- 5 249
Taktéž zdravím,
Napíšu jen pár řádků.
Zaprvé tu nebylo řečeno nic o tom, že detailování je špatné. Rozhodně by si to chtělo zjistit pár faktů a souvislostí před tím, než začne člověk se závažnými obviněními.
Sám říkám, že použití vosku se nerovná ekvivalentu renovace laku. Jsou to dvě různé nesrovnatelné věci a je na každém, v jakém stavu chce mít lak vozidla. S klidným srdcem mohu napsat, že jsem několik majitelů odkázal po vzájemné dohodě na renovaci laku (čti k detailerovi) a nyní jsou to mí spokojení zákazníci již nějakým tím rokem.
Hlavně jde ale o to, jak precizně je práce odvedená. Už se mi stalo nespočetněkrát, že jsem po „mistrech“ v oboru strojní leštění lak spravoval. O opravách odlesků na rovných plochách, které jsou na sluníčku viditelné, jako kruhy v obilí, až po totální zničení laku a jeho úplném vyšisování a poškrábání. Viz. foto opravy tohoto BMW.
Neříkám, že to je Váš případ a rozhodně bych si netroufal toto tvrdit, spíše to píšu pro výstrahu lidem, kteří by měli zájem o strojní leštění a hledali vhodné info.
Jde o to, jak určitě díky nejen „zahraničnímu dění“ víte, že lak vozidla má tloušťku v řádu mikronů a že u nových vozidel tato tloušťka (kvůli různým nařízením) je opravdu tenká. Určitě také jako zkušený detailer měříte a víte, o kolik tenčíte lak při takovém běžném strojním leštění laku. Takže se tu asi nemusíme bavit o tom a není pochyb, že je tímto laku ubíráno na vrstvě.
A to je ten hlavní rozdíl. Ohledně používání předražených přípravků, je to samostatná kapitola a řeknu jen, že marketing dělá divy.
Opravdu nemám rád, když si někdo bere do úst jméno člověka, o kterém nic neví a potom háže od stolu moudra ohledně srovnávání nesrovnatelného. Ano žádný z marketingově propagovaných a nebo komerčně dostupných přípravků nesplňuje požadavky, které by člověk čekal (maximálně splňuje zlomek z nich) a proto také na popud vznikl tento druh vosku.
Když už jsme u té propagace. Je hezké, že (určitě jako mazďák) jste neváhal využít této stránky ke své propagaci, ale popravdě Vám poradím. Když někam přijdete a začnete o sobě říkat, že jste nejlepší a ostatní jsou špatní a klamou lidi, může se Vám to vymstít. Zvlášť, když si tyhle informace přečte spousta spokojených majitelů mazd, ať už nových nebo starších. A že jich několik desítek je a stále přibývají další.
A závěrem pár fotografií, jak vozidla vypadají po několika letech, po této „špatné péči o vozidlo“.
Každopádně pro jakou cestu se každý rozhodne, nechávám vždy na majitelech vozidel. Je to svobodná volba každého.
Nechávám prostor pro @Doris , která se určitě také s radostí zapojí.
Napíšu jen pár řádků.
Zaprvé tu nebylo řečeno nic o tom, že detailování je špatné. Rozhodně by si to chtělo zjistit pár faktů a souvislostí před tím, než začne člověk se závažnými obviněními.
Sám říkám, že použití vosku se nerovná ekvivalentu renovace laku. Jsou to dvě různé nesrovnatelné věci a je na každém, v jakém stavu chce mít lak vozidla. S klidným srdcem mohu napsat, že jsem několik majitelů odkázal po vzájemné dohodě na renovaci laku (čti k detailerovi) a nyní jsou to mí spokojení zákazníci již nějakým tím rokem.
Hlavně jde ale o to, jak precizně je práce odvedená. Už se mi stalo nespočetněkrát, že jsem po „mistrech“ v oboru strojní leštění lak spravoval. O opravách odlesků na rovných plochách, které jsou na sluníčku viditelné, jako kruhy v obilí, až po totální zničení laku a jeho úplném vyšisování a poškrábání. Viz. foto opravy tohoto BMW.
Neříkám, že to je Váš případ a rozhodně bych si netroufal toto tvrdit, spíše to píšu pro výstrahu lidem, kteří by měli zájem o strojní leštění a hledali vhodné info.
Jde o to, jak určitě díky nejen „zahraničnímu dění“ víte, že lak vozidla má tloušťku v řádu mikronů a že u nových vozidel tato tloušťka (kvůli různým nařízením) je opravdu tenká. Určitě také jako zkušený detailer měříte a víte, o kolik tenčíte lak při takovém běžném strojním leštění laku. Takže se tu asi nemusíme bavit o tom a není pochyb, že je tímto laku ubíráno na vrstvě.
A to je ten hlavní rozdíl. Ohledně používání předražených přípravků, je to samostatná kapitola a řeknu jen, že marketing dělá divy.
Opravdu nemám rád, když si někdo bere do úst jméno člověka, o kterém nic neví a potom háže od stolu moudra ohledně srovnávání nesrovnatelného. Ano žádný z marketingově propagovaných a nebo komerčně dostupných přípravků nesplňuje požadavky, které by člověk čekal (maximálně splňuje zlomek z nich) a proto také na popud vznikl tento druh vosku.
Když už jsme u té propagace. Je hezké, že (určitě jako mazďák) jste neváhal využít této stránky ke své propagaci, ale popravdě Vám poradím. Když někam přijdete a začnete o sobě říkat, že jste nejlepší a ostatní jsou špatní a klamou lidi, může se Vám to vymstít. Zvlášť, když si tyhle informace přečte spousta spokojených majitelů mazd, ať už nových nebo starších. A že jich několik desítek je a stále přibývají další.
A závěrem pár fotografií, jak vozidla vypadají po několika letech, po této „špatné péči o vozidlo“.
Každopádně pro jakou cestu se každý rozhodne, nechávám vždy na majitelech vozidel. Je to svobodná volba každého.
Nechávám prostor pro @Doris , která se určitě také s radostí zapojí.