Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Ano víceméně takto to je a bohužel pokud baterie není přizpůsobená dobíjení (nesplnuje parametry EFB) tak to opravdu dlouho nevydrží a jen podotknu jak se to tu už dřív řešilo, nemá to souvislost ani s vypnutím start stop systému co dělá Shr3k, protože to je jen jedna část ze skládačky vybíjení a nabíjení baterie.Technik mi to zdůvodňoval tím, že je nutné baterii spárovat s řídící jednotkou. Osobně si to vysvětluji tak, že inteligentní nabíjení mění své parametry vzhledem ke kondici baterie. Inteligentní nabíjení znamená nabíjení většími proudy a následně ponechá baterii bez dobíjení dojít i do podvybiteho stavu.
Co se podívat na začátek tohoto tématu?Zdravím,mám cx3 2017 a budu také brzo měňit ,nevím za jakou plusový vývod je na levé straně,tak poraďte díky moc.
Pozor na to, baterie EK600 se velikostně vejde do 2.5GJ, ale je problém s uchycením + polu. Chce to baterku poupravit. Takže koukejte po takových, kterým vystupují póly nad tělo.@terax12 v prvním příspěvku má diesel, proto mohl zaměnit originál 95 Ah EFB za 80 AGM.
Jinak viz. druhý příspěvek v tomto vlákně... EXIDE 65Ah v AGM IMO nedělá. Nejbližší AGM od EXIDE je EK600, nicméně i ta je o něco málo delší.
No, proto je tady příspěvek číslo 2 https://www.mazdaklan.cz/threads/nova-autobaterie-aftermarket-ne-original.2922/post-54485 ...Pozor na to, baterie EK600 se velikostně vejde do 2.5GJ, ale je problém s uchycením + polu. Chce to baterku poupravit. Takže koukejte po takových, kterým vystupují póly nad tělo.
V příspěvku číslo 2 píšeš ale o Bannerech, v jiném postu píšeš, že by se tam mohla vejít EXIDE EK600. Proto jsem napsal, že tato baterka se tam fyzicky vejde, ale že je problém s uchycením + polu. Tvé informace o Bannerech nijak nerozporuji. Toto je info, pro někoho, kdo tam chce dát AGM baterii.No, proto je tady příspěvek číslo 2 https://www.mazdaklan.cz/threads/nova-autobaterie-aftermarket-ne-original.2922/post-54485 ...
Když napíšu "Nejbližší AGM od EXIDE je EK600, nicméně i ta je o něco málo delší." nemyslím tím "by se tam mohla vejít". To je prostě konstatování, že kapacita je podobná, ale rozměry jsou jiné.V příspěvku číslo 2 píšeš ale o Bannerech, v jiném postu píšeš, že by se tam mohla vejít EXIDE EK600. Proto jsem napsal, že tato baterka se tam fyzicky vejde, ale že je problém s uchycením + polu. Tvé informace o Bannerech nijak nerozporuji. Toto je info, pro někoho, kdo tam chce dát AGM baterii.
Dál jak druhý příspěvek jsem nepročítal a bral jsem Banner. 2 roky, častější starty, krátký trasy. Napětí nekontroluji. soc 93% a jelikož jsem asi neudělal správnou autorizaci nové baterie, tak prý víc jak 93% ani neukáže. A jelikož tyto hodnoty neřeším a beru to podle toho jak startuje, tak spokojenosthttps://www.autodily-pema.cz/autobaterie-banner-running-bull-efb-12v-65ah-550a-565-15-1 pro GJ/GL 2.0-2.5 benzin, také EFB jako originál, kapacita shodná originál
i-eloop do baterky nerekuperujue. EFB baterie mají všechny +- stejnou charakterisku co se nabíjejí a vybíjení týče, baterie se jen liší kvalitou a množstvím použitého olova, případně drobnýma niancema v komstrukci. Ale EFB je prostě dycky EFB. Já něj tebou tak si ji nechám.Ahojte všichni, řeším výměnu nové baterie pro M3 (BM,BN) G165 se systémem rekuperace i-eloop. Mnozí z Vás si do své Mazdy pořídili novou baterku "EFB". Je tato vhodná i pro Mazdu s i-eloop? Konkrétně u Varty Blue Dynamic EFB 12V, 65Ah, 650A, N65 je uvedeno, že je optimální pro vozidla se systémem Start&Stop bez rekuperace brzdné energie. Mám ji už doma, tak přemýšlím jestli ji vrátit a pořídit jinou nebo ji můžu v klidu v autě vyměnit za původní YUASA. Díky.
AGM baterie může být montovaná jen tam, kde byla jen montovaná už z výroby. Má úplně jiné nároky na nabíjení a taky skladování. AGM baterky většinou nebývají vůbec v motorovém prostoru, protože je tam na ně příliš horko.Díky moc za radu Už jsem pomalu hledal náhradu baterky v provedení AGM, ale v provedení "Asia" (vystrčené kontakty a spodní provedení B00) jsem u Varty nic nenašel. Je fakt, že u Mazdy systém rekuperace i-eloop dobíjí do nějakého kondenzátoru a ten teprve zřejmě dobíjí baterku, tak snad to bude v poho. Stejně, když si zadám specifikace pro svou Mazdu, tak mi na e-shopech vyskočí jen baterky EFB včetně té "originální" YUASA. Ještě jednou díky, nechám si Vartu, zdarec.
Tady jen podotknu..i s baterkama je to podobně jak když shani nekdo kolo na auto....když zadáš kola na Mazdu vyskočí ti jen pár druhů, ale všichjni víme, že auto může jezdit i na jiných kolech...dokonce bez problémů i na 18" ikdyž ofiko v Mazde v nabídce vůbec nejsou.Díky moc za radu Už jsem pomalu hledal náhradu baterky v provedení AGM, ale v provedení "Asia" (vystrčené kontakty a spodní provedení B00) jsem u Varty nic nenašel. Je fakt, že u Mazdy systém rekuperace i-eloop dobíjí do nějakého kondenzátoru a ten teprve zřejmě dobíjí baterku, tak snad to bude v poho. Stejně, když si zadám specifikace pro svou Mazdu, tak mi na e-shopech vyskočí jen baterky EFB včetně té "originální" YUASA. Ještě jednou díky, nechám si Vartu, zdarec.
Jak už psal @Nigfire , tak baterie se v systému i-eloop nedobíjí! Z toho kondenzátoru se jen živí elektrika auta, když i-stop vypne motor. Koupil jsem stejnou baterku EFB.Je fakt, že u Mazdy systém rekuperace i-eloop dobíjí do nějakého kondenzátoru a ten teprve zřejmě dobíjí baterku, tak snad to bude v poho.