VÝMĚNA POLOMOTORU
Tak dnes jsem si převzal auto.
Tak motor jde po výměně tiše, nic necvaká, nechrastí, nevibruje. Zatím se motor zdá v naprostém pořádku.
Brzdy brzdí, nevibrují, senzory a veškerá elektronika se zdá v pořádku, předek krásně slícovaný - nejde poznat ze se s tím něco dělalo.
Prvních 300 km - zatím tedy nemohu točit nicméně, jede hezky, táhne plynule, spojka, řazení paráda nemám co vytknout.
Jednu věc nechápu - přístup servisu je úplně jiný než psali další kolegové - dostal jsem náhradní trojku, vše trvalo týden přesně, ale dostal jsem i záruční protokol se seznamem všech dílů a zápis do servisní knížky - tedy řádně vedená reklamace a žádné tady to máte a nic vám k tomu nedáme a neřekneme.
Teď to budu samozřejmě pozorovat tak uvidíme až bude větší nájezd, ale myslím když to funguje teď tak už by se tomu nic stát nemělo a to klepání budu doufat že už na této sérii polomotoru není.
Náhradní trojka po 3500 km neklepala.
Musím poděkovat Mazdě ČB Auto a panu Suppikovi, takto má vypadat férový přístup servisu.
Zde nějaké fotky, které jsem chtěl hlavně kvůli stavu motoru ohledně tvorby karbonu, potěšilo mne, že spojka vypadá moc hezky.
Po tom jaké jsem měl nervy z toho co jsem tu četl a hlavně když jsem viděl tu 3BP na kterou jsem se jel podívat musím říct, že se mi hodně ulevilo a Mazdička už zas oěkně jezdí (ona jezdila i předtím jen si k tomu cvakala).
Zobrazit přílohu 47538 Zobrazit přílohu 47539 Zobrazit přílohu 47540 Zobrazit přílohu 47541 Zobrazit přílohu 47542 Zobrazit přílohu 47543 Zobrazit přílohu 47544 Zobrazit přílohu 47545 Zobrazit přílohu 47546 Zobrazit přílohu 47547