• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Skyactiv-G 2.5 A/T

Náádhernaa ;) Přesně na tuhle si dělám zálusk za pár let. Akorát ve stříbrné. No ale na barvu to jezdit nebude, tak uvidíme, která bude :p
 
Me se vic asi libi ten pred fl interier. Resp pristrojova deska. A barvu bych si zvolil taky jinou. Nicmene at kamaradovi dela radost a bezpecne vozi :)
 
No kamarád měl předtím bílého passata a bíla se mu líbí a když mu prodejce řekl,že z 10 mazd se prodá 8 červených a musel by čekat květen-červen,tak neváhal.
 
Jo, nekdy ty okolnosti tu barvu rozmluvi :D Cervena je hezka, ale tez bych ji nechtel..
 
naopak mi palubka přijde mnohem hezčí a modernější než ten zapadlej malej displej před fl
 
A nerikal jsi, ze se ti ty "tablety" nelibi? Me se tam nelibi a proto se mi libi vic ta starší.
 
souhlasím s vitusem, ten zapadlej dispej a nevyužitej prostor kolem něj nebyl moc fešnej. tohle je jednoduché a pohledné. za mě určitě za interiér po FL palec nahoru. kára je to krásná, leč já bych volil kombi. ať slouží ;)
 
tablety jsou hnusný, ale furt lepší než ta jeskyně s minidisplejem
 
Velice dobrý automat dva víkendy porovnával s novým passatem,DSG se může zahrabat.Kamošovi je 45roků nikdy neměl jiné auto jak koncern a manual nechce :)
 
Já bych automat nechtěl, ale pokud nechce řadit, tak si vybral dobře.;)
 
Dokonce jsem se díval, že v USA prodávají jen 2,5L
Zato všude mají foto jen "starého" modelu, tak nevím... Že by FL ještě nebyl za louží? nevíte někdo?
 
Nie, na tych fotkach je uz novy model, ale exterier v USA zmenili iba u verzii s vyssou vybavou. Interier je uz novy pre vsetky vybavy.
 
Takuto M6 uz mam aj ja asi 2 tyzdne, strebornu a vybavu Revolution, 2.0 manual. Mal som aj diesel pred faceliftom, ale presiel som na benzin, nielen kvoli problemom s vackovym hriadelom. Spotreba sa mi zatial drzi na 6,4 l/100 km, predtym s dieslom som mal 6. Rozdiel minimalny, dynamika podbna (aj ked v inych otackach), pocit z novej M6 uplne inde.
 
Back
Top