchodci jak psali :) Byla to M3 r.v.2003 1,6 benzin(47000km) a dokonce jsem ji koupil v 3A uto :D v roce 2013 a bez sebemensich problemu(krome koroze lemu)....
 
Tak se po delší době hlásím, ten nájezd je ověřenej. Prodej byl opravdu od starší paní a vše souhlasilo. Každopádně mám strach, že to určitě dusila a kratší trasy. Ten karbon je potvora. Takže teď, ačkoli jsem toho byl odpůrce, liju N95 + VIF Super benzín (na netu je pěkná recenze, že by měl omezovat tvorbu karbonu a ještě po více aplikacích tento usazený karbon postupně čistit). Auto je lenivější (teď aplikuji svižnější jízdu, tak 2-3 nádrže a uvidím), motor bych se nebál přirovnat k Toyotě Avensis T25 1,8, kterou jsem před tímto vozem vlastnil. Postupně budu psát nové poznatky. Jinak ten podvozek je geniální. Ale když se chci trochu povozit, tak je spotřeba alarmující....
 
Zorvna nemam US IP adresu abych stahl carfax report, ale jen googlovani VIN vyhodi varovani ze s tim autem je nejaky problem... Obecne pokud si ho prvni majitel nepriveze do Evropy sam, tak predpokladam ze to auto ma problem...
 
y, převodový olej a brzdovou kapalinu
Já bych asi radši pár peněz přihodil a šel bych do nového benzínu a nebo klidně i nafty, pokud toho nalítáš hodně po dálnicích. Mně osobně se líbí ceny na Matthes a docela přemýšlím, že si další auto koupím od nich.

Ahoj,

ceny novych mazd u Matthese dobre, v podstate Attraction za cenu Emotion u nas, ale cekaci doba 270 dni:D to nevim jestli bych vydrzel cekat.

Slysel uz nekdo o korozi u GJ? Nebo tam by to melo na tuti vychytane a bez problemu? Diky.
 
Ahoj,
ceny novych mazd u Matthese dobre, v podstate Attraction za cenu Emotion u nas, ale cekaci doba 270 dni:D to nevim jestli bych vydrzel cekat.
Asi by se vyplatilo jim napsat a zjistit dostupnost na konkrétní model, příp. barvu
 
Ahoj,
vybírám ojetý auto a dvojkovou Mazdu 6 mám v hledáčku. S mým nájezdem 15 000/rok bych chtěl spíše benzin, jenže těch je jak šafránu. Co říkáte na tuto v dieslu: http://autocartichy.cz/auta/mazda-6-3/
Nájezd je jedna věc, v tom bych problém neviděl, ale jestli bude auto provozované hlavně ve městě, tak bych radši vyčkával na nějaký ten pěkný benzín ;)
Jinak takhle z fotek vypadá auto pěkně a poměr cena/výbava také pěkný.
 
Nájezd je jedna věc, v tom bych problém neviděl, ale jestli bude auto provozované hlavně ve městě, tak bych radši vyčkával na nějaký ten pěkný benzín ;)
Jinak takhle z fotek vypadá auto pěkně a poměr cena/výbava také pěkný.

Převážná část nájezdu bude po okreskách, dojíždím do práce z vesnice do menšího města 10 km/cesta + jízdy po republice. Vůči tomu DPF by nebyl problém jednou za čas vjet na dálnici.
 
Vůči tomu DPF by nebyl problém jednou za čas vjet na dálnici.
Tato věta je absolutní nesmysl. A to z několika důvodů.
1) aby si věděl, že začala regenerace, tak musíš sledovat okamžitou spotřebu
2) regenerace trvá cca 25km (záleží kde se jede - dálnice či okrsky), ideální je jet na tempomat a nezasahovat do brzdy či plynu
3) měl by si sledovat jednotlivé proběhy mezi regeneracemi, aby si zjistil jak často ta regenerace probíhá - 200 - 250 km, ale může být i 400km záleží, kde se auto pohybuje

Jednou za čas vyjet na dálnici nedává smysl hlavně proto, že nevíš jak je DPF zaneseno. Dá se to vyřešit OBD čtečkou a appkou do telefonu.
 
Tato věta je absolutní nesmysl. A to z několika důvodů.
1) aby si věděl, že začala regenerace, tak musíš sledovat okamžitou spotřebu
2) regenerace trvá cca 25km (záleží kde se jede - dálnice či okrsky), ideální je jet na tempomat a nezasahovat do brzdy či plynu
3) měl by si sledovat jednotlivé proběhy mezi regeneracemi, aby si zjistil jak často ta regenerace probíhá - 200 - 250 km, ale může být i 400km záleží, kde se auto pohybuje

Jednou za čas vyjet na dálnici nedává smysl hlavně proto, že nevíš jak je DPF zaneseno. Dá se to vyřešit OBD čtečkou a appkou do telefonu.

Díky za info, s těma DPF nemám ještě praktické zkušenosti. Jinak ty diesly od Mazdy jsou relativně spolehlivé? Mimo ty klasické věci jako dvouhmota, vstřiky a DPF?
 
Spolehlivé jsou - osobně mám na 2.0 MZR-CD najeto 280000km a mám vše původní. Ale samozřejmě na netu je dost lidí, co mají s tím problémy.
 
Zdravím, nějaký měsíc už se koukám po koupi kombi v benzinu do 100.000KČ .. a došel jsem k mazdě 6 jedničkové generace a něco jsem si o ni přečetl ( třeba že
Nejsem žádný zavodní jezdec.. denně do +-100km po okrskách ( proto jsem vybral benzín).. nečekám zázraky.. poohlídl jsem se po internetu jestli bych našel nějakou mazdu co má nalétáno lehce nad 100tisíc

http://autocartichy.cz/auta/mazda-6/
Jedná se o první auto co jsem našel navíc je to přes kopec od bydliště takže ji co nevidět pujdu skouknout..

https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/17368260?goFrom=detail#tabs
druhý kandidát (už asi 80km od domu) - Nejsem si jistý jak fungují tyhle inzeráty pře sbazar.. Navíc jsem si dohledal na prodejce nějaké špatné zkušenosti (ale to asi na každého )

a pak poslední asi nejlákavější inzerát Autocentrum Zámrsk
http://www.autosoft.cz/!new/detail_inzerat.php?id=ZAMRSK/AG84/10.6.2017&zBazaru=true

Auto sice dál ale snad by stalo dojet ho prohlídnout..

Máte nějaké poznámky / doporučení? ( na co si dát pozor atd ? )

Díky
 
Poslední úprava:
Na denní ježdění do +-100km bych šel do nafty, ale to je každého věc. Já kvůli takovému dennímu nájezdu šel do nafty.
 
A ja dycky myslel že na tyhle kratke tratě je lepší benzín..
 
Back
Top