• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Parkovací kamera pro CMU systému MZD/Mazda Connect s dotykovým displejem (od roku 2014)

A na kolik to přišlo? Mě stála originální kamera 11 500,- Kč. Je to výrazně levnější?
574 Kč, cca měsíc čekání a strašně spoustu času na zjišťování informací, které jsem zde shrnul. Hlavně informace, zda modely 2018+ mají zapojení stejné. O tom nikde žádná zmínka.
Ovšem nyní bych koupil i ten kabel na připojení. Celkově se dá vlézt i s kabelem do 800 Kč. To jde, ne?
 
574 Kč, cca měsíc čekání a strašně spoustu času na zjišťování informací, které jsem zde shrnul. Hlavně informace, zda modely 2018+ mají zapojení stejné. O tom nikde žádná zmínka.
Ovšem nyní bych koupil i ten kabel na připojení. Celkově se dá vlézt i s kabelem do 800 Kč. To jde, ne?
Tak to fakt stojí za tu práci.
 
574 Kč, cca měsíc čekání a strašně spoustu času na zjišťování informací, které jsem zde shrnul. Hlavně informace, zda modely 2018+ mají zapojení stejné. O tom nikde žádná zmínka.
Ovšem nyní bych koupil i ten kabel na připojení. Celkově se dá vlézt i s kabelem do 800 Kč. To jde, ne?
Mám pár otázok, ktoré mi vŕtajú hlavou:
-kde kupiš ten kábel na prepojenie, ked to nechces robiť napriamo ako ty, lebo na aliexpresse som ho nenašiel /18Pin/ ?
- na čo je ten žltý a modrý, ktoré sú naviac ?
- prečo ide ten video signál ďalej, keď tam pri kamere nie je napojenie kamery?
 
-Předpokládal jsem, že bude snazší jej najít, když ventura technologies jej má v sadě.
-Na co je žlutý a modrý vůbec nevím. Předpokládal bych, že bude na nějaké ovládání elektrického otvírání a zavírání 5.dveří nebo to bude mít něco společného se záhadným zařízením viz. obrázek.
-Měřil jsem na RCA konektoru který byl u kamery před přestřižením, zda je tam zkrat a byl. Tak to někde dále bude zapojeno do kostry. Možná je to standardní kabeláž, ale konektor už není. Tohle nevím.
co_to_je.png Maz_CX-3_VTEC_Kit _CopyRight_739X554.jpg
 
a vyskúšal si to aj predtým keď si neodstrihol červený video kábel tak, že si tam pripojil video signál z kamery ? čo to spravilo ?
 
a vyskúšal si to aj predtým keď si neodstrihol červený video kábel tak, že si tam pripojil video signál z kamery ? čo to spravilo ?
ano, zkusil. Po restartu se nedělo nic, ověřoval jsem zda je všechno dobře zapojeno a až poslední možnost jsem zvolil přerušení kabelu. Před přestřižením kabelu jsem na RCA konektoru měřil odpor mezi signálem a kostrou a zdálo se, že signální vodič je napojen na kostru. Po přerušení OK.
 
niekde som videl, že sa dajú tie konektory otvoriť na boku tak, že sa potom uvolnia koncovky vodičov, ktoré sú tam pripojené, nedá sa to aj na týchto, našich ? nemusel by sa vodič prerušovať ale len vybrať a po upravení zasunúť video signál z kamery ?
 
niekde som videl, že sa dajú tie konektory otvoriť na boku tak, že sa potom uvolnia koncovky vodičov, ktoré sú tam pripojené, nedá sa to aj na týchto, našich ? nemusel by sa vodič prerušovať ale len vybrať a po upravení zasunúť video signál z kamery ?
No bohužel nejde. Na vodiči je nalisován pin konektoru, který je zastrčen v konektoru a vytáhnutí znamená zničení. Nějakým nástrojem by to asi šlo, ale moc s tím konektorem nejde hýbat a už vůbec ne s ním pracovat v pohodlné poloze.
 
No bohužel nejde. Na vodiči je nalisován pin konektoru, který je zastrčen v konektoru a vytáhnutí znamená zničení. Nějakým nástrojem by to asi šlo, ale moc s tím konektorem nejde hýbat a už vůbec ne s ním pracovat v pohodlné poloze.
mozno s tymto, ale potom treba mat zhodny pin
€ 0,72 22% Off | 26Pcs Car Terminal Removal Electrical Wiring for Cars Crimping Tool Connector Pin Extractor Automobiles Terminal Removal Tool
https://a.aliexpress.com/_dVWJWUD
 
Dobrý nápad, šlo by vytáhnout z konektoru napájení a video signál. Kabel na kostru (GND) by asi odpojit nešel vede dále, ovšem teoreticky je tam jeden určen jen pro video. Ten zásah by nebyl tak drastický, jako přestřižení kabelu. Nejsem si však jistý, zda k tématu mám co přidat. Co vím jsem napsal a více jsou už jen dohady.

Za těch pár dní z používání mám jen poznatek, že kamera se super náhrada za parkovací senzory, které nemám. Opravdu jen na poslední centimetry manévru. Kdybych měl couvat jen na kameru, tak nabourám :) zrcátka nezbytná.
 
Tak to někde dále bude zapojeno do kostry.
Asi proto:
  • The connectivity master unit (CMU) determines the presence/non-presence of a rear mount camera and records it based on the communication status when the ignition is switched ON (engine off or on) or to the ACC position for the first time after the negative battery cable is connected.
  • If the negative battery cable is connected while the connectivity master unit (CMU) has recorded the non-presence of the rear mount camera and thereafter a rear mount camera is installed, the installed rear mount camera will not operate.
  • When installing or removing the rear mount camera, always disconnect the negative battery cable, and after the servicing is completed, switch the ignition to ACC or ON (engine off or on) to allow the connectivity master unit (CMU) to record the presence/non-presence of the rear mount camera.
 
Asi proto:
  • The connectivity master unit (CMU) determines the presence/non-presence of a rear mount camera and records it based on the communication status when the ignition is switched ON (engine off or on) or to the ACC position for the first time after the negative battery cable is connected.
  • If the negative battery cable is connected while the connectivity master unit (CMU) has recorded the non-presence of the rear mount camera and thereafter a rear mount camera is installed, the installed rear mount camera will not operate.
  • When installing or removing the rear mount camera, always disconnect the negative battery cable, and after the servicing is completed, switch the ignition to ACC or ON (engine off or on) to allow the connectivity master unit (CMU) to record the presence/non-presence of the rear mount camera.
ked to dobre rozumiem tak asi nebude treba prerusovat video signal len pred montazou odpojit baterku a po montazi zapojit ked nie tak ma opravte
 
Nazdar mám cx3 2018 kúpil som kameru z Číny a dokupil aj redukciu k neoriginalnej cuvacej kamere zapojil podľa návodu a nie prvý krát ( robil som to na Octaviu golfe opli všade to išlo) teraz ale nič nie je treba nejak odblokovať rádio reštart som skúšal nepomohlo mám výbavu chalenge poraďte ako ďalej
 
no dobre ale ja mám kameru aj s cinch konektorom takže čo dalej? jedine že by bolo treba urobiť aj to aby som povolil prehrávanie videí na rádiu? v minulosti som musel urobiť niečo podobné na opli antara...
 
Ahoj, a co napájení kamery. V odkazu na aliexpressu se nepíše napětí pro napájení kamery, předpokládal bych že12V. Jak kameru napájíš? Na redukci napájení nevidím, tak asi nějak jinak.
Kameru tedy zapoj, zařaď zpátečku a restartuj "rádio" pomocí kombinací, které jsou uvedeny výše v tématu. Pokud je vše OK, obraz kamery naskočí.
 
Ahoj dik za správu kamera je napájaná z siatockovej žiarovky , napätie tam ide lebo keď zaradím spiatočku rozsvietia sa LED na kameri,reset rádia som robil,
 
Musí tam být odběr na těch 6 V...

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Tak som opäť skúsil reset a na malý moment mi prebliklo na rádiu upozornenie na kontrolu priestoru za autom a ako keby chcela kamera naskočiť no opäť je to hluché
 
Back
Top