Zdravím svoji novou komunitu 
Pořídil jsem si starší Mazdu 6 r.v. 2011, 2.2. 132kw, 127 000 km s komplet historií u Mazdy a mám několik otázek, pokud mi dokáže někdo poradit..
1) Dlouho jsem se rozhodoval zda vzít model před faceliftem nebo po něm. Nakonec mám po faceliftu. Osobně nepoznám moc rozdílů (krom panelu, mlhovek a nějakých viditelných..) Nevíte či je někde seznam základních změn? Jde mi například o info, jak je na tom řetěz - u starších silnějších modelů jsem často četl o přeskočení či vytažení, či je na tom lépe protikorozní ochrana.. atd
2) Jaká může být životnost DPF cca? Osobně s autem jezdím jen dálníce >100km. Je šance že vydrží alespoň do 200 tkm? Kolik tipujete na výdrž turba?
3) Často čtu o vyhřívaném sklu (dokonce i v příručce české), ale osobně nevidím žádné "drátování" jako u forda například.. Bývalo vůbec u mazdy?
4) Jakou doporučujete čerpat naftu a u koho? Je nějaká lepší, o které by se dalo říci, že prodlouží životnost motoru a "nezaneřádí ho"?
5) Auto má předehřívání motoru - ale nechápu asi zcela jeho funkci. Je možné, že předehřívá jen motor až po nastartování, ale funkci webtasto tak jak jsem kdesi četl, že by předehřál v zimě i kabinu, nemá?
6) Zamlžuje se mi občas levé přední světlo (bi-xenon). Prasklé není, nevím či není možné že tam zkondenzuje voda po té, co je třeba auto rozehřáté ze slunce a já ostřikuji sklo (no a spustí se i ostřik svetlomětů)?
7) Mám bezdrátové odemykání - když vezmu za kliku auto se automaticky odemkne. Ale když od auta odejdu, tak se nezamkne (s klíčem daleko z dosahu senzorů). Musím zamykat tlačítkem na klice ručně. Je to normální?
8) a snad poslední - Denní svícení. Ani při otočení spínače na Auto se světla automaticky přes den nerozsvěcují. Až pokud se setmí.. Nemělo by automaticky spínat již po nastartování? Či nejde to nějak přenastavit? I tak mi přijde škoda vysvěcovat xenon přes den..
Předem děkuji za rady a doufám že nevadí, že jsem založil téma (nepřišel jsem na žádné podobné).
Snad se najde dobrá duše, která mi udělá trochu osvětu
předem díky
Pořídil jsem si starší Mazdu 6 r.v. 2011, 2.2. 132kw, 127 000 km s komplet historií u Mazdy a mám několik otázek, pokud mi dokáže někdo poradit..
1) Dlouho jsem se rozhodoval zda vzít model před faceliftem nebo po něm. Nakonec mám po faceliftu. Osobně nepoznám moc rozdílů (krom panelu, mlhovek a nějakých viditelných..) Nevíte či je někde seznam základních změn? Jde mi například o info, jak je na tom řetěz - u starších silnějších modelů jsem často četl o přeskočení či vytažení, či je na tom lépe protikorozní ochrana.. atd
2) Jaká může být životnost DPF cca? Osobně s autem jezdím jen dálníce >100km. Je šance že vydrží alespoň do 200 tkm? Kolik tipujete na výdrž turba?
3) Často čtu o vyhřívaném sklu (dokonce i v příručce české), ale osobně nevidím žádné "drátování" jako u forda například.. Bývalo vůbec u mazdy?
4) Jakou doporučujete čerpat naftu a u koho? Je nějaká lepší, o které by se dalo říci, že prodlouží životnost motoru a "nezaneřádí ho"?
5) Auto má předehřívání motoru - ale nechápu asi zcela jeho funkci. Je možné, že předehřívá jen motor až po nastartování, ale funkci webtasto tak jak jsem kdesi četl, že by předehřál v zimě i kabinu, nemá?
6) Zamlžuje se mi občas levé přední světlo (bi-xenon). Prasklé není, nevím či není možné že tam zkondenzuje voda po té, co je třeba auto rozehřáté ze slunce a já ostřikuji sklo (no a spustí se i ostřik svetlomětů)?
7) Mám bezdrátové odemykání - když vezmu za kliku auto se automaticky odemkne. Ale když od auta odejdu, tak se nezamkne (s klíčem daleko z dosahu senzorů). Musím zamykat tlačítkem na klice ručně. Je to normální?
8) a snad poslední - Denní svícení. Ani při otočení spínače na Auto se světla automaticky přes den nerozsvěcují. Až pokud se setmí.. Nemělo by automaticky spínat již po nastartování? Či nejde to nějak přenastavit? I tak mi přijde škoda vysvěcovat xenon přes den..
Předem děkuji za rady a doufám že nevadí, že jsem založil téma (nepřišel jsem na žádné podobné).
Snad se najde dobrá duše, která mi udělá trochu osvětu
předem díky
Přílohy
Poslední úprava: