• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

karosérie Ochranné fólie na karosérii

Plast, maximálně ošetřit sealantem a dlabat na to.
IMO u RAV4 bych dal jen klasicky nárazník a kapotu. Za přední kola zástěrky a je OK.
Nakonec jsem doiteroval ke stejnemu vysledku. Na plast nic davat nebudu a polyuretan jen naraznik, kapota a zrcatka. Zasterky jsem mel tak jako tak objednane (stejne jako na GJ), takze zbytek neresim.

Od pondeli je auto ve WrapStyle, zitra vyzvedavam, tak uvidime. Samozrejme jsem si nemohl odpustit par designovych customizaci :D. A dokonce jsem se hecnul na cernou strechu, kterou jsem pred lety odmital. Beztak byla uz ze 2/3 cerna kvuli panoramatickemu oknu.
 
Tak jsem si u WrapStyle nechal nacenit polep auta (M6 Wagon):
MAZDA 6 – částečná instalace ochranné fólie na karoserii vozu
- kategorie All-Inclusive – OPTIC SHIELD NANO ……………………………………..35.000,- Kč (př. nárazník, kapota, př. blatníky, světla, zrcátka, lemy zadního nárazníku )
MAZDA 6 – kompletní instalace ochranné fólie na karoserii vozu – BEZ STŘECHY
- kategorie All-Inclusive – OPTIC SHIELD NANO ……………………………………..73.000,- Kč
Uvedené ceny jsou bez DPH 21%.

Nejsem si jist, zda se na to cele nevykašlu a nezůstanu u vosku. Kamínky holt budu řešit tužkou a rozleštěním, otlučené dveře z parkoviště to stejně nepobere...

Dotaz: Je to fakt takhle drahé všude? Kde v Praze a okolí máte dobrou zkušenost s polepem ochranou fólií?
 
Poslední úprava:
Šílené ceny. U CX-3 jsem nechal polepit přední nárazník, světla, kapotu, přední blatníky, zpětná zrcátka a všechny sloupky. Cena byla necelých 16 tisíc Kč. U Mazdy 6 mi nabídli totéž asi za 18 tisíc Kč. Fólie Optic Shield Nano. Jo a ceny uvádím s DPH!
 
Cili k novemu vozu si prisetrit +- 100k? Jeste neco na nastrik podvozku a dutin, aditiva benzinu/nafty..... Docela ulet, ne? Kam az to dojde?
 
+ zimní kola (gumy, disky, senzory: +25000), příčníky na střechu ( +?)...

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Třeba já už ani ty diskuze o tom nečtu...natož abych to řešil. Stejně je to boj s větrnými mlýny a když na to nemá člověk vyloženě čas a žaludek, tak je to prostě psycho a hotovo. Přední nárazníky mám po roce vysekané až do podkladového laku a víte co? Auto jezdí pořád stejně.
 
Mám takový nepříjemný problém s folií stone protect… Po tom co jsem se vrátil z dovolené a důkladně jsem omyl auto, zjistil jsem, že mám folii na kapotě plnou skvrn, které na první pohled vypadají jako skvrny od vody. Pár takových skvrnek se mi objevilo už po zimě, ale teď je to skoro všude… Na zbytku auta nic nevidno.

Zkoušel jsem to odstranit pomocí ipa, claye, leštěnky a vše bez úspěchu. Když přes fleky přejedu prstem, tak žádnou nerovnost necítím, folie je úplně hladká.

Nějaký nápad co s tím? Nebo musí folie pryč? Folie je na autě jen rok a půl (skoro od novoty) a pravidelně voskovaná (za tu dobu 5x nebo 6x) pomocí Finish Kare 1000P.

Zobrazit přílohu 23946 Zobrazit přílohu 23947

Tak poslední vývoj je takový, že folii se rozleštit nepodařilo a šla dolů.

Původně jsem myslel, že kapotu už ponechám bez folie, ale pak se mi mazdičky zželelo a rozhodl jsem se pro novou, a lepší.

WrapStyle jsem celkem rychle zavrhl - cena 9680 Kč jen za kapotu mi přišla hodně přemrštěná. Navíc lepí Optic Shield, u které měl @Krabat podobný problém jako já se Stone Protect.

Nakonec jsem zvolil unique-design/Xpel Praha (je to jedna firma, akorát vystupuje s jiným jménem v Plzni a s jiným v Praze). Mazda dostala novou folii Xpel Ultimate Plus, cena byla 6921 Kč. První dojmy jsou zatím naprosto super. Folie je krásně lesklá, perfektně sedí a oproti předchozí folii od autostudio je přehnutá přes okraj okolo celé kapoty. A jako bonus mi odstranili bílé zbytky vosku v záhybech a okrajích i u staré folie.

Mrzí mě akorát dvě věci. To, že jsem si nenechal udělat ten proužek na čumáku, protože je vidět, že se mnohem míň leskne. A to, že jsem si kdysi odřel hranu kapoty o stěrač (zapomněl jsem odklopené stěrače a otevřel kapotu), a protože korekční tužka je vodou ředitelná, tak se jim barva při přípravě auta smyla, což hned přiznali. I když to jim nemůžu mít za zlé, už se mi to dřív taky smýt. Akorát to teď tak mám zakonzervováno.
 
6921,-Kc...za to se da kolikrat kapota prelakovat, 2x, 3x?

No nevím jak která barva, ale když mi naposledy kapotu lakovali tak mi řekli, že kilo té mé Red soul Crystal stojí cca 43t. ale kolik z kila přelakujete a kolik potřebujete na celé auto to netuším...(a to se bavíme jen o materiálu!).
 
No nevím jak která barva, ale když mi naposledy kapotu lakovali tak mi řekli, že kilo té mé Red soul Crystal stojí cca 43t. ale kolik z kila přelakujete a kolik potřebujete na celé auto to netuším...(a to se bavíme jen o materiálu!).
Neznám složení této červené barvy, ale ta cena je nesmysl. Každá barva se skládá z několika komponentů s rozdílnou cenou. Součástí receptůry je jistě pigment s takovouto cenou za 1kg, ale je jí tam pár gramů až desítek gramů. Výsledná cena 1l je potom vyšší, ale ne až tak moc. Na přestřik kapoty z vrchu stačí 0,2-0,3l barvy. Výslednou cenu navyšuje to, že jde nejspíš o 3 vrstvou záležitost (materiál, pracnost, provoz stříkacího boxu, to vše+). Do 5tis. bez DPH se vejde každá normální lakovna, né ve značkovém servisu, si myslím. V brzké době budu chytřejší a bude-li zájem, rád se o nové znalosti podělím.
 
Tak jsem si u WrapStyle nechal nacenit polep auta (M6 Wagon):
MAZDA 6 – částečná instalace ochranné fólie na karoserii vozu
- kategorie All-Inclusive – OPTIC SHIELD NANO ……………………………………..35.000,- Kč (př. nárazník, kapota, př. blatníky, světla, zrcátka, lemy zadního nárazníku )
MAZDA 6 – kompletní instalace ochranné fólie na karoserii vozu – BEZ STŘECHY
- kategorie All-Inclusive – OPTIC SHIELD NANO ……………………………………..73.000,- Kč
Uvedené ceny jsou bez DPH 21%.

Nejsem si jist, zda se na to cele nevykašlu a nezůstanu u vosku. Kamínky holt budu řešit tužkou a rozleštěním, otlučené dveře z parkoviště to stejně nepobere...

Dotaz: Je to fakt takhle drahé všude? Kde v Praze a okolí máte dobrou zkušenost s polepem ochranou fólií?

Vystrašen "kvalitou" laku Mazdy, navíc ještě u barvy Machine gray, jsem ochranné fólie poptával taky. Nejlepší komunikaci měl Kašpar z Jablonce, navíc dlouhodobě super recenze. Ale cena +- stejná jako všude.. Dát 75 tis. za ochranu laku, byť na novém autě, to mi přijde vážně moc :-(
 
Ja jsem nakonec platil u WrapStyle se svou neMazdou 56628,- s DPH. Zmensil jsem velikost plochy, na kterou se daval polyuretan a ... zase jsem nechal udelat nejake jine blbinky s folii. Jako naslapne prahy, okna a podobne :cool::D.
 
To bylo jen mensi filosoficke zamysleni...

Jinak co je spatne u Machine Grey? Mam ji na aute taktez a vyraznejsiho opotrebeni a der v laku jsem si, v porovnani s konkurenci, nevsiml. Ano, Soul Red udajne rozbije i letici moucha, ale na sedivku nemoho rici nic....
 
@M3grey to slůvko "údajně" můžeš v klidu vyloučit. Přiblížil jsem se jednou k laku na 15 až 20 cm s WAPkou z lídlu, s tou nejslabší 75 barrů s otevřením trysky na 1/2, a už je tam šmouha v podobě zkrabatělého laku.
Nejspíš bude záležet na rychlosti auta a mouchy, velikosti té mouchy a úhlu dopadu na karoserii. Ale trefit čmeláka, tak tam se není o čem bavit. Páč ono i když trefíš čmeláka na motorce, tak většinou zastavuješ a kontroluješ plexi a jinou výbavu, jaká je to rána.
 
Neznám složení této červené barvy, ale ta cena je nesmysl. Každá barva se skládá z několika komponentů s rozdílnou cenou. Součástí receptůry je jistě pigment s takovouto cenou za 1kg, ale je jí tam pár gramů až desítek gramů. Výsledná cena 1l je potom vyšší, ale ne až tak moc. Na přestřik kapoty z vrchu stačí 0,2-0,3l barvy. Výslednou cenu navyšuje to, že jde nejspíš o 3 vrstvou záležitost (materiál, pracnost, provoz stříkacího boxu, to vše+). Do 5tis. bez DPH se vejde každá normální lakovna, né ve značkovém servisu, si myslím. V brzké době budu chytřejší a bude-li zájem, rád se o nové znalosti podělím.

Jak jsem koupil tak prodávám:) Rozhodně nejsem v tomto směru odborník a vzhledem k faktu, že mne v případě laku zajímá vždy pouze spoluúčast, vůbec jsem nad tou cenou nepřemýšlel, nicméně vzhledem k faktu jaké měli s mou barvou problémy, když mi 2x lakovali kapotu tak bych to rozhodně "normální lakovně" nesvěřil - ať si to řeší oficiálové - pak budu poslouchat, že jsem udělal něco kvůli čemu jsem přišel o záruku?
 
O jakou zaruku bys prisel?

Je strasna chyba se domnívat, ze pod autorizakem jsou pani lakyrnici. Z me zkusenosti mohu konstatovat, ze v autorizacich se (cest vyjimkam!) zdruzuji ti nejvetsi neumetelove, budizknicemove a ruzna jina netahla. Overeno lakovanim ve Fordu (3 reklamovana kapota, napoctvrte uz jsem na to nemel silu) a ve Skodovce. Troufam si rici, ze napric vsemi servisy to bude dost podobne. Jinymi slovy - šikovný lakyra se uzivi sam (a rozhodne nebude mit o praci nouzi), lempl se zasije do servisu.
 
Podívej já fakt nevím:) živí mne jiné věci než řešit auto, takže: Pokud chci mít klid, objednám se a zajedu do autorizáku, kde chci aby mi vyřešili co je třeba. (Jednou jsem řešil (ne u Mazdy) něco jinak než jak jsem to řešit měl a byl okolo toho cirkus - jak jsem napsal - na cirkusy nemám čas:)) Co mi řeknou, beru za fakt a nemyslím si, že by byl zrovna úplně špatný postup.
 
Back
Top