Tlak v pneu jsem právě dával všude 2,5, aby nebyly zbytečně moc měkký a snížil se odpor.
Ano, odchylka je mi jasná, že nějaká bude. Pak jsem ale také zmiňoval tu jízdu z kopce se zařazeným kvaltem. Třeba dnes ráno mi to vůbec nespadlo na 0,0L, ale celou dobu tam viselo 2,8L. Možná sytič?
Mám to auto od tchána, který si koupil novější 6ku. Je takový blázen a s každou prkotinou lítá do servisu, takže pochybuju, že by na tom bylo něco zanedbaného. To byl také hlavní důvod, proč jsem si to auto vzal a nenechal ho to poslat do světa. Ale přístup servisu je pak věc druhá. Jezdil na Spořilov a na ten jsem moc chvály nezaregistroval. Zkusím večer doma projet papíry ze servisů. Olej určitě není starší jak půl roku a předpokládám, že přitom měnili i filtry, ale...kdo ví. Hlavně budu hledat záznam o svíčkách.
Ok, zkusím teď nějak vyjezdit nádrž a pak natankuju 100ku a uvidíme...z toho pak bude příp. vyplývat, že mám na 100ku jezdit furt, nebo bude sloužit jen k měření spotřeby, pročištění bordelu, nebo tak něco?
Co ten zvuk z výfuku? Nic podezřelého?