99luftbalons
rodinný člen KLANu
- 1 378
Co ti brání nechat si ten výkon někde změřit a když bude menší, tak to v Mazdě reklamovat. To budeš čekat, až vás někdo při předjíždění sejme?Priznávam, že náš názor (s manželkou) je ovplyvnený použivaním preplňovanými motormi.
Avšak nesúhlasím, že sa nejak bojíme otáčok motora. Priznám sa, že mi tak vrtalo auto v hlave, že som testoval, skúšal ako optimalizovať predbiehaci manéver vo variáciach hard kick down z normal režímu, sport režímu, tiež som skúšal plyn stlačiť až po kick down (neprerazil som ten posledny klik) opäť v režíme normal, sport. Výsledok rovnaký .... to auto nemôže mať 132 kw.
Dynamika je lineárna, ale krivka veľmi veľmi jemná.
Jazdím aktuálne ešte na Octavii III 135kw 4x4 a Octavii 110 kw a čo sa týka dinamiky/komfortu obiehania cítime sa obaja lepšie v ŠKODE.
Mám v pláne ešte postaviť proti sebe Mazdu a tieto dve autá na race 0 - 100, 50 - 100, 70 - 120 km. Obávam sa však, že Mazda bude ťahať za kratší koniec.
Bohužiaľ musím manželku naučiť novým spôsobom bezpečného predbiehania ako som spomínal vyššie. Dať si odstup, rozkotúľať sa vo svojom jazdnom pruhu za neustáleho pozorovania či nejde niečo oproti a až potom zahájiť obiehaci manéver. Štve ma to.
Manželka bola super vodič s vierou vo svoje schopnosti. V mazde si absolútne neverí a je to poznať.
Spotrebu neriešim, holt úprimne je vysoká.