• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Sbírka fotografií ojetých vaček

Jo s pilinama jsem to myslel jako prasek to je jasny...no ja mel stesti aspon v jednom..majitel predemnou byl poctivka a delal vymeny a o auto se staral...asi jak rikas proto jsme vydrzeli...sam jsem zvedav na projev auta po oprave...vlastne je pravdepodobny ze jsem auto v normalnim stavu ani nejel..ikdyz.mame najeto skoro 60 tis od koupe
 
Jj mam ..teda mel jsem 129 kw...po zasahu Shr3ka mam 147 kw..ale s ohledem na zavady zde popsane nebylo mozno jeste nic vyzkouset. Pro vacku prave jedu do Mazdy ve Zline..uz ji tam mam odlozenou.
 
Díky za vysvětlení.
Stejně nechápu to největší opotřebení na 1. válci a další věc, jak se tedy opotřebení projevuje? To je výfuková vačka? Ventily se tedy úplně neotevřou, nedojde ke správnému vypláchnutí válce a dochází pak, přes podložku vstřikovače, k mísení spalin s olejem a jeho degradaci? Je to správně? Dík
Sníženým výkonem a větším hulením. Ano. Na tom prvním válci se tak otevře jen jeden výfukový. Ten druhý se otevře jen při chodu zastudena, aby nasál část spalin zpět v době sání.

Podložky nebo nesprávné dotažení s tím nemají nic moc do činění - to je separátní téma. Karbon se dostává do oleje především stíráním (a nebo pak podfukováním vstřiků).
 
20200612_090908.jpg 20200612_090935.jpg Foto dnes dovezene nove vacky...pouzitou ukazi jak ji vyndam...ale vlastne je na stejne urovni jak tady dal hyks
 
Predpokladam ze ano,jelikoz na dotaz u servisu co po vymene me ceka mi bylo receno ze ti kdo to udelaji uz to resit nebudou muset a auta s r.v. 2015 vys to jiz neresi.
 
Je z lepsiho materialu, ALE problem byl zcela konstrukce vyresen az tusim v modelovem rocniku 2018. Jestli jsou tam rolny presne nevim.
 
Je tedy z lepšího materiálu než původní? Neví někdo?
Materiál stejný, vahadla jsou jiná.

Je z lepsiho materialu, ALE problem byl zcela konstrukce vyresen az tusim v modelovem rocniku 2018. Jestli jsou tam rolny presne nevim.
Vzhledem k tomu, že motor opustil koncepci sekundárního zdvihu výfukových ventilů v době sání, běhá opět všech 16 vahadel přes rolny. Už jsem to tu psal několikrát.

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Poslední úprava:
Tak vačka byla venku..a dopadlo to takhle...nová nejde dát dokud nebude uvolněny ventil výfuku, který zatuhl a nejde s ním hnout, fotky po rozdělání budou nasledovat.

20200617_132524[2].jpg 20200617_132533[1].jpg
 
Ještě bych ty nové vačky poslal na nitridaci Povrch je pak tvrdší.a odolnější .
 
Myslim ze muzu odpovedet ....jde prave o ty vahadla...vacka je jen nasledek...spis jsme se po rozebrani pozastavili nad jinou veci...jakto ze vacka sacich ventilu zadny problem nema?nesvedci prave to o technologickem problemu?
 
Myslim ze muzu odpovedet ....jde prave o ty vahadla...vacka je jen nasledek...spis jsme se po rozebrani pozastavili nad jinou veci...jakto ze vacka sacich ventilu zadny problem nema?nesvedci prave to o technologickem problemu?
A ty jsi tedy měnil i vahadla?
 
Soucasti vymeny vacky...v jednom baleni je komplet vsechno...sakris vidis vyfotil jsem jen vacku ..novou..a to ze jsou k tomu pribaleny i ty vahadla co to vydrou jsem nevyfotil a nedal..ale nevadi napravim to klidne jak to budem kompletovat.
 
Myslim ze muzu odpovedet ....jde prave o ty vahadla...vacka je jen nasledek...spis jsme se po rozebrani pozastavili nad jinou veci...jakto ze vacka sacich ventilu zadny problem nema?nesvedci prave to o technologickem problemu?
Protože 8 sacích ventilů a 4 výfukové jedou nonstop po rolnách. Viz příspěvek č. 8 tady.
 
Soucasti vymeny vacky...v jednom baleni je komplet vsechno...sakris vidis vyfotil jsem jen vacku ..novou..a to ze jsou k tomu pribaleny i ty vahadla co to vydrou jsem nevyfotil a nedal..ale nevadi napravim to klidne jak to budem kompletovat.

ahá to jsem nevěděl, že jde o celou sadu. A cena té sady tedy byla kolik že?
 
Ahaa...uz tomu rozumim..takze to je to vylepseni od novych motoru..a proto bezproblemova saci vacka...skoda ze je to nenapadlo uz driv i na te vyfukove.
 
ahá to jsem nevěděl, že jde o celou sadu. A cena té sady tedy byla kolik že?
Z mazdy jsem vezl dve krabice komplet vacku + sady tesneni pod viko,podlozky,pod vstriky, srouby,trubky celkem 10800 s dph, po primluve od Shr3ka
 
Back
Top