Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Příště dávám přednost seběvědomí podloženému dlouholetými zkušenostmiObčas se stane, že sem nastoupí někdo nový se sebevědomým prohlášením, které se ale později ukáže mylné...
Už ho objednávám, nemůžu to řešit donekonečna. Jen nevím, jestli to můžu vyměnit bez proplachu. Na "starém" oleji mám najeto cca 10 tisíc a pohledově vypadá celkem čistě...Dej to SSO, taky ho budu teď dávat
Supr olej do Subaru s boxer benzínovým motorem. Ale Sky-G zkousne od oleje do autobusu po olej do sériových hybridů, když se mění předčasně.Já po dlouhém čtení zmíněného vlákna dávám už 3 roky tento:
RAVENOL DXG 5W-30 | ravenol.cz
VISKOZITA: 5W-30 SPECIFIKACE: API SP (RC) |API SN PLUS |ILSAC GF-6A ZPŮSOB VÝROBY: PLNĚ SYNTETICKÝ UVOLNĚNÍ: GM DEXOS1™ GEN 2 | LICENSE: API SN RESOURCE CONSERVING / SM ENERGY CONSERVING, ILSAC GF-5 DOPORUČENÍ: FORD WSS-M2C946-B1 | CHRYSLER MS-6395 | CHRYSLER MS-13340 | FIAT 9.55535-CR1 | FORD...ravenol.cz
Že budeš mít spotřebu nižší o 0,02548 l/100 km.Čo na to hovoríte olejničky
RAVENOL ECS 0W-20 | ravenol.cz
VISKOZITA: 0W-20 SPECIFIKACE: API SN (RC) |ILSAC GF-5 |ACEA A1/B1 |API SN PLUS SLOŽENÍ: SYNTETICKÝ MOTOROVÝ OLEJ SCHVÁLENÍ: API SN , ILSAC GF-5 DOPORUČENÍ VÝROBCEM: CHRYSLER MS-6395 | GM 6094M | GM DEXOS 1 GEN 1 | FORD WSS-M2C947-A | JAGUAR LAND ROVER STJLR.51.5122 | MB 229.71 | MITSUBISHI |...ravenol.cz
Tak ještě jednou DXG odpovida přiškrcené C2. Osobně bych doporučil SSO 0W-30 nebo HCL 5W-30. Oba mají podobné hodnoty viskozity, sso ma lepší čerpatelnost za nízkých teplot což se v zimě hodí a je více aditivovaný, je však na kanystru asi o 300 Kč dražší než HCL. SSO i když je 0W-30, je viskoznější než mazdařská 5W-30, protože je acea A3
Tak tak, proto my ostatní jezdíme na mazda oleje a motory si taky jen předou. A dobrý pocit, že se o motor dobře staráme máme taky. Víc tím asi člověk nezíská.Tedy netušil jsem, že se ten můj dotaz takhle rozroste. Je vidět, že tohle téma je stále zajímavé, výběr oleje je jen pro silné povahy