Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Tento “jav” sa vyskytuje viac menej u všetkých splovákoch dokonca aj u motocyklových motoroch. Je to závislé hlavne od teploty motora a v akej sa práve vypne. Pri prevádzkovej teplote je nasávaná zmes ochudobnená v pomere vzduch/benzín a preto to chvílu trvá. Pri studenom motore je to zase opačne, zmes má viac benzínu ako vzduchu ( sitič ) Potom zahráva rolu aj poloha piestu v akej úvrati sa nachádza. Preto aj i- stop vypne motor v ideálnej polohe stlačenej zmesi aby hneď nastal výbuch.Ale nebudu kecat že by mě též zajímalo co to způsobuje. Ale beru to spíše jako vlastnost. Je to zvláštní jev. Pokud zahraty motor stojí půl hodiny tak naskočí krásně. Ale jestliže se jedná o pár minut tak to právě jakoby zakopne.
Samsung S22 256GB Tapatalk
Píšeš "kuckavý start" a to je pro mě něco jiného než že to jen o 1-2 vteřiny dýl točí.Však píšu ačkoli možná nepřesně že točí cca o 2 vteřiny déle. Alespoň tedy v mém případě asi běžný jev těchto motorů.
Samsung S22 256GB Tapatalk