Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Kdyz jsme u ty diagnostiky, prosim te nevis jam je to s chybami zazehu MF-CAT 1-4? Jaky pocty chyb jsou normalni nebo na co se na ForScanu kouknout? Chyby pred vymenou a po vymene svicek jsou na stejne trase podobny, ale porad se nejvic cini 4 valec, na kterym byla cmoudlejsi puvodni svicka. Ted ale je nova vcetne civky a porad nejvyssi chybovost. Dik moc za odpoved.@mrpcz pokud je všechno na zapalování v pořádku (pokud máš diagnostiku, tak si to můžeš i ověřit), tak bych jí vyměnil do 120000km. Jestli jí vyměníš v 90, 100 nebo 110000km je podle mě naprosto jedno.
Našel jsem třeba tento příspěvek pod lupou…Kdyz jsme u ty diagnostiky, prosim te nevis jam je to s chybami zazehu MF-CAT 1-4? Jaky pocty chyb jsou normalni nebo na co se na ForScanu kouknout? Chyby pred vymenou a po vymene svicek jsou na stejne trase podobny, ale porad se nejvic cini 4 valec, na kterym byla cmoudlejsi puvodni svicka. Ted ale je nova vcetne civky a porad nejvyssi chybovost. Dik moc za odpoved.
Skvely, dik, asi neumim hledat, ale tech temat je tu mraky 😉 Jo a koukam, ze to je docela novy vlakno...Našel jsem třeba tento příspěvek pod lupou…
benzín - Po kolika km měníte svíčky a jakou značku preferujete
Já jsem u své trojky měnil po 80000km.Všechno šlapalo jak má, ale nevim jestli to bylo dobře nebo ne.:):(www.mazdaklan.cz
Cenu mas dobrou, kdyz si vezmu, ze jedna NGK stoji na netu kolem 400 Kc za ks, x4 a jeste 14 orech, kdyz nemas jako ja a nejakej cas k tomu.. Nekde jsem cetl, ze mas dilnu na Pribrami ne?@mrpcz se zeptej co to stojí v autorizáku. Já ti jen můžu říct že u mě to stojí 1750Kč i s prací svíčky NGK nebo 1360Kč i s prací a svíčky Denso (ty máš z fabriky Densa jestli se nepletu) a co se bavím s klukama co dělají Mazdy taky, tak jsme na tom +/- stejně.
Ted je ti uplne jasny, proc ti to Max6 psal 😆No a ze by to byla luxusni vecere 😉 Ja se snazim delat veci sam, jednat ty oenize a pak dohady, ale neni cas, spesl naradi nebo je to sama elektronika a to je konec...btw v CarStar Praha mi rekli okolo 8000 za svicky ☠️ .. takze se urcite otocim za Maxem
Jenom doplnuju, ze to jde i bez momentaku, utazenim dle predpisu na krabicce svicky (obdobne je i treba olejovy filtr), napr. ty NGK s podlozkou na GJ se rukou nasroubujou na doraz a dotahnou o 1/2 otacky racnou, v pripade konusu o 1/16 otacky (mel jsem na GY).Nechci tady @Max6 kazit kšeft, ale na tý výměně svíček fakt složitýho nic není. Taky nejsem zrovna kutil Tim, ale tohle jsem zvládl bez problémů. Akorát je dobrý mít ještě momenťák a nastavit na 20Nm. Ale ten kdo si sám přezouvá letní a zimní sadu kol ho bude mít.
Mě kšeft určitě nekazíš, sám jsem mu psal jestli si to nechce udělat sám, že je to lehký a jestli než do autorizáku si to nechce udělat sámNechci tady @Max6 kazit kšeft, ale na tý výměně svíček fakt složitýho nic není. Taky nejsem zrovna kutil Tim, ale tohle jsem zvládl bez problémů. Akorát je dobrý mít ještě momenťák a nastavit na 20Nm. Ale ten kdo si sám přezouvá letní a zimní sadu kol ho bude mít.
Hned po startu (nebo spíš během startu) se tam nějaký drobný číslo u jednotlivých válců může objevit. Potom v ideálním případě by se už další objevovat neměli a to ani při startu přes i-Stop.@Max6 prosim te, jak je to s temi chybami zazehu...jestli je tedy normalni tech 5-8 chyb se studenym motorem, kdyz pak nejsou dalsi... Nevim, jestli to dobre chapu a jsem napjatej, jak struna, ..Dik moc
Dík za reakci, nebýt tý debilní cívky na dálnici, tak bych řešil svíčky až nejdřív ve 100t. Ten start chápu a sedí to, jak jsem psal ve své "analýze" 🧐 pár příspěvků nazpátek. Co nechápu, proč pak vždycky naskočí chyba zážehu po tom, co dojedu k baráku a motor jde chvilku na volnoběh, ale během jízdy ani ne a naposledy dokonce ani při studenym startu...benzín mám z Eurooilu. Ještě to budu chvíli sledovat, než se na to vy... třeba se mazda ještě seznamuje s novými svíčkami a cívkami a baterkou Docela by mi zajímalo, kdyby si to zkusil někdo testnout na svým GJčku, jak by dopadl, zatím tady jsou tuším dva příspěvky jednou nájezd 91t 20 km město a 7 chyb a pak 20 km a 14 chyb (nájezd nevím).Hned po startu (nebo spíš během startu) se tam nějaký drobný číslo u jednotlivých válců může objevit. Potom v ideálním případě by se už další objevovat neměli a to ani při startu přes i-Stop.
To ale neznamená, že když se tam u studenýho motoru objeví třeba 1-2 chybný zážehy, tak se člověk hned pustí do generálky motoru. Kolikrát stačí jen horší benzín a nějaký malinký číslíčko tam skočí taky a klidně i za tepla.