Do cca 2016 používala Mazda pro náš trh z výroby NGK, pak přešla na Densa. Dneska Mazda používá NGK jen u Sky-X, u Sky-G přešla kompletně na Denso. V katalogu ND u Sky-G ale stále umožňuje NGK. Osobně v tom vidím dvě věci. Jednak se Denso dostalo kvalitně na NGK a (samo)zřejmě v tom budou peníze, že Denso nabídlo lepší cenu.
Pokud je auto dobře seřízený, tak nebude cukat ani kdyby jste tam nacpali Jiskru PAL Tábor. Takže jestli před výměnou auto necukalo a po výměně cuká, tam to buď značí chybu v něčem jiném (špatný palivo, špatný dotyk cívky,...), která se shodou okolností objevila ve špatnou dobu nebo o výrobní vadu svíčky (i televize za 80000Kč se může mít výrobní vadu, tak proč ne svíčka), případně o padělek. Za mě NGK a Denso budou stále ten TOP v běžných svíčkách co se dá koupit.
Jestli máte někdo někdy strach z padělaných olejů, tak svíčky raději měňte v autorizáku, protože to co vidím na internetu a i jsme měl i v ruce, tak svíčky se padělají asi tak babilionkrát víc než olej a ty padělky jsou opravdu TOP úroveň.