• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

brzdy Problém s brzdami

Ahoj, nepisu, abych poradil, ale abych se poucil. Kdyz jsi vse vycistil a namazal, jaky vliv na ten tvuj problem muze mít třmen? Co na nem muze být vadné? V cem bude novy třmen s ohledem na přidírání brzdy jiný?
Predem diky za reakci.
Může být zaseknutý pístek v důsledku "nafouknutí" těsnící gumičky. Většinou stačí zrepasovat.
 
Taky se přikláním k tomu, že pokud je vše řádně vyčištěno, namazáno a je tam menší vůle mezi deskou a vymezovacími podložkami, tak je v podstatě nemožné aby se zadrhávaly desky. Co se někdy stalo, ale to velmi výjimečně, že desky měly na těch zobáčkách menší nerovnosti, nebo otřepy. A někdy dělal bordel i to, že se pořádně neoškrabala rez z pod tech nerezových plíšku. To jsem zbrousil a vše bylo CAJK.

Může být zaseknutý pístek v důsledku "nafouknutí" těsnící gumičky. Většinou stačí zrepasovat.
Taky můžou být ty vodící kolíky tuhé.
 
Pravdepodobne je korozia na piestiku aj pod prachovkou a teda sa vlhkosť dostáva aj za prachovku, kde začal piestik korodovať.
Ak sa dá nový kotúč + platničky, tak je piestik nadoraz zatlačený a tá počiatočná korozia mu bráni "jazdiť" lebo to drhne na vnútornom tesniacom O krúžku
notWebP.jpg
 
Pravdepodobne je korozia na piestiku aj pod prachovkou a teda sa vlhkosť dostáva aj za prachovku, kde začal piestik korodovať.
Ak sa dá nový kotúč + platničky, tak je piestik nadoraz zatlačený a tá počiatočná korozia mu bráni "jazdiť" lebo to drhne na vnútornom tesniacom O krúžku
Zobrazit přílohu 51939
Díky všem za rady. Objednám desky, kotouč a sadu na třmeny.
 
Zdarec kluci,

Vše překontrolováno a pro jistotu vyměněno. Když neaktivuji parkovačku kolo se točí volně, šlápnu na brzdu a povolím opět se točí volně. Aktivuji ruční brzdu, odbrzdím a kolo se točí z odporem (je cítit že přibržďuje) Nejspíš motorek el. brzdy. Našel jsem
KA0G-26-8EXA mé VIN JMZKEF97600474336
co se stane když s těmi pístky pří výměně servisák točil a zašrouboval je dovnitr ??

díky všem za opětovnou podporu
 
Poslední úprava moderátorem:
Zdarec kluci,

tak motorek jsem přehodil na druhou stranu a výsledek na stejné straně totožný " po odbrždění ruční brzdy zůstane kolo přibržděné" Nevíte co je za náhradu za třmen MAZDA KAY0-26-61XA a držák třmenu MAZDA K011-26-29X. Bohužel tyto díly se už nědělají (nedostupné u dodavatele) ani jejich náhrady. Nebo neumím hledat na internetu???

Nemá někdo řešení ??

Díky
 
Zdarec,

řešení prosté a jednoduché. Možná to je zde na foru ale já jsem na to nenarazil. Tak posílám odkaz.

TSB na opravu EPB Mazda CX5
 
Back
Top