Nazdar, řeším zapojení hardwire kitu pro VIOFO A229Pro do CX-30. Všechny pojistky v tom malém kastlíku u kotníku řidiče mají trvalé napájení a já nevím kam připojit žlutý (ACC) vodič. Jak kamera pozná že je auto v park módu? Podle vodiče který je napájen (červený/žlutý)? Pokud by to bylo řešeno jinak a vodiče sloužili jen pro napájení měniče, tak bych klidně sletoval oba dva dohromady s červeným (BAT).
No, je pravda, že já pro spínanou (VIOFO HK4 kit - žlutá ACC) bral v CX-5 z pojistky pro elektrické zásuvky (15A), která byla v interiérové pojistkové skříni (levá strana). A teď koukám, že CX-30 má dtto, ovšem až v pojistkové skříni v motorovém prostoru... to jsou věci
Ani popisem v návodu nevypadá, že by něco u toho kotníku spínalo a jestli jsi to i měřil... no třeba se ozve někdo, kdo to řešil přímo v CX-30 (?)
Obecně černá je kostra/mínus, ACC (spínaná, obvykle žlutá, ale nemusí to tak být), BATT (permanentní plus, obvykle červená, ale...). Pokud máš parkovací kit a nechceš ho využívat, tak smíš ACC & BATT spojit a připojit tak oba na spínanou... pak jede jen mód jízdy, resp. dostane napětí jen po startu.
Kamera pozná, že je v parkovacím módu, když BATT má zapojené & napájené a ACC zapojené a po vypnutí zapalování nenapájené. VIOFO Ti to dokonce řekne, jakože máš ten či onen mód. Návod zapojení jsem viděl
zde třeba
Samozřejmě, i když to zapojíš pro parkovací mód, můžeš ho pak vyřadit na úrovni nastavení kamery atd.
EDIT: Rychle jsem mrknul na zahraniční weby (máme taky CX-30, zajímá mě to), v interiérové skříňce CX-30 nic spínaného skutečně není... řešení je pak všelijaké (nikdo to nechce tahat z motoru, tak berou ze zmíněné zásuvky z interiéru, anebo oželí parkovací mód a berou to ze zpětného zrcátka pomocí toho
Dongar kitu, nějaký zoufalec to napojil i natvrdo bez spínaní... taky něco lze asi tahat z OBD konektoru... fuj)