• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Teď mám benzín. A roční nájezd okolo 18tis. km. Dálnice a větší vzdálenosti jezdím jen občas. Tohle je ale taky ovlivněno stávajícím vozem. S koupí Mazdy počítám i s delšími trasami (dovolené atd.). Přece jen tady máte zkušenosti co autu prospívá a co naopak ne. :)
 
S timhle najezdem bych vubec o nafte nepremyslel.... pokud si rad uzijes jizdu, ber motor 2,5 a pokud jsi spis setrilek tak kup 1,8. Koukni na Spritmonitor na spotreby at vis, ze ani 2,5 te nesezere a nakonec kdyz prectes tohle vlakno, dozvis se vsechno, co chces vedet
 
O 2,5 jsem taky přemýšlel. Ale slyšel jsem od člověka co Mazdy servisuje, že by ten motor měl mít snad něco společného s Fordem a prý ho nebrat. Takže teď nevím. Každopádně děkuju
 
Hm, to jsem ještě neslyšel. Já naopak od lidí od fochu slyšel, že 2,5ka , je nejpovedenější motor od Mazdy.
 
2,5 benzín je vůbec nejlepší benzín,ktery se dával do GH.Zátah od nejnižších otáček,okamžitá reakce na plyn,absolutně žádné technické problémy,dané mimojiné i 5 ti litrovou olejovou náplní.Motor je čistokrevná Mazda.Vždy je spojen s nejvyššími výbavami.Po FL se velmi těžko shání,má mírně delší 6-tý rychlostní stupeň,k mání je jedna někde od Trutnova za 250 000Kč a druhá za 309 000Kč(Auto RE)2,0 benzín 108 kW po FL už neexistuje,je nahrazen přímovstřikovou verzí 114 kW.V každém případě běž do benzínu!!! 1,8 má jen 5-tikvalt,2,0 je také super(6 kvaltů)Já mám 2,5 dva roky a jsem nadmíru spokojen,je opravdu radost s tímhle autem jezdit.
 
víš proč se všichni zbavují nafty a benzínů moc nenajdeš :D ? Vybíráš mezi motory 2.0i 108/114kw(benzin) a 2.2 120/132kw(nafta) , ale ve výběru máš jen ropáky ;). Budeš muset chvilku hledat, ale šel bych do benzínu . Záleží na využití auta, kolik a kde najedeš atd ... S tvým nájezdem bych o naftě vůbec nepřemýšlel. Pokud by si přece jenom rozpočet navyšoval, vybrat by se dalo např . kombi https://www.auto-re.cz/mazda-6-2-5i-sports-line-bixenony-bose-tempomat-polokuze-rvm nebo lift https://www.auto-re.cz/mazda-6-2-0i-16v-disi-exclusive-xenony-polokuze-rvm-bose-tempomat
 
Poslední úprava:
Výbava Dynamic (ne Exclusive - opět to má blbě, jak je zvykem), barva Stormy Blue, pěkně vyplněná serviska, stále jeden servis Wetzlar-Dutenhofen, najel s tím cca 15000 km za rok.


krásná Stormy Blue! :)
 
Zdravíčko, omlouvám se za stokrát omílané téma a také trochu delším dotazem, ale věřím, že mi tu někdo ulehčí mé rozhodování. Typická otázka zda benzín nebo nafta. Chtěl bych si pořídit Mazdu 6 po FL (rv. 15 a výše). Vím, že diesely měli před FL potíže. A teď má otázka. Setrvávají tyto potíže i u těchto ročníků? Byl jsem rozhodnut pro benzín. Včera jsem byl na testovací jízdě v Ostravě v Kodecaru, kde jsem měl domluvenou jízdu s benzínovou 6tkou, ale co čert nechtěl, zrovna nebyla k dispozici, a tak sem absolvoval jízdu v dieselové 2.2 110kw. S prodejcem jsem se bavil, že bych chtěl benzín, že jsem četl plno problémů s tímto dieselem, ale ujišťoval mne, že už je to minulost. Ročně najezdím 20tkm minimálně, spíše těch 25tkm. Mé jízdy jsou do práce z Ostravy do Nového Jičína cca 40km tam a 40km zpět. Něco málo město než najedu na dálnici, pak 20km dálnice a pak zbytek okreska 15km. Dále minimálně jednou za měsíc cesta do Jeseníků okresky 100km tam a dalších 100km zpět. Sem tam na nákupy po Ostravě. Doteď jezdím s naftou, ale už to má přece jen 15let proto chci něco novšího, bezpečnějšího a především prostornějšího. Jak jsem říkal, byl jsem na 95% přikloněn, že bych šel do benzínové verze, ale tak trochu mi byl nasazen brouk do hlavy :) Co tak koukám na mobile.de tak nějakou naftovou 6 s nájezdem řekněme kolem 20tkm, lze koupit už i za 400k bez DPH, kdežto benzínová těch 460k bez DPH, čímž bych ,,ušetřil" nákupem naftové verze řekněme 50k, což už jsou nějaké peníze. Ale toť má otázka, vyplatí se to risknout nebo raději ten benzín? Děkuji za pomoc!
 
Poslední úprava moderátorem:
Zdravíčko, omlouvám se za stokrát omýlané téma a také trochu delším dotazem, ale věřím, že mi tu někdo ulehčí mé rozhodování. Typická otázka zda benzín nebo nafta. Chtěl bych si pořídit Mazdu 6 po FL (rv. 15 a výše). Vím, že diesely měli před FL potíže. A teď má otázka. Setrvávají tyto potíže i u těchto ročníků? Byl jsem rozhodnut pro benzín. Včera jsem byl na testovací jízdě v Ostravě v Kodecaru, kde jsem měl domluvenou jízdu s benzínouvou 6tkou, ale co čert nechtěl, zrovna nebyla k dispozici, a tak sem absolvoval jízdu v dieselové 2.2 110kw. S prodejcem jsem se bavil, že bych chtěl benzín, že jsem četl plno problémů s tímto dieselem, ale ujišťoval mne, že už je to minulost. Ročně najezdím 20tkm minimálně, spíše těch 25tkm. Mé jízdy jsou do práce z Ostravy do Nového Jičína cca 40km tam a 40km zpět. Něco málo město než najedu na dálnici, pak 20km dálnice a pak zbytek okreska 15km. Dále minimálně jednou za měsíc cesta do Jeseníků okresky 100km tam a dalších 100km zpět. Sem tam na nákupy po Ostravě. Doteď jezdím s naftou, ale už to má přece jen 15let proto chci něco novšího, bezpečnějšího a především prostornějšího. Jak jsem říkal, byl jsem na 95% přikloněn, že bych šel do benzínové verze, ale tak trochu mi byl nasazen brouk do hlavy :) Co tak koukám na mobile.de tak nějakou naftovou 6 s nájezdem řekněme kolem 20tkm, lze koupit už i za 400k bez DPH, kdežto benzínová těch 460k bez DPH, čímž bych ,,ušetřil" nákupem naftové verze řekněme 50k, což už jsou nějaké peníze. Ale toť má otázka, vyplatí se to risknout nebo raději ten benzín? Děkuji za pomoc!
Celé roky jsem měl různá naftová vozidla s předsudkem, že benzín moc žere. A hle - dnes sedlám šestku v benzínu s téměř 200 koni a firmu to zatím nepoložilo, protože spotřeba není o tolik vyšší v porovnání s dieselem. Auto má dnes najeto přes 55 tisíc kilometrů (z toho já najel přes 30 tisíc) bez jediné závady, neřeším DPF nebo zamrzání nafty ani dlouhotrvající ohřev topení (vyjma oktávky s bufíkem)...
 
Běž se podívat v Ostravě třeba do Esa.95 procent aut jsou naftáky.Hodně lidí se jich nyní zbavují,ceny klesají.Proč asi?Pokud budeš mít diesla třeba 5 let,komu ho pak prodáš?Zvlášt 2,2 Skyactive,kde si o vačkách zpívají i kosi na zahradě.Myslíš,že někdo bude zjištovat od kterého roku je to vyřešeno nebo nevyřešeno?Dobré jméno se ztratí velice rychle,ale znovunabytí důvěry je běh na dlouhou trať.Ber benzín,daleko více si s ním užiješ radost z jízdy.Tak jak to říká Koubek z Bazarovek
 
Vidím, že tenhle kousek u vás získal kladné ohlasy. Mě si taky celkem získal :angelic: měl by někdo možnosti a byl tak hodný, aby mi prověřil servisní historii?(zda byly nějaké nehody nebo něco podobného) Nebo mám využít jedné z mnoha placených služeb na rozpoznání VIN? Případně co by jste mi doporučovali vy, kdyby jste tohle auto chtěli koupit. Děkuju za názory :)
https://www.auto-re.cz/mazda-6-2-5i-mzr-exclusive-digi-klima-polokuze-xenony-bose-tempomat
 
O víkendu se jedu mrknout na tu krásnou stormy blue. Beru si s sebou mechanika, aby mi ji prohlídl. Ale i tak se chci zeptat, jestli jsou nějaká místa či věci na které se zaměřit a pořádně prohlídnout. Určitě máte své zkušenosti co by mohlo dělat potíže. Děkuju :)
 
Back
Top