• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín SkyActiv-X zkušenosti

Zdravím. Máme za sebou 10 dnů road tripu po Rakousku, Slovensku, Polsku. Byl jsem celkem šokován hned po prvním dnu cesty, kdy auto ukázalo po dojezdu spotřebu 4,7 L. v žádném případě jsem na spotřebu nejel, ale je pravda, že jsme jeli na pohodu po okreskách. Tankoval jsem po cestě na MOL a nemůžu si pomoci, ale přišlo mi, že autu ta MOLka moc nechutnala. Pak jsem tankoval na OMV a v Polsku ORLEN a auto jelo líp. Jaké máte Vy, zkušenosti s MOL?
 
Po 3 letech a 35000 žádný úbytky.Byt tebou řešil bych to v servisu.

Odesláno pomocí Tapatalk.
 
Asi i záleží na stylu jízdy. I v návodu se pise, že úbytek až 0.8 l/ 1000km je normální jev.
 
Výrobce se chrání.I když někdy jezdím rychle a zběsile tak je to pořád u horní tečky

Odesláno pomocí Tapatalk.
 
Tak nevím jak vy, ale alespoň u mě to škubání motoru ta svolávačka bohužel nevyřešila. Myslel jsem si. že jo, protože to bylo během léta mnohem lepší, ale asi to bylo jen počasím nebo tím, že resetovali nějaké adaptace.

Teď je to jako dřív, škubání při řazení, škubání při podřazení, škubání při restartu start stopem. Asi to auto má prostě nějaké blbý mapy a pokud je pod 20 stupňů, jezdí to příšerně.
 
Tak nevím jak vy, ale alespoň u mě to škubání motoru ta svolávačka bohužel nevyřešila. Myslel jsem si. že jo, protože to bylo během léta mnohem lepší, ale asi to bylo jen počasím nebo tím, že resetovali nějaké adaptace.

Teď je to jako dřív, škubání při řazení, škubání při podřazení, škubání při restartu start stopem. Asi to auto má prostě nějaké blbý mapy a pokud je pod 20 stupňů, jezdí to příšerně.
Vazne zvlastni - osobne bych reklamoval a nechal znova komplet prehrat nebo neco spatne, mas 137kw?
 
Tak nevím jak vy, ale alespoň u mě to škubání motoru ta svolávačka bohužel nevyřešila. Myslel jsem si. že jo, protože to bylo během léta mnohem lepší, ale asi to bylo jen počasím nebo tím, že resetovali nějaké adaptace.

Teď je to jako dřív, škubání při řazení, škubání při podřazení, škubání při restartu start stopem. Asi to auto má prostě nějaké blbý mapy a pokud je pod 20 stupňů, jezdí to příšerně.
To je už moc. Mě to i po přehrání FW skubne lehce před 3000 ot a to jen když mám hodně lehkou nohu. Jinak je to bez skubani.
To tvé chování je už fakt divné a také bych reklamoval.
 
Po update SW stále beze změn a stále řazení ok, nastěstí. Ztráta oleje s ročním nájezdem 10 tis. nezaznamenáno, také naštěstí ok.
Pokud někdo má opačné zkušenosti viz výše - mrzuté. Ztráta oleje bývá chráněna u všech automobilek podobně a to 1 litr/á 1000km, takže bez šance a řazení je individuální, nechci nikomu brát iluze, ale bez šance :-(
 
Zdravím všetkých majiteľov cx-30. Kupoval som auto ako úplne nové s motorizáciou x186 awd automat. Od cca 2000km počuť dosť výrazné rachotanie (klepotanie) v oblasti motora počas jazdi od 70 do 140km/h pri otáčkach od 1200 do 3500 a viac s tempomatom aj bez. V servise ma odpálkovali už niekolˇko krát so slovami "je to normálny prejav motora". Máte s tým niekto skúsenosť? Chcem naozaj vedieť o čo ide, pretože som skúšal viac modelov s týmto motorom a nič podobné sa tam neprejavovalo. Prikladám video kde to zreteľne počuť.
 
@dejvidcx30 Dělá mi to úplně stejně, taky mi řekli to samý. Mě to teda normální moc nepřijde, ale to ať si vyřeší příští majitel. Díky bohu, že jde ta plečka z domu.

 
Ma nekdo problem se skubanim (ztratou vykonu) mezi 2000-3000 otackama na stupen 2,3 pri lehkem pridavani plynu?
Mam 2020-Benzin-132Kw a docetl jsem se na FB, ze to dela nekomu i u 12 let stare Mazdy a jen u zapnute klimatizace.
Testoval jsem to pote prave s/bez klimatizace a opravdu je to tim. Zapnuta klima, mirny plyn, najednou propad vykonu, jak kdyz vas nekdo zatahne za prdel.
V original Mazde mi nic nerekli, na diagnostice nic neni :( Uz jsem z toho trochu zoufaly.
Dokazal by nekdo poradit/pomoci?
Diky moc.
 
Máme v rodine CX-30 uý vyše troch rokov, verziu novšiu - 186 koní. Ale sú niekde začarované pod kapotou, 50 z nich stále spí... :-( Tempomat hore kopcami nedrží, nastavenú rýchlosť 138 km/h znižuje aj na 125. Vysvetľujem si to normou Euro6... Motor zbytočne komplikovaný, efekt nepatrný. Autom jazdí manželka, denne, krátke trasy. Dlhodobá spotreba 7,5 l. Akumulátor odchádza po troch rokoch. Sviečky menili na tretej záručnej. Za hriešnych 64 €/kus!!! Ja si užívam so staršou Mazdou 3, odčipovanou Shrekom a spokojne si krochkám... Vzadu perfiš viacprvok, nádhera. Tempomat drží kopec - nekopec. Horšie sú jedine xenóny, tie sú fakt len priemerné, a LED na CX-30 svietia parádne. O rozdielnych cenách, síce v priebehu 6 rokov, ani nehovoriac (18/28 tis. €).
 
Máme v rodine CX-30 uý vyše troch rokov, verziu novšiu - 186 koní. Ale sú niekde začarované pod kapotou, 50 z nich stále spí... :-( Tempomat hore kopcami nedrží, nastavenú rýchlosť 138 km/h znižuje aj na 125. Vysvetľujem si to normou Euro6... Motor zbytočne komplikovaný, efekt nepatrný. Autom jazdí manželka, denne, krátke trasy. Dlhodobá spotreba 7,5 l. Akumulátor odchádza po troch rokoch. Sviečky menili na tretej záručnej. Za hriešnych 64 €/kus!!! Ja si užívam so staršou Mazdou 3, odčipovanou Shrekom a spokojne si krochkám... Vzadu perfiš viacprvok, nádhera. Tempomat drží kopec - nekopec. Horšie sú jedine xenóny, tie sú fakt len priemerné, a LED na CX-30 svietia parádne. O rozdielnych cenách, síce v priebehu 6 rokov, ani nehovoriac (18/28 tis. €).

Automat alebo manuál.
 
Spotreba 7.5 na kratsi trasy a se zvednutou SUV kastli je dost skvely, podle me (s trojkou 165 k jsem v podstate nedokazal jezdit za min, a to jsem mel kratkych tras naproste minimum; s CX5 s dvoulitrem a manualem manzelka kratsi mimomestsky trasy nedokazala jezdit pod 9, ted s Peugeotem 5008 s povestne tragickym PureTech trivalcem a 8st automatem tam pred dovolenou, nez jsem to 2600 km dlouhou trasou sraz pod osm, svitilo 8.6).

A tech 186 k v pripade mnou zapujceneho kusu tahnulo rozhodne lip, nez 6 se 194 k... vzal jsem ji tenkrat na svou oblibenou okresku. Jestli se to vyplati, nebo ne, s prihlednutim k vetsimu riziku neznameho motoru a trosku drazsimu servisu, to uz je vetsi otazka, ale zas na to prodejci dopredu upozornovali, tak si to kazdy mohl spocitat a pripadne i naplanovat kratsi vlastnictvi noveho... cenu si tyhle Mazdy drzi stejne skvele, jako predchozi generace a jine modely automobilky. Tak vzdycky se to da prodat pred vetsim servisem, nebo ve veku, kdy konci zaruka a hrozi vetsi riziko.
 
Back
Top