• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

STK 2016 a dále

s MPS jsem novými Emisemi a Technickou nakonec prošel ok.

Musel jsem teda na auto nahodit zpátky originál zadní světla, ale to je taková maličkost co mě stála kilo navíc a pár minut práce v dešti :D
Jinak s ostatními aftermmarket díly (nerez výfuk, rozpěry mezi tlumiči, snížený podvozek silnější stabilizátory, ostatní ledky...) nebyl žádný problém.

Emise byly v normě i přes to, že mám v jednotce nahranou Stage1+ mapu. Trošku byly kecy na otevřený sání s kuželovym filtrem, že to tam nemá co dělat, ale nakonec to technik přešel.
Všechny readiness kody jsem měl načtený v pořádku. (týden před technickou jsem si je byl projížďkou s danou sekvencí otáček a rychlostí všechny aktivovat).
screenshot.jpg

Například pro MPS ta aktivační sekvence readiness kodů vypadá takto:
EmisionTest.PNG
 
Tak dnes STK a emise úspěšně za mnou... Dorazil jsem tam v deset a ve dvě jsem byl hotovej. Ráno jim nefungoval systém takže tam byl trošku přetlak. S technikem jsme zjistili že všechny technický dělal přímo on, tak povídal že je Mazda pěkná jako liška...
 
jj přesně... Teda zespodu navrch se drží.
 
Hlásím edit 2017. Šedá GH úspěšně před chvílí prošla.
Emise klasicky při online napojení na PC. 4x tůrování k omezovači a držení volnoběhu. STK pečlivě vše nafoceno a zkontrolováno (auto musí být na dílně určitý čas).

Ráno jsem si vzpomněl, že jsem nevyndal záslepku EGR, a tak jsem (omylem :D ) prošel i se zaslepeným EGR. Takže předpokládám, že readiness kódy nejsou hlavní kritérium. V zápise mám: "Výsledek readiness kódů - neúplné"

Auto bylo pochváleno, že je ve výborném stavu a počet závad krásná velká NULA :)
Konec reportu ;)
 
Hlásím edit 2017. Šedá GH úspěšně před chvílí prošla.
Emise klasicky při online napojení na PC. 4x tůrování k omezovači a držení volnoběhu. STK pečlivě vše nafoceno a zkontrolováno (auto musí být na dílně určitý čas).

Ráno jsem si vzpomněl, že jsem nevyndal záslepku EGR, a tak jsem (omylem :D ) prošel i se zaslepeným EGR. Takže předpokládám, že readiness kódy nejsou hlavní kritérium. V zápise mám: "Výsledek readiness kódů - neúplné"

Auto bylo pochváleno, že je ve výborném stavu a počet závad krásná velká NULA :)
Konec reportu ;)
Gratulace :)
 
Dneska úspěšně prošla i stříbrná ;) Průběh naprosto stejný, jako jsem psal nahoře, žádné novinky ani změny (teda jedna - dostal jsem na výběr jestli chci zelenou nálepku nechat nebo odlepit z RZ :) )
Auto bylo taktéž pochváleno a celkový počet závad - NULA :cool:
Další report podám za dva roky :)
 
Jen taková poznámka k článku, co už dříve přiložil @Vitus. Nějak jsem ho dříve nezaregistroval (http://www.autoforum.cz/zivot-ridic...steji-vyhazuje-od-stk-na-toto-si-dejte-pozor/).

Bod č.4 neplatí, alespoň tady u nás na Dálném východě. :D STK na Zlínsku evidentně nedokáží rozpoznat chybějící DPF filtr. Pár kolegů si jej nechalo demontovat a všichni prošli. Naposledy dokonce majitel M6 GH, který byl trochu nervózní, protože tam byl asi před měsícem a všude četl, jak jsou teď na emisích strašně přísní a zaměřují se na DPF nebo bypass EGR ventilu. Nakonec mu dělali problémy kvůli nehomologovaným LED žárovkám. Podotýkám, že mu je nedával @Natural. Byla to jeho vlastní iniciativa a koupil si nějaké no-name šmejdy. Technikovi na STK vadily zejména LEDky nad SPZ. Kolega je musel na místě přehodit, jinak by neprošel. Samozřejmě je hodinu po odjezdu z STK vrátil zpátky. Ale to, že auto nemá DPF filtr, nikomu očividně nevadilo. On sice tvrdil, že dieselová Mazda 6 jezdí i bez DPF v rámci emisního limitu, ale stejně tak nedávno prošel i VW Tiguan 2.0TDI a letitá OII 2.0TDI. :eek: A tam už o tom úspěšně pochybuji.
 
Nový článek:
http://www.auto.cz/mereni-emisi-v-roce-2017-co-vsechno-se-zmeni-a-kdo-uz-neprojde-106691

Cituji a ptám se na váš názor - co upravené sání motoru, jaký máte názor?

Možná projde, možná ne
Mechanicky upravený motor
Součástí měření emisí je vizuální kontrola. Nejrozšířenější typy vozidel emisní technici dobře znají, u méně obvyklých aut však budou třeba větší turbodmychadlo či přímé sání odhalovat obtížněji. Pokud se do takových úprav pouštíte, dbejte na řemeslném provedení. V autodatech běžně dostupných na stanicích měření emisí nejsou nákresy motorového prostoru – technik tak rozpozná jen zjevně nepůvodní součásti. Pokud vše vypadá originálně a nemá problém s čistotou spalin, může i výrazně modifikovaný motor na SME projít. Tím ale nechceme říci, že je to legální.
 
Dneska úspěšně prošla i stříbrná ;) Průběh naprosto stejný, jako jsem psal nahoře, žádné novinky ani změny (teda jedna - dostal jsem na výběr jestli chci zelenou nálepku nechat nebo odlepit z RZ :) )
Auto bylo taktéž pochváleno a celkový počet závad - NULA :cool:
Další report podám za dva roky :)
Hlásím, že 13 roků stará M 3 prošla na STK taky s počtem závad - NULA. Narychlo jsem musel měnit pravé lano k ruční brzdě, které odešlo po 3 rokách ( trochu malá výdrž ). Jenom mne překvapila cena emisí - u nás 700 Kč a 30 km od domova 250 Kč. Jinak žádná buzerace ohledně LEDek, důležité, že vše svítilo,a spíše než by někoho vyhodili, tak poradí (hlavně bez všimného do kapsy ). Zelenou nálepku mám od posledně přelepenou bílou, takže odpadlo škrábání.
 
Naši japonku taky čeká tento týden STK, tak jsem zvědavý hlavně na SME. Ale díky @Natural nikdo nebude pindat na nesvítící osvětlení RZ :) A jestli nebude počet závad O, tak se vrátím k Peugeotu :p
 
Naši japonku taky čeká tento týden STK, tak jsem zvědavý hlavně na SME. Ale díky @Natural nikdo nebude pindat na nesvítící osvětlení RZ :) A jestli nebude počet závad O, tak se vrátím k Peugeotu :p

Tak SME a STK naprosto v klidu, potěšily slova chvály, že je jako nové, líbilo se, prostě M6 :D
A diody v předních světlech nikdo neřešil... Ale rozhodně byli důkladnější než před pár lety.
 
Poslední úprava:
Tak jsem dnes prošel STK bez závad.jen mě udivilo jak technik vše zkoušel,všechny pásy i okna jestli fungují,povinná výbava,zadní stěrač.a pořád svítil do motoru a asi hledal něco ale nenašel nic
 
Máte někdo praktickou zkušenost z roku 2018 se špatnýma Readiness kódy vs STK? Mám u Components Incomplete.
 
Mám pře sebou protokol z posledních emisí, co jsme dělali a v kolonce - VÝSLEDEK KONTROLY READINESS KÓDŮ: neúplné a vozidlo emisemi prošlo - 4x prošlápnuto. A musí tedy sedět jednotlivé komponenty u STAV READINESS, které jsou podporované a následně otestované.
 
Mám pře sebou protokol z posledních emisí, co jsme dělali a v kolonce - VÝSLEDEK KONTROLY READINESS KÓDŮ: neúplné a vozidlo emisemi prošlo - 4x prošlápnuto. A musí tedy sedět jednotlivé komponenty u STAV READINESS, které jsou podporované a následně otestované.
Tak to je stejné, jako 2017. Dle mého se opravdu jen změnila nutnost focení na emisích. STK 2016 a dále

Peťo vytáhni záslepku na EGRu a kódy budou v cajku ;)
 
Tak to je stejné, jako 2017. Dle mého se opravdu jen změnila nutnost focení na emisích. STK 2016 a dále

Peťo vytáhni záslepku na EGRu a kódy budou v cajku ;)
Kdyby dnes muj mechanik nerekl,ze to neprojde kvuli tem kodum,tak to neresim.. Z hlediska mereni se az tak nebojim,jde mi hlavne o ty kody. Navic kdyz me tu vyhodi,tak nemuzu jet jinam,kde "primhouri" oko.
Jinak EGR bych mel mit v poradku vic foto,ale muzu ho zkusit odslepit..4fcb4bab8ad7beb4a452522f3d1f887a.jpg

Odesláno z mého C2105 pomocí Tapatalk
 
Back
Top