• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Skyactiv-G 2.5 A/T

  • Vlákno založil Vlákno založil Miky
  • Datum založení Datum založení
Když jsem sám, tak nedovírám dveře, ale většinou mám klíče v tašce na sedadle spolujezdce. Jinak jsem "ne"zamykání při obcházení auta vyřešil tím, že jsem dal manželce druhý klíč a tak si můžu chodit okolo jak chci (je-li uvnitř). Mé klíče nechám v kufru v tašce s doklady a nemusím nic nechat válet se v autě. A dokud nevyndám klíče z kufru, tak se auto nezamkne i když žena vystoupí. Někdy to vypadá komicky, když odcházíme z domu. Já jdu první s dámskou kabelkou abych se dostal do auta, pak teprve manželka s mými klíči (těmi zamyká dům).

tak to už je dost sofistikovanej inženýring .... :-D
 
JJ, jsem řízenej jak autíčko na dálkový ovládání :)
Předevčírem jsem zjistil, že se dá nastartovat i s klíči v kufru. Nejprve teda byly klíče v kabině, pak (vysával jsem) jsem je dal do kufru a po čase popojel, abych otočil auto k vysavači.
 
JJ, jsem řízenej jak autíčko na dálkový ovládání :)
Předevčírem jsem zjistil, že se dá nastartovat i s klíči v kufru. Nejprve teda byly klíče v kabině, pak (vysával jsem) jsem je dal do kufru a po čase popojel, abych otočil auto k vysavači.

Jsou v aute = startujes ;-)

Ale staci mit klice v kapse a jen se naklonit do auta ze nastartujes a uz se vzteka ....
 
S tim “jsou v aute” obecne moc nesouhlasim. Parkrat jsem si dal batoh s klicema do kufru a nestartoval jsem.
 
Taky nosim klic v batohu jako spravny batuzkar :D Jednou jsem chtel dat batoh do kufru a kdyz jsem zavrel kufr tak to neustale pipalo,takze vozim batoh na zadnim sedadle. Startovat jsem ani nezkousel protoze me iritovalo to pipani.
 
Když jsem auto koupil, tak jsem chtěl mít klíče v kufru (a vozit se) a nemohl jsem nastartovat. Od té doby jsou klíče (moje nebo manželčiny) v kabině. Až nyní (omylem) jsem je měl v kufru a auti startovalo. No nevím, možná na to má vliv kde v kufru jsou (blíž ke kabině/zadním dveřím). Možná to někdy testnu. :)
 
Určitě má vliv na akční rádius i stav baterie v kartě
 
Ahoj lidičky, dnes se mi do nejužšího výběru dostala 6ka s již zmíněným motorem. Narovinu vůz budem kupovat na dobu dokud pojede. Cca 10 let, chci se tedy zeptat na nějaké neduhy 2.5 ky spotřebu spolehlivost, dále spolehlivost automatu atd. Musím říct, že budem kupovat ojetinku do 50 tisíc a 3 let stáří. Je něco bližšího co by mi majitele mohli k tomuto vozu říci? Předpokládaný nájezd 15k ročně.
 
Když tady trochu víc zapátráš, najdeš zrovna k tomuto vozu dostatek vláken, kde se jeho vlastnosti hodně probírají. Za sebe napíšu, že nic kritického bys řešit neměl, pokud natrefíš na auto od majitele, který se aspoň trochu staral. Než jsem si tohle auto koupil, pročetl jsem doslova stovky článků včetně zkušeností majitelů, názory bazarů apod.

Doporučil bych Ti, aby ses snažil sehnat model po prvním faceliftu, tj. s novým interiérem. Nejenže bude o něco tišší, ale ten starší infotainment je na dnešní dobu dost pomalý. Novější rozhraní také není úplný zázrak, ale je celkem svižné, intuitivní a s výjimkou prémiových aut patří k tomu nejlepšímu na trhu.

Zkontroluj si taky stav podvozku a výfuku kvůli korozi, byť zrovna já tady na MazdaKlanu patřím spíše k menšině, která dodatečnou ochranu podvozku odmítá. Pokud tedy bude auto působit navenek zachovale a budeš mít jistotu, že majitel pravidelně měnil olej, měl bys být naprosto v klidu. Motor G192 ve spojení s automatem je statisticky držák, navíc s dnes už ojedinělým projevem. I po roce a půl mě baví jít s otáčkami až do omezovače.
 
Dobře zkusím se více porozhlédnout zde po fóru... Jinak to je dobře s tím odhlučněním no pofacelift nebo jak jsi to nazýval jiný interier to je ten co má už řadičku jako dsg rovně a ne se zatáčkama že ? Jinak jakou máš cca spotřebu když jedeš na klid ale neřešíš ji? Cca 60 obec 100 mimomesto?
 
Dlouhodobou spotřebu mám v létě 7,1/100, v zimě o pár desetinek výš. Model po faceliftu má rovnou dráhu u automatu, není to ten konstrukčně starší labyrint, i když i ten funguje zcela perfektně. Pár odkazů na zkušenosti majitelů vč. mého tématu máš tady. Podívej se na Auta našich členů, je tam toho víc:

Mazda 6 2.5i GL pohledem koncernisty
Teryho prvni Mazda
Vitusova M6 GJ 2,5 AT
 
Jinak to je dobře s tím odhlučněním no pofacelift nebo jak jsi to nazýval jiný interier to je ten co má už řadičku jako dsg rovně a ne se zatáčkama že ?
Odhlučnění je u GJ a GJ FL srovnatelné. Zlom nastává u druhého FL s označením GL. Viditelná znamení GL oproti GJ FL (jiný volant, jiné blinkry zrcátek, atd. atd.).
Více třeba zde: Mazda 6 (GJ/GL) - obecně ;)
 
Z mých poznatků se ohledně hlučnosti liší kus od kusu.Před koupí jsem prozkoumal asi 6 ks GJ před i po FL.Všeobecně je kombi o něco hlučnější než sedan.Některé vozy byly fakt hlučné a dokonce i po FL.Za to moje před FL je opravdu tichá,nemám odhlučněno, motoru do 4000 otáček nevím a aerodynamický hluk do 140 km/h velmi přijatelný.A nějaká meluzína se také nekoná.Trochu hlučí gumy na hrubém asfaltu.(mám Bridgestone, ale vzorek 3,5 mm.)Dokonce i mí známí mazdáci se podivovali nad tichostí vozu.Zkusil jsem nazout kola od kolegy z GH nové Dunlopy a ticho jako v kostele.Ale byly to 18-ky.Jo, a dost se snížil hluk odzadu,jak jsem dodal rezervní kolo a šroubem ho upevnil ke kastli.Všimla si toho i má drahá polovička a to je co říct..S autem jsem nadmíru spokojen.Takže je třeba prozkoumat více kusů,ale u nás jich moc není.
 
Když tady trochu víc zapátráš, najdeš zrovna k tomuto vozu dostatek vláken, kde se jeho vlastnosti hodně probírají. Za sebe napíšu, že nic kritického bys řešit neměl, pokud natrefíš na auto od majitele, který se aspoň trochu staral. Než jsem si tohle auto koupil, pročetl jsem doslova stovky článků včetně zkušeností majitelů, názory bazarů apod.

Doporučil bych Ti, aby ses snažil sehnat model po prvním faceliftu, tj. s novým interiérem. Nejenže bude o něco tišší, ale ten starší infotainment je na dnešní dobu dost pomalý. Novější rozhraní také není úplný zázrak, ale je celkem svižné, intuitivní a s výjimkou prémiových aut patří k tomu nejlepšímu na trhu.

Zkontroluj si taky stav podvozku a výfuku kvůli korozi, byť zrovna já tady na MazdaKlanu patřím spíše k menšině, která dodatečnou ochranu podvozku odmítá. Pokud tedy bude auto působit navenek zachovale a budeš mít jistotu, že majitel pravidelně měnil olej, měl bys být naprosto v klidu. Motor G192 ve spojení s automatem je statisticky držák, navíc s dnes už ojedinělým projevem. I po roce a půl mě baví jít s otáčkami až do omezovače.
Zase ta pitomá elektronická ručka,člověk si fakt nevybere.Já jsem s tou starší navigací celkem spokojen,hutorí po česku,displej funguje i za jízdy,nové mapy jsou,pojezdil jsem ted skoro celé Česko a OK
 
Dlouhodobou spotřebu mám v létě 7,1/100, v zimě o pár desetinek výš.
To jsou ty paradoxy - já mám v zimě spotřebu nižší než v létě - tentýž motor s automatem. :D Nicméně už několik týdnů (tankuji plnou min. 1x týdně) mám dlouhodobý průměr 7,48 l/100 km.
 
Zase ta pitomá elektronická ručka,člověk si fakt nevybere
Z elektronické ručky jsem že začátku měl strach, ale nakonec jsem za ní byl rád a rychle jsem si zvykl na automatické obdržení při rozjezdu. A hlavně se s ní dá stále driftovat na sněhu :D akorát se musí počítat s menší odezvou...
 
Back
Top