• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Poslední úprava:
Zdravim Vas.Už dlho uvazuzjem o Mazde 6 GH a dnes som sa bol na jednu podivat.Chcem sa spytat majitelov na co si dat pozor kedze na pohlad sa zdalo byt vsetko v poriadku.jedna sa o tento kus https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/17562999?goFrom=list . Dik za rady

GHčko je super auto, ovšem Auto-RE neoplývá moc dobrýma referencema jak už poznamenal Vitus.
Jen trošku upravím Vituse, auto by vypadalo pěkně, pokud nejsem slepej jen kdyby nemělo jinej odstín barvy předního nárazníku a promačkanou kapotu.
 
Tak teda tie reference nic moc ale hlavne su vsetky dost stare.No trocha sa toho zacinam bat aj ked si zas hovorim ze ma predsa elektronicku knizku ta snad nejde ojebat :).Ten tempomat som si vsimol aj ja a bolo mi divne ze iba ten jeden ovladač bol tak opotrebovany.
 
proto na ty reference upozorňuju ,-) Do elektronické knížky se zapisují jenom vykonané předepsané úkony. Opravy se tam nepíšou, ale to ti vyhledá v databázi autorizovaný servis...
 
A este jedna vec ma zaskocila tie kola,ako by boli dve z inej mazdy alebo to tak ma byt.Ked som to pozeral tak na pravej strane su tie "Y" akoby proti a na lavej strane v smere jazdy aj ked sa možno mylim.
 
Však je tam uveden, kdy bylo dáno do provozu. Rok výroby se v TP neeviduje už xlet a dokonce inzertní servery nemají kolonku rok výroby, jenom uvedení do provozu.
A samozřejmě ověřit v Mazdě servisní historii.
 
Já koukal po autě pro rodinu skoro rok. Nakonec jsem koupil ve výše jmenovaném bazaru. Pěkný uvnitř, pěkný venku, servisovaný až do konce v Mazdě, fungl nový gumy. Po krátkém rozmýšlení jsem ho vzal, protože mi bylo jasný, že bude za chvíli pryč. Bylo to na jaře a to se auta rychleji prodávají. Viděl jsem auto zespodu na zvedáku a viděl, že na chladiči chybějí lamely. Byl jsem ujištěn, že to není problém. Na konci léta a pár najetých tisích, jsem zjistil, že teče a v servise při výměně zadních brzd se potvrdilo. Když jsem se telefonem před koupí na brzdy ptal, měli 60 procent života, ale jenom vepředu, kde už je někdo měnil....
V servise rozdělali auto a volali, že by to chtělo vyměnit i chladič klimy, že je před chladičem motoru, není v nejlepším stavu a je otázka, jestli ho tam dávat znovu, když je půlka auta rozdělaná...
Takže nakonec účet cca. 14,5 tisíce za dva chladiče, práci a plnění klimy(další 4 za brzdy). O tom chladiči jsem zde na fóru ani jinde nečetl. Dle servisáka, je slisovanej ze dvou dílů a guma uprostřed, která zestárne. Pozor tedy na to, ty auta už mají nějakej rok. Nejlepší by bylo koupit ho už po týhle výměně, protože životností tento díl asi neoplývá.
 
Auta co jezdí na prosolených dálnicích toto běžně mají, chladiče se rozpadnou, resp. jejich žebra zkorodují.
 
Zajímám se o diskutovanou šestku GH. Studoval jsem prospekty výbav a pátrám po 2,5 kvůli (nejen) budíkům, které se mi líbí. Měl jsem zato, že jsou součástí jen výbav k 2,5 (GTA, Dynamic...) Teď je v inzerci https://auta.yauto.cz/mazda-6-2-0i-mzr-sports-line-xenony-bo-2970386.html tato s dvoulitrem. Myslíte, že zmíněný Sports line je originál, či je to předěláváno? 2,5 láká více, ale nepřímovstřikový dvoulitr myslím stojí za zvážení...
 
Ta M6 v inzerci je origo. Já přesně tuto konfiguraci hledal v kombi. Bohužel jsem neměl štěstí. Nakonec jsem spokojený s 2,5, ale na to mé popojíždění by mi 2,0 bohatě stačil. Navigaci a bezklíč bych oželel, takže na autě v inzerátu by mi nic nescházelo, když by to bylo kombi :)
 
Vychválená pěkně. Třeba tak vypadá i ve skutečnosti. Vypadá hezky i výbava.
Co se týče auta jen na popojížděni tak v tom mám jiné minění. Když už v tom sedim málo, tak ať si to sakra s tím 2,5 užiju.;)
 
Zatím jsem neměl moc možností v tom jet sám. S dvouletým prckem a ženou v 8 měsíci to na nějakou zábavu není :). Aktuálně pracuji v místě bydliště, takže doba, kdy jsem najel 25tis za rok je momentálně pryč. Takže jak říkám 2,0 by bohatě stačila, ale ta 2,5 je super, když člověk nekouká na spotřebu :D
 
Zatím jsem neměl moc možností v tom jet sám. S dvouletým prckem a ženou v 8 měsíci to na nějakou zábavu není :). Aktuálně pracuji v místě bydliště, takže doba, kdy jsem najel 25tis za rok je momentálně pryč. Takže jak říkám 2,0 by bohatě stačila, ale ta 2,5 je super, když člověk nekouká na spotřebu :D
U mazdy neznamená větší obsah -větší rozdíl ve spotřebě.
Ale možná pěkná 2,0 než vylitaná 2,5
Hlavně vše zkontrolovat.
 
pecad: Děkuji za odpověď. Já zas nechci kombi ani sedan, navigace by se mi líbila, ale případné anabáze s nahráváním aktuálních cd mě mírně odrazuje, bezklíč taky nepotřebuji. Je fajn (pocitově), že máte vrchol nabídky (2,5) a při nízkém nájezdu pokud se člověk oprostí od koukání na spotřebu je to myslím ideál. V té bílé vypadá šikézně. :)

Milda6: Až podezřele dobře vypadá...Podle spiritu je ve spotřebě rozdíl cca půl litru 2,0 versus 2,5. Nájezd mám cca 30 tis.ročně, dost krátkých pojížděk (i projížděk), občas výlet do vyšších otáček...je otázkou jaký by ten rozdíl byl, ale asi né více jak jeden litr... S šestkou mám zkušenost jen s naftovou, ale dle tabulek 2,0 dosahuje maxima výkonu o 500 otáček později, což se mi na první pohled líbí. ;) Projev je pro mě možná víc než výkon. Mám cca 8 let MX-5 1,8 NBFL a tam projev nepovažuji za entuziální (zbytek auta jo a celek miluji), překvapení bylo testování ND s 2,0, které nečekaně nadchlo, ale to jsem odbočil. 2,5 mi k šestce ladí tak nějak lépe...musel bych vyzkoušet...
 
Jel jsem se na tu dvoulitrovou ve Sportline dnes podívat a už byla prodaná. :-( Dobré je, že mám rozšířený obzor v hledáčku o dvoulitry. Seděl jsem v tom bazaru ve 2,5 a hodně ty hezké budíky svítily. Jde to ztlumit ?
 
V tom bazaru se M6 docela točí. Když jsem hledal tu svou, tak jich tam několik prošlo. Bohužel většina v černé barvě a tu už jsem znovu nechtěl :). Budíky jdou ztlumit rolovací tyčinkou vlevo nahoře od budíku otáčkoměru. Stačí zmáčknout :). Přepínám stále mezi dnem a noc pač bych ve dne na displeji navi nic neviděl, když se to s rozsvícenými světly ztlumí :).
 
Byly tam tuším čtyři GHčka, všechny benzínové. Prý berou jen benzínové, což je mi sympatické. :) Do tmavé se mi na denní ježdění taky nechce. Tak to je dobrá zpráva s tou tyčinkou. :)
 
Back
Top