Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
to je eko jízdas Géčkem klidně i za 5,2 litru/100km při opatrném doprovodu syna na zakoupené motorce z Prahy do Otrokovic, mimo dálnici, max.80-90km/hod., ale to pak jízda opravdu nebaví
Eko jizda a plachtenito je eko jízda
Kdyz jsem je mel pujcene, tak mi prislo, ze Sky-X v lehci 3/CX-30 s automatem jede snad i o chlup lip, nez 2.5 v Mazde 6, a i pres velmi svizne svezeni jsem mel spotrebu kolem 6.5... coz je samo o sobe nicnerikajici, ale kdybych si podobne hral s dynamikou moji sestky, budu v rozmezi 8 - 9, u MX-5 s G dvoulitrem (pravda trochu Mazdou modifikovanym) urcite nad 7.5. Takze za me tam nejaky benefit nizsi spotreby vzhledem k vykonu je; otazka vzdy je, jestli to pripadny kupce-zajemce vyuzije s ohledem na svoje nejcastejsi trasy a jizdni styl... kdybych vzal prumer ze silnic, tak vetsina lidi jezdi spis v klidu a skoro predpisove, a pro tento "prumer" je urcite Sky-X naprosto zbytecny a Gcko jezdi taky usporne.Tak nějak nevidím ten benefit Skyactive-X, takovou spotřebu mám se svou Mazdou 3 taky. Dlouhodobě průměr 6,6. Pokud dodržuji rychlosti tak na dálnici 7 a třeba cestu z Děčína do Liberce a zpět dám za 5,8 (jednou i za 5,5 ale to mě ta jízda fakt nebavila). Ale jinak kdybych dneska kupoval trojku, tak jdu samozřejmě do X taky. Jen když ten motor byl Mazdou představen, tak to vypadalo, že bude jezdit o hodně úsporněji, než je nakonec skutečnost.
Za rok a půl 50k s průměrem 6.1. Je to AWD manual. Naprostá spokojenost. A zajímá mě to odhlučnění, můžu poprosit o info jaký je výsledek až to bude hotové?mne v ramci toho updatovali sw a super uz to necuka a chladic jen kontrola a pry ok... jinak za me motor naprosta pecka.... uz je zajety po 20tkm (2x menen olej) a jsem strasne spokojen jak s vykonem, tak spotrebou, neuveritelny...ted nechavam odhlucnit a pecka
Já jsem nic nezaznamenal. Zda se mi to stejný před 10k i po 10kZdravím všechny Mazďáky / čky. Můžu se vás zeptat, jak je to s tím údajným odjištěním plného výkonu motoru Skyactiv X při nájezdu 10000 Km? Je na tom něco pravdy, nebo je to jenom kec? pozoroval jste někdo nějakou změnu při dosažení tohoto nájezdu?
Mne zase prislo ze cim vic bylo najeto, tim lip to auto jelo a hlavne po letosni aktualizaci, najel jsem 27tis km, moc me mrzi, ze ho nedavaj do M6Zdravím všechny Mazďáky / čky. Můžu se vás zeptat, jak je to s tím údajným odjištěním plného výkonu motoru Skyactiv X při nájezdu 10000 Km? Je na tom něco pravdy, nebo je to jenom kec? pozoroval jste někdo nějakou změnu při dosažení tohoto nájezdu?
Me to skube při slabším plynu kolem 2800 ot.No mě spíš přijde, že po tom přehrání SW v rámci svolávačky to škubne při prudké akceleraci víc, než předtím.
To jsem mel pred aktualizaci (kveten/cerven) pak superMe to skube při slabším plynu kolem 2800 ot.
Je to tady, příspěvek číslo 11 v tomto vláknu.Zdravím všechny Mazďáky / čky. Můžu se vás zeptat, jak je to s tím údajným odjištěním plného výkonu motoru Skyactiv X při nájezdu 10000 Km? Je na tom něco pravdy, nebo je to jenom kec? pozoroval jste někdo nějakou změnu při dosažení tohoto nájezdu?