Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Kolik motor s jakým olejem vydrží zatím vyzkoušené nemám, a nevím o nikom kdo ano. Jestli vydrží víc můj motor s mazda olejem 5W-30 a ekolube, nebo tvůj s ravenolem nikdo dnes neví. To si řekneme po letech, až to budeme mít vyzkoušené.Myslíš nebo máš vyzkoušeno?
To byla odpověď tazateli, když se i sám podivil, co z jeho dotazu vzešlo. A tys pak reagoval a už to byloOpět se někdo musel ozvat. Zas. Jeden se optá zda může svýmu autu dopřát vice a co proto může udělat a vždycky se musí najít někdo, kdo musí říct že je to jedno, auto jezdí i tak, tak proč to řešit..... Nechápu
Taky to nechci řešit, proto tam naliju co říká výrobce a mám klid.To je třeba důvod, proč když mi někdo napíše "jaký olej..." tak už raději ani neodpovídám.
Tak to jsem měl štěstí, že když jsem tě oslovil,že jsi mě odpověděl.Jinak podle tvého doporučení dodnes jezdím.A pak přijde kokůtek jako já a řekne že na Castrol 0W-30 C3 mu jedna CX5 2.5 2013 najela přes 320000km (pak došlo o prodeji) a druhá M6 GJ 2.5 2015 najela přes 290000km (pak došlo k prodeji) a nepočitatelne Sky-G 2.0 a 2.5 který najeli přes 100000km a stále jezdí.
Je to hrůza ta diskuse o olejích, když každý má svůj zaručený recept a názor a ten jedinej je správnej a ne a ne se nechat přesvědčit
To je třeba důvod, proč když mi někdo napíše "jaký olej..." tak už raději ani neodpovídám.
Já věděl že to DXG s SP-RC bude dobrá volba, taky už ho jezdím na druhým motoruJediný co musím uznat že poslední dobou doporučuji aby ten olej co si člověk vybere do benzínu byl API SP pokud to u daného motoru jde. Vůbec ne kvůli nějakému LSPI, který se u atmosférických motorů moc neděje a obzvlášť, když podtáčení s velkou zátěží přece dobrý řidič nikdy nedovolí (mimo režimu dvou válců), ale trochu kvůli ochraně řetězových rozvodů, ale úplně nejvíc to doporučuji kvůli ochraně pístních kroužků před kaly (zapečením). Viděl jsem video od Mobil1 a četl článek od nějakýho (z hlavy nepamatuji, ale byl dostupný na Google) výrobce aditivačních balíčku, jak se to testuje na tuhle SP normu a to je opravdu dost velkej posun k dobrýmu.
Dá to i dalších 17000 km.A teď trochu blbější otázka - z hrůzou jsem zjistil, že na origo 0W-20 jezdím už 17000 km. Dělám fakt zrůdnost a uzmu si náhradní vůz nebo to dá těch dalších cca 1000 km než se dostanu do servisu?
To už je úplně jedno. Klidně s tím dojezdi až do servisu.A teď trochu blbější otázka - z hrůzou jsem zjistil, že na origo 0W-20 jezdím už 17000 km. Dělám fakt zrůdnost a uzmu si náhradní vůz nebo to dá těch dalších cca 1000 km než se dostanu do servisu?