Taky jsem byl mile překvapen.
Taky mne to zajímá - ať je to cokoliv na věci to nic nemění, prostě už mám jiný motor ale bylo by fajn to vědět plus k tomu nějaký odborný odhad do jaké míry je to závažné, zda třeba po 100 tisicich hrozí KO nebo je to záležitost 300 tisíc, no a nebo to prostě jen bude rachtat ale motor bude běhat spolehlivě dál. Jde taky o lidi co si ty auta budou kupovat jako ojetiny a zároveň dobré vědět pro nás první majitele. Či zda to třeba postihlo jen určité výrobní série modelových rok a td.
No snad se to časem dozvím.
Každopádně teď mám ještě 8 měsíců záruku tak to budu sledovat, ale snad už to bude bez problému - zatím jak píšu jsem velmi mile potěšen jednak tím, že se auto chová úplně stejně jako před výměnou a jen odpadlo to cvakání a za druhé to jak se k tomu servis postavil a dostal jsem nějaké podklady a td - po tom co tu ostatní psali, že nic nedostali.
A ještě to mělo jednu pozitivní zkušenost.
Utvrdil jsem se v tom, že jsem zvolil správně hatchback za deště se mi ten sedan ukázal dost nepraktický - kamera zasratá (to je klasika u všech) ale mokré sklo zrcátka a couvat s tím byla lahůdka po slepu. To že tam nedostanu bednu mi bylo jasné hned, světly strop a sloupky bych přežil ale tmavá varianta se mi líbí víc. Na druhou stranu je ten sedan víc dospělý a pár lidí z okolí si myslelo že mám 6 dokud se nekoukli na nápisy z boku. Nicméně když jsem se při koupi rozhodoval dost mi to pak ještě vrtalo hlavou a takhle mít na týden tu možnost si to porovnat bylo fajn.
Jj bude se to prý posílat do Japonska na rozborku.Tady by mě opravdu zajímalo čím to může být. Osobně, když jsem to slyšel, tak to odhaduji na vůli v pístním čepu nebo v důsledku nižšího tlaku oleje při nízkých otáčkách a nepřesnosti ve výrobě/vadě ve výrobě na vůli v ložiskách ojnic. Fakt jsem zvědavý jestli se dozvíme resumé...
Taky mne to zajímá - ať je to cokoliv na věci to nic nemění, prostě už mám jiný motor ale bylo by fajn to vědět plus k tomu nějaký odborný odhad do jaké míry je to závažné, zda třeba po 100 tisicich hrozí KO nebo je to záležitost 300 tisíc, no a nebo to prostě jen bude rachtat ale motor bude běhat spolehlivě dál. Jde taky o lidi co si ty auta budou kupovat jako ojetiny a zároveň dobré vědět pro nás první majitele. Či zda to třeba postihlo jen určité výrobní série modelových rok a td.
No snad se to časem dozvím.
Každopádně teď mám ještě 8 měsíců záruku tak to budu sledovat, ale snad už to bude bez problému - zatím jak píšu jsem velmi mile potěšen jednak tím, že se auto chová úplně stejně jako před výměnou a jen odpadlo to cvakání a za druhé to jak se k tomu servis postavil a dostal jsem nějaké podklady a td - po tom co tu ostatní psali, že nic nedostali.
A ještě to mělo jednu pozitivní zkušenost.
Utvrdil jsem se v tom, že jsem zvolil správně hatchback za deště se mi ten sedan ukázal dost nepraktický - kamera zasratá (to je klasika u všech) ale mokré sklo zrcátka a couvat s tím byla lahůdka po slepu. To že tam nedostanu bednu mi bylo jasné hned, světly strop a sloupky bych přežil ale tmavá varianta se mi líbí víc. Na druhou stranu je ten sedan víc dospělý a pár lidí z okolí si myslelo že mám 6 dokud se nekoukli na nápisy z boku. Nicméně když jsem se při koupi rozhodoval dost mi to pak ještě vrtalo hlavou a takhle mít na týden tu možnost si to porovnat bylo fajn.