• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Teče olej kolem výpustného šroubu

Vlastik74

nový člen
3
Zdravím, kolem výpustného šroubu teče olej.pPři poslední výměně oleje jsem vyměnil i šroub s novým těsněním hliníkovým,ale kapka oleje se objevuje stále.Pomohlo by dát tam měděné těsnění a nebo ještě nějaký jiný nápad,budu vděčný za jakoukoliv radu.Diky
 
Zdravím, kolem výpustného šroubu teče olej.pPři poslední výměně oleje jsem vyměnil i šroub s novým těsněním hliníkovým,ale kapka oleje se objevuje stále.Pomohlo by dát tam měděné těsnění a nebo ještě nějaký jiný nápad,budu vděčný za jakoukoliv radu.Diky
No můžeš zkusit to měděný těsnění, a pokud nepomůže, tak je možný, že je orvanej závit ve vaně. Řeší se to kidně v domácích podmínkách přeřezáním závitu na větší, jsou na to takové opravné sady, ve kterých je závitník a i šroub s těsněním stojí to kolem200-500 Kč.Dám ti tady jenom pro ukázku odkaz.Musíš si zjistit co máš za závit a podle toho sehnat tu sadu,nebo si to nechat udělat v servise.https://www.autodily-pema.cz/quatros-sada-na-opravu-zavitu-olejovych-van-m15x1-5-qs60167?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=17618897450&gad_source=1
 
Na ty díly opravné sady už jsem se taky díval,snad ale nebude až tak zle ? Auto má najeto lehce přes 50 tisíc a olej se měnil cca 5 x ,ale samozřejmě nelze vyloučit že to nějaké čuně v servisu přetáhlo.Dik za odpověď
 
Na ty díly opravné sady už jsem se taky díval,snad ale nebude až tak zle ? Auto má najeto lehce přes 50 tisíc a olej se měnil cca 5 x ,ale samozřejmě nelze vyloučit že to nějaké čuně v servisu přetáhlo.Dik za odpověď
Jo tak někdy jsou v servisech odborníci, tak zkus podložku, pak závitník. Nic na tom není, akorát musíš vypustit olej , což j e jasný, tak jestli jsi ho měmil nedávno, tak bych s tím ještě nějakou dobu jezdil, hlídal olej a před další plánovanou výměnou provedl akci závitník.
 
Zdravím,tak po cca 9 tisících najetých kilometrů jsem měnil olej a dal jsem tam původní šroub,ale dal jsem tam nové,měděné těsnění.Ujel jsem asi 80 km a nedalo mi to a znovu vlezl pod auto a vypustny šroub je nádherně suchý!
 
Zdravím,tak po cca 9 tisících najetých kilometrů jsem měnil olej a dal jsem tam původní šroub,ale dal jsem tam nové,měděné těsnění.Ujel jsem asi 80 km a nedalo mi to a znovu vlezl pod auto a vypustny šroub je nádherně suchý!
Jo tak je fakt, že když tady na foru vidím faktury za pravidelné prohlídky, tak je tam vždy zahrnuta při výměně oleje ,výměna podložky. Ono asi díky tomu že je z mědi nebo hliníku se nějak vytlačí a potom by se musela dát úplně stejně zpět, což moc není reálné. Tak důležité že už máš únik oleje v cajku.
 
Back
Top