• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Strata výkonu 2.5i

@Nibiru to o se to chce každý 2 roky otevírat nádrž a odpojovat hadice od benzínu? Takovej nadšenec snad ani já nejsem :D
Zo zvedavosti čo bude na filtri, až taký problém to nebol, vymenil som šroby lebo boli hrdzavé. A aj tak som zabudol pozrieť do nádrže poriadne takže musím znovu
 
Já mám úpravu od Shreka, ale pocitově to není.. Prostě ráno za studena to táhne krásně a po zahřátí jak kdybych zapjil na tažné naložený vozík.
 
Není třeba boost senzor na sání (MAP) zacpanej olejem?
 
Alebo to po zohriatí nasáva horúci vzduch. Mazda skyactiv už má ku filterboxu prívod studeného vzduchu urobený cez difúzor pod kapotou. Zato šestka GH si ťahá pekne teplý vzduch rovno od motora a chladiča cez to smiešne naslouchátko.
 
Alebo to po zohriatí nasáva horúci vzduch. Mazda skyactiv už má ku filterboxu prívod studeného vzduchu urobený cez difúzor pod kapotou. Zato šestka GH si ťahá pekne teplý vzduch rovno od motora a chladiča cez to smiešne naslouchátko.
Tak přesně tohle mě napadlo, když jsem se díval do motoru.
 
ja nemám úpravu od Shreka , je v plane. Menil som lambdu ntk na zvodochoch, palivovy filter, sviecky ngk , nova vaha vzduchu denso , čisteny MAP senzor, menene tie solenoidy nad egr a stale je to za tepla udusene mozno ako pise vlado saje teply vzduch a to prave sposobuje . ale koncovky vyfuku mam cierne mozno od vifka alebo je tam bohata zmes ale chek engine nesvieti
 
ja nemám úpravu od Shreka , je v plane. Menil som lambdu ntk na zvodochoch, palivovy filter, sviecky ngk , nova vaha vzduchu denso , čisteny MAP senzor, menene tie solenoidy nad egr a stale je to za tepla udusene mozno ako pise vlado saje teply vzduch a to prave sposobuje .
No nic, tak zkusíme vymyslet jak přivést studený vzduch, to zase tak složité nebude...
 
co som cital ine forum tak chalan s tym tiez bojoval u neho pomohlo vymenit kablovy zvazok na vstreky, iny menil solenoid na evap co je chyteny na tej gumenenej rure medzi skrtiacou klapkou a airboxom vyzera to ze to je globalny problem :laughing:
 
Odpoledne se podívám na průměr toho nasávání a zkusím vymyslet nějaký dočasný přívod studeného vzduchu, jestli to pomůže.
 
@nicoo černé koncovky jsou u benzinovyho GH běžný - je to spálenej olej + spaliny z benziny, pokud je to suchý černý a jen obarvenej vyfuk, je to zdravej stav. Pokud je té cernoty hodně, nebo je nej bože vlhká - mastná tak to žere dost oleje.

@Oldura Já to sání teplýho vzduchu vyřešil zaslepením toho natrubku a udělal jsem Náporový sání přivedený zespodu od mřížky v nárazníku do otvoru v boxu, kde byl původně Rezonátor sání.

Podle diagnostiky je rozdíl teplot při klidné jízdě okolo 3°C oproti teplotě okolí. Když se autu šlápne je teplota jen o 1°C vyšší nebo stejná jak teplota okolního vzduchu.

Vzduchovej filtr v boxu měním vzdy s olejem po 8 max 10tkm a je zaprášen stejně jak s klasickým sáním za stejnou dobu
 
Poslední úprava:
A nieje nahodou pri 50km+ v motorovom priestore náporom vzduchu dostatok chladného? Pri rozbehu chápem že bere teplý, či si to len tak ľahko predstavujem že to prefukuje?
 
@Nibiru originální sání jsem neměřil a teoreticky by to tak být mělo ale, jestli je ten rozdíl teplot stejně drobnej jak s tím náporem to nevím.
Nicméně při pojíždění po městě tam moc proudění vzduchu není, ale přímý sání funguje.
Jinak mám změřeno že když se v létě teplej motor vyone a pak se po chvíli startuje, tak je teplota v sání bez problémů 55-60°C, ale jak v sání začne proudit vzduch a hlavně jak se auto rozjede tak se to hned zchladí
 
@no_hits je to suche nastastie ale dost je toho , ale mozu to robit aj aditiva co pouzivam vif a naposledy len cistic vstrekov ale to neriesim ratam s tym ze to nebude ciste pokazde , poriesim ten privod vzduchu namiesto rezonatoru co to povie ci to bude aj potom za tepla take slabe .
 
Čistej výfuk mají GH jen diesely s DPF. Jinak po odstranění rezonatoru to bude mít mohutnější zvuk ood plným plynem, nebude to znít jak vysavač tak se toho nebát. Ale zas Almera 1.4 64kW se stejnou upravou byla hlasitější
 
Čierne koncovky som mal z 95 benzínu. Teraz tankujem 100vku, lebo tú fajnovku E10 do toho nedám. Koncovky sú čisté. Teplota nasávaného vzduchu pred úpravou bola v lete za jazdy 36 stupňov. Keď som niekde na chílku zastavil tak aj 60. S náporovým saním mám teplotu ako píše no_hits, tak stupeň viac ako je vonku. Rezonátor som vyhodil a na filterbox odspodu mi zapasovalo koleno z turba z kamionu. Na jednej strane 60mm a na druhej asi 120. Priemer trubky na filterboxe je asi 55mm.
 
Poslední úprava:
@Vlado3 dobre si to poriesil dobra praca. tak ja to striedam raz 95 a potom 100 mozno s toho je to zasrate . prikadam napad od autoexe ako to maju oni vyriesene


autoexe-carbon-fibre-air-intake-system-mgh959.jpg
 
@nicoo kdybys koukl na moje řešení, viděl bys že to takto mám taky vyřešeno + několik otvorů v mřížce ;)
 
Ja by som chcel ešte po vzore no_hits vyhodiť vírivé klapky. Čím si zaslepoval tie otvory? Nejaké fotečky by neboli? Vedlajšie účinky nie sú žiadne?
 
Back
Top