• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

STK 2016 a dále

U mého dieselu se v září na Emisích technik strašně bál, že bude problém a pak se divil, že to prošlo úplně bez problémů, na STK naštěstí taky bez problémů a pochvala, že auto pěkně brzdí a že je vidět, že do něho něco investuji 🙂 je to jen o té péči no, pak i s dieselem co má 244 tis. najeto není problém
 
To je ono, musí se do aut něco investovat 👍 . Jenže jsme v Čechách resp. v Evropě a zde převládá až na výjimky jednotný názor:,, auto má jen jezdit, žádné investice, žádné peníze,, a když je to neúnosné, tak o dům dál...
Smutné je, že to už platí i Německu nebo Rakousku, kde to dříve bylo spíše vzácnost.
Český tunel se také naučili..........
 
Ja som tento tyzden mal zaujimavu skusenost na STK, predomnou stara zelena felda kombi, komplet prahy a lemy vyzrate, kazdy panel mal iny odtien farby, extremne nepravidelny volnobeh a auto sa cele triaslo, proste ubohy stav, auto na vrakovisko, ale dostal papiere na dalsie dva roky. A na mna sa technik mracil, lebo mi blbne gombik na kufor, nech s tym nieco spravim, az na 3ti pokus sa otvoril
 
Dnes jsem byl s Mazdou na první STK a prošla bez jediné závady. Nejvíc mě zajímalo jak jsou na tom brzdy, protože těma jsem se za poslední dva roky nejvíc zabýval, a naštěstí jsou pohodě s rovnoměrným účinkem. Technik mi jen trochu pošteloval světla, ale překvapilo mě, že taky kontroloval jestli se pásy správně navíjí.
 
Pásy sa musia kontrolovať ako aj prkotiny ako osvetlenie v odkladacej skrinke pred spolujazdcom. Majú kamery boja sa ako čert kríža. Situácia môže byť v inom meste iná ale v Bratislave kde som bol naposledy to tak bolo.
 
Dnes jsem byl s Mazdou na první STK a prošla bez jediné závady. Nejvíc mě zajímalo jak jsou na tom brzdy, protože těma jsem se za poslední dva roky nejvíc zabýval, a naštěstí jsou pohodě s rovnoměrným účinkem. Technik mi jen trochu pošteloval světla, ale překvapilo mě, že taky kontroloval jestli se pásy správně navíjí.
Navijanie asi moc neriesil, ale skusal, ci sa zasekne. Brzdy na GH su tak, predne funguju v pohode bez nejakej udrzby, zadne po 2-3 rokoch od vymeny/cistenia sa zapecu a zahrdzaveju vodiace capy, zacnu brzdit nerovnomerne. Idealne kazde dva roky dat vycistit a namazat, predok aj zadok.
 
Hoši. Doporučte dobré STK někde v Praze či jejím okolí. Nějak mě už nebaví Auto Jarov přes známost tam čekám více než hodinu a parkování tam je úzké a sotva tak na 5 aut. Díky za tipy. Příští týden musím někam zajet prodloužit tu technickou. V tomhle zlatá Amerika.
 
Hoši. Doporučte dobré STK někde v Praze či jejím okolí. Nějak mě už nebaví Auto Jarov přes známost tam čekám více než hodinu a parkování tam je úzké a sotva tak na 5 aut. Díky za tipy. Příští týden musím někam zajet prodloužit tu technickou. V tomhle zlatá Amerika.
Já mám celkem dobrou zkušenost s jednou v Michli - Pronto STK, Ohradní 56/1575. Přiměřené až krátké objednací lhůty, čekám tak max. 15-20 minut po objednacím čase, když jsem první ráno, tak nečekám vůbec. Vždycky jsem tam zaparkoval bez problémů, přestože to tam není velké, nechovají se nabubřele. Recenze na Googlu 4,4, tak asi nejsem sám, kdo tam je spokojený.
 
STK Raptor Lysá nad Labem.
Pátky mají rezervace přes web 👍 a parkovací plocha je opravdu velkorysá.
 
V Praze to bývá loterie prakticky všude. Kolikrát je to o minutě, kterou trefíš. Naposledy jsem přijel a nikde nikdo a než mi udělali emise, byla za mnou fronta jak na banány za bolševika.

Brzo mě čeká poslední STK před "třicítkou" 🎂
 
Back
Top