Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
No můžeš zkusit to měděný těsnění, a pokud nepomůže, tak je možný, že je orvanej závit ve vaně. Řeší se to kidně v domácích podmínkách přeřezáním závitu na větší, jsou na to takové opravné sady, ve kterých je závitník a i šroub s těsněním stojí to kolem200-500 Kč.Dám ti tady jenom pro ukázku odkaz.Musíš si zjistit co máš za závit a podle toho sehnat tu sadu,nebo si to nechat udělat v servise.https://www.autodily-pema.cz/quatros-sada-na-opravu-zavitu-olejovych-van-m15x1-5-qs60167?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=17618897450&gad_source=1Zdravím, kolem výpustného šroubu teče olej.pPři poslední výměně oleje jsem vyměnil i šroub s novým těsněním hliníkovým,ale kapka oleje se objevuje stále.Pomohlo by dát tam měděné těsnění a nebo ještě nějaký jiný nápad,budu vděčný za jakoukoliv radu.Diky
Jo tak někdy jsou v servisech odborníci, tak zkus podložku, pak závitník. Nic na tom není, akorát musíš vypustit olej , což j e jasný, tak jestli jsi ho měmil nedávno, tak bych s tím ještě nějakou dobu jezdil, hlídal olej a před další plánovanou výměnou provedl akci závitník.Na ty díly opravné sady už jsem se taky díval,snad ale nebude až tak zle ? Auto má najeto lehce přes 50 tisíc a olej se měnil cca 5 x ,ale samozřejmě nelze vyloučit že to nějaké čuně v servisu přetáhlo.Dik za odpověď