• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Sbírka fotografií ojetých vaček

Hyks

výkonný člen KLANu
226
Vim, ze uz je tu na tohle hned nekolik vlaken, nicmene tohle fakt musite videt.

Po roce jsem se dostal k tomu vyfotit, co vyndali z manzelciny 6 GJ. Tohle je prosim automobil, ktery jsme koupili NOVY, menili olej po par tisicich km. Nakupka byla tusim 750 tisic. Najeto asi 80k.

2.2 Skyactiv-D 150k, vyroba podzim 2013:
cGDWbU-y5fGyjuUBD2SZ5oH_E5p9fhdAFwvUuAYrdEnTRbcYHFSIBzKGOaQ7EJX4cevo5tg=w1590-h894-no?authuser=0.jpgVkGNzZDf6yXxPB_Wxm1FvPraOYC8_S_naKov9xcaxxuYJThb9R6WJ2GpQ416ExTVUMmWuoA=w1590-h894-no?authuser=0.jpg
takovy maly zoubek.. kam se asi podela ta ocelova triska?
2OWPU1nr3piSEd0UMPG3oxiePoL05CkbEcNqV7Y2DgBJ9ttpfDRxP88QeIaCb5579SqeTgcw=w503-h894-no?authuser=0.jpgzqYRf4uBdjhwMzoPXk_3qdlS9gFaElGmUqJbI57SWltXKLL-qDueIlcvm9xks1jqnS8yByFQ=w503-h894-no?authuser=0.jpg
 
Poslední úprava moderátorem:
Pěkně osoustružené. Ty nesmyslné štítky byly sice funny, ale zcela mimo účel.
 
Ahoj,nejsem v tomto žádný mechanik, ale to vážně ještě fungovalo, takhle "ohoblované"?
 
No, konečně nějaké pěkné fotky. A co bylo dál?
 
no.. pry to od vymeny trochu lip tahne.

Ale delali krome vacek (placeno, nicmene za dobre penize v Mazda Pribram) i nejake svolavacky.. a co si pamatuju tak nektere snad vykon ovlivnit mohly...

Kazdopadne ja kvuli postupu Mazdy (nechaji jezdit auta s pilinama v motoru a systematicky a cilene se vyhybaji reseni a pojmenovani problemu) doted zurim.

Kdyz to zkombinuju s vyrazne horsi antikorozni upravnou spodku... tak jestli si naahodou jeste Mazdu koupim(a), tak teda budou muset ukazat nejakou aktivitu.. tim myslim slevu tak tech 35+%.
 
Ano, řešení hodné korporátních zmrdů.
Mimochodem poděkujme pomazaným hlavám od Schaeffleru, které to tenkrát Mazdě prodaly.

dik za link, celkem zaujimave cteni.

Nicmene mne ani tolik neirituje ten technicky problem.. to se proste muze stat... mne fakt VYTACI ten poker face vyrobce a ceskeho zastoupeni.

To je proste naprosto ohavne a posmesne chovani k zakaznikovi. Tj. museli by bejt fakt kajicny, abych si cokoliv od Mazdy koupil znovu.

At si to nejaky marketak zapocita do excelu.
 

Přílohy

  • Development of Model-Based Combustion Control.pdf
    1,3 MB · Zobrazení: 73
Skoncil jsem uplně stejně...jen s rozdílem najeto 180 tis, ani se nechce věřit že to tak vydrželo a víceméně náhodou při řešení jiného problému se na to přišlo jinak bych "fungoval" ještě nevím jak dlouho.

20200610_165629.jpg
 
jak to vyndam udelam lepsi fotku..jj v podstate stejne...na prvním a druhym valci
 
Nemate nekdo fotku te stejne vacky akorat ve spravnem tvaru? Jako takove to klasicke "pred" a "po".
 
Proč se to děje pouze na 1 a 4 válci??
Ani nejnovější SW nepozná ojeté vačky? Opotřebení se pozná pouze vizuálně?
Nejvíce škodlivý je tedy spíš ten obroušený materiál, který koluje po motoru než "pouze horší emise" při studeném motoru, když je tato část vačky v procesu?
 
4 válec bývá v pohodě. Nejvíc 1., pak 2., 3. méně a 4. nejméně. Není jak to softwarově poznat, když se dál zvedá 5 ventilů úplně a jeden třeba částečně, jeden trochu a jeden vůbec.

Naopak tato část vačky je zapojená stále, proto se ojede.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Díky za vysvětlení.
Stejně nechápu to největší opotřebení na 1. válci a další věc, jak se tedy opotřebení projevuje? To je výfuková vačka? Ventily se tedy úplně neotevřou, nedojde ke správnému vypláchnutí válce a dochází pak, přes podložku vstřikovače, k mísení spalin s olejem a jeho degradaci? Je to správně? Dík
 
Jestli mohu prispet svou troskou do mlyna...z toho co mam zkusenosti....tato zavada je nebezpecna spis v pilinach ktere vznikaji brousenim a naslednem ucpani sitka a degeneraci oleje.podfukovani vstriku je zalezitost podlozek a netesnosti podlozek vstriku a hlavni degradace oleje je zpusobena nedokoncenim cistenim filtru dpf kdy dojde k redeni oleje naftou z nedokoncene regenerace.tzn...resime tu cca tri hlavni problemy vznikle na tomto motoru + jeste jeho zakarbonovani...4 problem...ke vsemu vse je jeste samozrejme spojene dohromady...proste parada. Fotky ze sve vacky dodam jak ji vyndame...vcetne nove kterou dnes dovezu
 
Piliny to úplně nebudou, spíš to bude jemný prášek, který právě nově modifikovaný filtr z větší části zachytí. Častá výměna oleje tomu hodně pomůže, proto tvůj motor možná tak dlouho vydržel. Proto auta po důchodci jsou na tom z hlediska vačky hůř než služebáky u kterých se to projevilo brzy. Koupit auto s malým nájezdem z bazaru nemusí být výhra.
jen by mě právě zajímalo, co se v motoru děje, pokud se vačka takto ojede...
 
Back
Top