- 1 112
Chá,chá a která značka kromě BMW to má řešeno líp?Jezdí ke mně koncern,Peugeot,Toyota,Opel a mnoho dalších.A kdo má vzadu kotouče a jezdí tak nějak normálně,problém s orezlými kotouči řeší každý z nich.Zásada platí,jednou za rok vše rozdělat,vyčistit,namazat,případně kotouče stočit na soustruhu..Tak,jak se to doporučovalo dříve.Ty zadní brzdy brzdí vůči předním jen z 30 procent,neprohřejí se a kotouče začnou korodovat.Kdo jezdí na krev,tak tyhle problémy nemá.Paradoxem je,že ten,kdo má vzadu bubny(Yaris,Almera,Octavia,Fabia)),tak tohle neřeší,tyhle brzdy vydrží daleko přes 200 000km.Dostávám se k informaci o výměně zadních brzdových kotoučů u @Max6 . Zachránil mě před odjezdem na dovolenou do Itálie, protože jsem pár dní předtím zjistil, že mi drhnou zadní desky a kotouče zejména zevnitř pěkně orezlé. Max6 mi vyměnil kotouče od jiného "dárce orgánů", jak říká, a vyčistil ve třmenech vše, co tam drhlo. Zde foto po 700 km. Je vidět, že desky se ještě nesrovnaly, ale pořád dobré. Uvidím, jak během jara, ale asi to není dlouhodobé řešení. Mazda to vzadu nemá dobře vyřešené.
Zobrazit přílohu 26934