Zdravím vás,
to strojní leštění je vysoce sofistikovaný proces a kdyby to laku ubližovalo, tak bych to rozhodně nedělal.
Npř běžně lak(myslím tím všechny vrstvy na karoserii) má výšku průměrně 80-200um z toho leštitelná vrstva mívává minimálně 30um, a při totálně zničeném laku se leštěním ubírá vrstva silná většinou kolem 5um, takže čistě teoreticky se lak dá zachránit až 6x(pouze teoreticky)
Ano, mazdy jakožto asijské auta mají velmi slabé nástřiky barvy, proto se u takových aut postupuje jiným postupem-daleko opatrnějším.
Ono stačí auto jen špatně utírat od vody nevhodným způsobem a kupříkladu jelenicí a práce je hned-člověk by nevěřil, jak jde za půlrok nového auta doškrábat lak jen nevhodným sušením.
Přiznávám že můj pohled na věc může vypadat zaujatě-jenže vím co lze očekávat od vosku, co od různých leštěnek apod.
Souhlasím, že marketing a oškubávání peněz se v automotive projevuje značně-npř ten swisswax, který si řekne va kelímek vosku až 30 tisíc.
Serepetičky:
Používáte ph neutrální šampon šetrný k všem povrchům?
Používáte při umývání motodu 2 kýblů s mřížkami uvnitř kvůli minimalizaci rizika poškrábání?
Umýváte molitanovou houbou nebo mycí pomůckou z jemného materiálu npř ovčí vlna nebo mikrovlákno?
Dodržujete předoplach tlakovou vodou pro odstranění hrubých nečistot?(písek, štěrk pod)
Sušíte jelenicí nebo něčím vhodnějším?
Při voskování používáte clay a chemické odstraňovače železitých částic z laku?(na bílých autech jsou vidět maličké rezavé tečičky od zrezlých částic)
Tohle podle mě předražené zbytečné serepetičky rozhodně nejsou-tohle jsou ověřené pomůcky, které minimalizují poškození laku.
Dovolím si opravit-poškrábaný lak má daleko horší ochranné vlastnosti než lak vyleštěný.
To je jako umývat nový nepoškrábaný hrnec vs poškrábaný přesně tak to je i s lakem.
Laky na pozinkovaných karoseriích plní funkci především estetickou-každý přece chce, aby jeho auto vypadalo a dělalo dojem.
Pokud váš přípravek dokáže škrábance zmírnit trvale, tak i on vrstvu odebírá a ztenčuje, ikdyž nepochybně méně, než u leštění strojem.
Skutečně váš přípravek dokáže odstranit šetrně asfaltové skvrny a především tvrdé zrezlé částice železa pevně zapíchané v laku? Pokud si za tím stojíte, rád si vzorek odkoupím a otestuju-dekontaminuju vaším přípravkem,dokonale odmastím a následně nanesu indikační kapalinu zvýrazňující železité částice jako na fotce.
Připomínám. že nejsem žádný prodejce kosmetiky ani nic podobného.
Pokud si opravdu za vaším přípravkem stojíte, rád jej otestuji a test zdokumentuji