• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Jsem na vážkách u GH, jestli před či po faceliftu. Líbí se mi u Dynamiku, GT (krom 18"kol) spíše PŘEDface. Na autu.cz tuším Dusil psal o příjemné houpavosti (ke starým Mercedesům to myslím přirovnával) u 2,5 PŘED, což se mi líbí. Z materiálů o modernizaci jsem pochopil, že by měla být tužší ve prospěch ovladatelnosti. Navíc inovovovaný model má na volantu asymetrické tlačítko, což není ideál... ;) Myslíte, že POface je méně "houpavý" ? Komfort preferuji u GH více, na kontaktní ovladatelně zábavnou jízdu mám MX-5.
 
Nekdo, kdo se tak trochu orientuje, kolik by tak mohla byt zhruba realna cena, za kolik bych mohl prodat moje GJ? Prvni registrace 09/2015, najeto 70k. Jen tak cvicne. Jen ze bych to dal vedle toho, co mi nekde nabidli za "protiucet". Realne zatim nic neprodavam, jen si hraju s cisly sem a tam.
 
Nekdo, kdo se tak trochu orientuje, kolik by tak mohla byt zhruba realna cena, za kolik bych mohl prodat moje GJ? Prvni registrace 09/2015, najeto 70k. Jen tak cvicne. Jen ze bych to dal vedle toho, co mi nekde nabidli za "protiucet". Realne zatim nic neprodavam, jen si hraju s cisly sem a tam.
Moj laicky odhad podla veku a km. 23-24000 €.
Auto sa ale ma kupovat stav a nie vek a km.
 
Jako prodejní cena asi 23500 Euro, jako protiúčet počítat, tak 80% prodejní ceny.
 
Neřekl bych houpavost, ale komfort takový ideál. Samozřejmě záleží na kolech, gumách, stavu podvozku a mozku řidiče.
Je potřeba se do toho posadit a vyzkoušet.
 
Záleží na úhlu pohledu.Model před FL netrpěl tolika úsporami.Jednoznačně 2,5 je nejlepší,ale po FL ho u nás neseženež.I v Dojčlandu je jich málo.Má oproti před FL delší šestku.Pokud bych tuhle verzi nesehnal,tak nevím,kterou motorizaci bych si po FL zvolil.1,8 má pořád 5-ti kvalt,2,0 DISI mě vůbec nenadchl.Zrovna před měsícem jsem s tímhletým motorem opětovně jezdil a zase nic moc.Kde je ten hlad po otáčkách u staršího dvoulitru(108 kW)?Ten motor mi připadá hodně udušený.A není to jen u tohohle konkrétního kusu.Změnu odpružení před a po FL jsem nezaregistroval.Pokud seženeš někde 2,5po FL,běž do toho.Nepřímý vstřik,žádné problémy,perfektní pružnost i při nižších otáčkách.Pokud neseženeš,tak 2-2,5 před FL.2,5 má lepší (maximální) výbavu
 
Myslím že protiúčet bude o dost nižší číslo v autosalonu.
V bazarech nemluvě.
 
Za kolik by to měl dealer vykoupit, aby to stálo za to? To stejný bazar. Prostě u takového auta musí být marže 10%, tedy cca 2000 Euro, když někdo do toho vloží peníze a podle zkušeností, co mám, tak na start je potřeba 20%.
 
Vsak je jasne, ze kdyz to nechavas na protiucet, tak si kupujes sluzbu "preprodeje". Tudiz bych hadal, ze protiucet v salonu vyjde +- stejne, co klasicky bazar. Me jen zajimala ta "realita". Tu se nedozvim ani z TipCars.
 
Hlavně jde o vkus který má každý jiný. Taky neholduji hnědé. Pokud by mě tam neohromila výbava a stav auta.
 
Vypadá hezky i když nevím jak se pohybují ceny kombíků, tak si myslím že je dost levná. Chce to vidět a projet se, , Popřípadě do servisu na prohlídku.
 
Milda6 : Špatně jsem formuloval (houpavost), tak raději vložím přímo Dusilovu citaci: "Mazda 6 je ale oproti MX-5 opravdovým korábem. Kdo čeká tuhé odpružení, bude mile překvapen, jak komfortně tohle auto jezdí. Takto hýčkat posádku plavností umějí třeba mercedesy. Dokonce lze na běžných terénních vlnách zaznamenat ono pohupování karoserie, které je až návykové. Tohle třeba původní verze, stejně jako třetí vydání, nenabízí." Rozumím faktorů je mnoho...Možná bych i raděj volil 17" kola. S projetím to není snadné, je jich málo a projíždět bazarovou pokud tu konkrétní nechci je mi ženantní.
 
Míra: O jaké úspory se u po FL jedná ? Kvalitativnost je vzhledem k plánované dlouhodobosti pro mě klíčová (stávající auto mám 19let :)). Četl jsem jen, že interiér je po FL kvalitnější (kovové kličky). 2,5 je asi jednoznačná volba, byť 108 kW před FL (Dynamic, GT ..) je lákává vzhledem ke zmiňované chuti po otáčkách a nepatrně nižší spotřebě. Tvůj postřeh o stejném odpružení je pro mě důležitý, mohu vybírat mezi oběma variantama. U před FL se dívám spíš na rok 2009, někde jsem četl o vadných svorkách pístního čepu u 2,5. Asi se to
týkalo o prvních kusů ? Pokud do dneška jezdí, tak už to bylo vyřešeno, ale spíše pro pocit, který říká, že první kusy mívají dětské problémy.
 
Back
Top