Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Ano, Mazda ESI bez autorizace už nějaký pátek nejde. Vše bylo převedeno pod MGSS.Stranka nejde
404 - ファイルまたはディレクトリが見つかりません。
Mám 2.0 a chcel by som to aj ja skontrolovať to variabilné sanie... našiel som podľa tvojich inštrukcií tie dve cievky vedľa seba ak to teda má vyzerať takto...Variabilné sanie skontroluješ aj keď auto stojí. Stačí ak ti bude niekto pridávať plyn.
Pri 4400 otáčkach prepne klapka dlhý okruh sania na krátky. Tiež sa to dá odsledovať keď odpojíš hnedý konektor na ovládacej cievke. Vedla škrtiacej klapky sú dve cievky, jedna čierna tá ovláda vírivé klapky a druhá hnedá tá ovláda variabilné sanie.
Variabilné sanie je klapka zospodu filterboxu, toto čo máš na obrázku je na virive klapky, tie pri voľnobehu stichnu ak to odpojiš, to sa nachádza za klapkou skoro pod vrchným krytom.Mám 2.0 a chcel by som to aj ja skontrolovať to variabilné sanie... našiel som podľa tvojich inštrukcií tie dve cievky vedľa seba ak to teda má vyzerať takto...
Zobrazit přílohu 47913
Takže stačí ked na voľnobehu odpojim z nej konektor a mal by som počuť nejaké prepnutie, či je treba aj nejak pridávať ? (Druhá osoba samozrejme). Som amatér takže mne to treba polopatisticky vysvetliť
Áno, na volnobehu keď odpojíš hnedý konektor tak sa klapky sania prepnú na krátky okruh. To isté sa stane keď otáčky motora stúpnu na 4400. Dá sa to aj vidieť, ale len so zrkadlom, lebo k tomu spodnému ovládaču klapiek je zlý prístup. Ten čierny konektor vedľa toho hnedého sú vírivé klapky. Aktuátor ktorý ich ovláda je vidno aj z vrchu. Tieto klapky sú zatvorené až kým motor nedosiahne teplotu 60 stupňov a potom sa otvoria. Klapky ktoré zvyknú klepať sú tie spodné, nie vírivé. Preto po odpojení hnedého konektora ostane ticho. Tá klapka na filterboxe čo spomínal Nibiru je VAD systém, ale to majú len mazdy s 2,5L motorom. Tu je video ako to funguje. Je to síce z forda ale sanie je podobné ako má mazda. Stačí pozrieť od 17 min:Mám 2.0 a chcel by som to aj ja skontrolovať to variabilné sanie... našiel som podľa tvojich inštrukcií tie dve cievky vedľa seba ak to teda má vyzerať takto...
Zobrazit přílohu 47913
Takže stačí ked na voľnobehu odpojim z nej konektor a mal by som počuť nejaké prepnutie, či je treba aj nejak pridávať ? (Druhá osoba samozrejme). Som amatér takže mne to treba polopatisticky vysvetliť
Mám to stejné, za studena to jede jak z praku a po zahřátí jak kdybych měl vozík za sebou...Ja s tým tiež bojujem u mňa sa to ukazuje po zahriati motora keď sa zohreje ako by stratilo značnú časť výkonu neni take žive ako za studena .
Čau, technická otázka.. Odkud jsi? Moje 2.5 je po zahřátí taky jak zabržděná... Platím zlatemPřesněji jsou přiškrcený do 3800ot a 60°C teploty vody. Jsou to eko klapky který mají pomáhat za studena nižší spotřebě. Já je mám vyhozený ven a otvory po nich zaslepený. Teď jsem tu úpravu dělal i švagrovi na 2.0 GH a říkal že to je znatelně silnější a líp to reaguje na plyn. Uvidíme co bude říkat po úpravě od Shr3ka
Chcelo by to viac opísať. Napríklad robí to len keď sa zohreje motor a potom nemá výkon, alebo keď sa odstaví motor za tepla a potom pri opätovnej jazde už nemá výkon.. Robí to len v lete alebo aj v zime. Robí to niekomu aj na 2,0 alebo je to vlastnosť 2,5? Je to divné aby malo toľko aut rovnakú chybu.U mě stejný jak u vás. Za studena je to živější a za tepla je to líný, když mám zaplou klimu tak je to ještě horší.
Filter som menil rok a pol späť a žiadny rozdiel, ale mám dobrý pocit a zopakujem to o dva roky znovu. K tomu letisku by som sa pridal ak by to bolo v rozumnej vzdialenostiTak chalani, dneska som vyčistil MAF senzor, aj očistil kontakty na kostre, ktoré sa nachádzajú pri uložení tlmičov....foto senzoru prikladám, neviem či to bolo nejak extra znečistené.... taktiež som skontroloval klapku variabilného sania ako bolo vyššie spomenuté vytiahnutím kontaktu z hnedej cievky a bolo počuť cvaknutie z popod airboxu, takže predpokladám, že funguje.... výsledok je ale taký, že všetky tieto veci nemali žiadny vplyv na výkon, jedine sa mi zdá, že auto ide trošku plynulejšie... vymením ešte palivový filter a dám skontrolovať lambdu a potom už na to je... kašlem proste to je asi v poriadku všetko a je to len subjektívny pocit ... asi si musíme dať zraz na letisku a porovnať či vôbec máme nejaký problém Zobrazit přílohu 47948
A čistil si len tú slzičku alebo aj vo vnútri taký odpor?Tak chalani, dneska som vyčistil MAF senzor, aj očistil kontakty na kostre, ktoré sa nachádzajú pri uložení tlmičov....foto senzoru prikladám, neviem či to bolo nejak extra znečistené.... taktiež som skontroloval klapku variabilného sania ako bolo vyššie spomenuté vytiahnutím kontaktu z hnedej cievky a bolo počuť cvaknutie z popod airboxu, takže predpokladám, že funguje.... výsledok je ale taký, že všetky tieto veci nemali žiadny vplyv na výkon, jedine sa mi zdá, že auto ide trošku plynulejšie... vymením ešte palivový filter a dám skontrolovať lambdu a potom už na to je... kašlem proste to je asi v poriadku všetko a je to len subjektívny pocit ... asi si musíme dať zraz na letisku a porovnať či vôbec máme nejaký problém Zobrazit přílohu 47948
Aj dnuka som striekal na tie kovové časti ak myslíš toA čistil si len tú slzičku alebo aj vo vnútri taký odpor?
No ja som z Brezna takže stred SRFilter som menil rok a pol späť a žiadny rozdiel, ale mám dobrý pocit a zopakujem to o dva roky znovu. K tomu letisku by som sa pridal ak by to bolo v rozumnej vzdialenosti