- 144
Ve ForScanu jsou ty dva piny MF_CAT souvisí s katíkem a pak to MF_EMI s těmi emisemi. Měl jsem nejdřív obojí, ale oboje ukazovalo úplně stejný chyby, tak jsem si nechal jenom MF-CAT a celkový MF_EMI_TTL na kontrolu. Fotku se svíčkami jsem sem dával v pátek a kromě svíčky na 4. válci byli všechny podle mě normál - jak liška. Na 4. válci byla čmoudlá a i po výměně házela paradoxně nejvíc chyb (možná náhoda) a to tam je i nová cívka (jinak prvně odešla cívka na 1. válci). Jinak auto nikdy necukalo a necuká, až na občasné zacukání za studena asi kvůli vyhřátýmu přítlačáku (mám na to smůlu). Bohužel těch nesmyslnejch 550 ot/min. u GJ netvoří tak čistý dojem jako cca 750 ot/min. u předchozí 6ky GY 1.8 nebo 3ky BK 2.0., nemluvě o cvrdlikání čerpadla a různých pazvuků, na který nejsem zvyklý...i jsem si googlil videa, jak má Sky-G znít, abych se s tím sžil No jsem asi na tyhle věci cíťa. Ještě jednou dík.@M36 Já bych to asi tolik neřešil. Pokud to hodí třeba 50000-100000 zápalu na všech válcích dohromady v pořádku a do toho to hodí 1 chybný, tak to není nic nad čím bych se vůbec pozastavoval. Problém by podle mě byl kdyby to tam skákalo po desítkách nebo by to bylo za sebou kdyby to i cukalo s autem.
Teď nejsem u PC abych si o tom víc přečetl, ale mám takový tušení že to i rozděluje jestli to jsou vynechaný zážehy nebo špatný zážehy co ovlivňují emise a v tom je rozdíl. Špatný zážeh co ovlivňuje emise může být jakýkoliv zážeh, kde jen nedošlo ke správnému spálení směsi a vynechaný je prostě nehozená jiskra (nebo že se nespálilo vůbec nic).
Já na tyhle údaje koukám jen informativně, když potřebuju v rychlosti zkontrolovat auto při prohlídce. Daleko důležitější pro mě je jak svíčka vypadá po vymontování a jakou má barvu (zrzavá jako liška = všechno v naprostým pořádku)
Jo a ještě prosím o radu, jestli se musí resetovat ECU/odpojit baterka s výměnou svíček nebo si to mazda schroustá sama? Dík