• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

OUT

...O souběžnou jízdu se nejedná, to by musel být souvislý proud vozidel v obou pruzích.
A co je to "souvisly proud vozidel"? Kolik za sebou jedoucich vozidel jiz vytvori souvisly proud? Dve, deset, nebo sto? Rozhoduje pocet vozidel, nebo celkova delka kolony? Vyhlaska nikde nevysvetluje, jak dlouhej musi byt ten "souvislej proud vozidel". Teoreticky muzu jiz dve vozidla jedouci za sebou povazovat za "souvislej proud vozidel".

Ze ne? Tak kolik tedy? Pet, nebo sest? Deset vozidel v rade jeste neni "souvislej proud vozidel", a jedenact jiz je? Jak to ma ridic za jizdy spocitat? Kde zakon rika neco takoveho? Nikde? Tudiz muzu miti pochybnost o tom, co zakon rozumi pod "souvislej proud vozidel".

Tak by sme se mohly podivat na vyznam ciste slova "souvislej". Jak blizko museji byti vozidla za sebou, aby byl proud "souvislej"? Kolik metru maximalne mezi nima? Pet, nebo padesat? (Ne)zavisle na rychlosti?

Zakon nechava velikej prostor na volnou interpretaci, cimz muzou vznikat opravnene pochybnosti. A jak vime, "in dubio, pro reo"...
 
Klidně si tam jeďte, nemíním se přít o slovíčka:).
Zákony nejsou vždy jednoznačné, nejsem z oblasti práva, ale pokud si matně vybavuju, existuje něco jako výklad zákona.
V každém případě, v této situaci bych vlevo nejel.

Edit: https://www.autoskola-testy.cz/prohlizeni_otazek.php?otazka=1872-kolonou_vozidel_se_rozumi
a
 
Poslední úprava:
Lajckým pohledem jsou ty auta správně. Není to očividně v obci, takže levej pruh je jen předjížděcí - předjíždění je zakázáno značkou, což je zřejmě kvůli tomu zúžení kousek dál. V obci by ten zákaz byl nešťastný řešení, ale tady to svůj důvod má.
 
Zdravim, buduci vikend (piatok-nedela) ideme do Prahy na rozlucku so slobodou, vlak bol zamietnuty, takze bohuzial autom, zatial som bol vzdy vlakom. Su v prahe nejake moznosti parkovania cez vikend aj bezplatne, popripade nejake zachytne parkoviska mimo centra za ludovu cenu? Pytam sa, lebo Bratislava ma v centre a prilahlejsich castiach uz skoro vsade plateny parkovaci system rezidenti a nerezidenti, ale su mestske casti 10-15 minut do centra, kde sa parkuje po starom bezplatne, popripade parkoviska pred obchodnymi centrami, kde sa neplati atd. Plus niektore zony aj v centre maju cez vikend bezplatne parkovanie (napr. piatok od 18:00 do nedele vecera)
 
Já parkuju u metra Zličín, Ringhofferova ul. Chtěj tam tuším 69 kč za den a je to 100 metrů od metra.......
 
@Kuko116 Jestli nechceš vyloženě oplocené parkoviště se závorou (typicky P+R např. u konečných metra, kde si ale vždy zaplatíš něco málo), tak o víkendu je asi nejlepší zaparkovat v těch částech, které mají o víkendech modrou (nebo fialovou) zónu zneplatněnou. Slušně zaparkovat se dá o víkendech např. v okolí metra Skalka nebo Strašnická na trase A.
 
Ďakujem za rady, keby ste vedeli nejake koknkretne miesto, kde nechat auto s tym, ze ubytovanie mame na ulici Slezska, cast Vinohrady, popripade niekde, odkial je tam spojenie verejnou dopravou, alebo aj kludne nejake platene parkovisko, ak tam nenecham 3000kc za tri dni. Nasiel som ze obch. centrum Novo Plaza ma cez vikend parkovanie zdarma neobmedzene, je to relativne blizko atd
 
Poslední úprava:
Od Slezský máš Strašnickou poměrně blízko (dvě stanice metrem). Osobně doporučuju ulici V Olšinách. Btw. ve Slezský ukradl týpek ženě auto, tak tam bych asi neparkoval :D
 
Nechce se mě registrovat na Opel fórum, tak mě zkuste prosím pomoc tady. Aktuálně elektro problém jde mimo mě. Na své dodávce Vivaro 2012, jsem si dodělal voltmetr.

Proč ukazuje multimetr 14,03V, voltmetr 13,6V a OBD 15,02V na baterce? Tím proč myslím, proč ukazují tři měřiče tak rozdílný hodnoty.

Multimetr jsem měl na pólech baterky, ten displej v OBD a dodělávaný voltmetr přes odbočku na pojistku zapalovače s 5A pojistkou a ukostřený na kastli.

Mám ještě jeden voltmetr (https://www.gme.cz/v/1504653/ds-4010-cerveny-digitalni-panelovy-voltmetr) a ten neukazuje nic, jenom nulu.


IMG_5919.jpeg
 
Rozdíl baterka vs voltmetr může být prechodovej odpor po cestě, nebo má voltmetr v sobě ochrannou diodu proti přepólování. Na ní je pak ubytek okolo 0,5-0,7V podle typu což by odpovídalo a to OBD čtecí zařízení má zřejmě blbě nastavení čtení napětí - kalibraci. V jiným autě to ukazuje normálně?
 
Tu by som povedal že ten "pomocný" display trepe blbosti... Keby si pripojil diagnostiku, ktorá tiež číta z OBD určite by si tam nemal 15V
 
Back
Top